extreme-engineering.forumgreek.com

Car engine development and tuning
 
ΠόρταλΠόρταλ  HomeHome  Log in  RegisterRegister  

Share
 

 MX5

Go down 
Go to page : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
AuthorMessage
mechanic
Admin
mechanic

Αριθμός μηνυμάτων : 8578
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-03-28
Ηλικία : 43
Τόπος : Ελλαδα

MX5  Empty
PostSubject: MX5    MX5  EmptyMon 14 Aug 2017 - 12:23

Καλημερα παιδια,
οπως και λεει και ο τιτλος, με δανεικα λεφτα (να ειναι καλα ο Σπυρος I love you ) καταφερα και εκανα ενα ονειρο μου πραγματικοτητα.
Πηρα ενα 5αρι 4ης γεννιας ή οπως το ονομαζει η μαζντα το ND.


Λεπτομεριε θα ακολουθησουν στην πορεια Laughing
Back to top Go down
http://extreme-engineering.forumgreek.com
mechanic
Admin
mechanic

Αριθμός μηνυμάτων : 8578
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-03-28
Ηλικία : 43
Τόπος : Ελλαδα

MX5  Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  EmptyMon 14 Aug 2017 - 12:26

Μια γρηγορη αρχη ειναι να πιασουμε τα μειονεκτηματα οπως:
2θεσιο
μικρο πορτπαγκαζ (αλλα παραδοξως καλυτερο απο του σουζουκι αλτο που ειχα καποτε).
Πολυ χαμηλο, κανεις σπαγγατο για να μπεις/βγεις μεχρι τωρα ανοιξα τη ραφη σε μια βερμουδα μου απο το τεντωμα (αλλα και απο το παχος lol! ).
Back to top Go down
http://extreme-engineering.forumgreek.com
Dikonou

Dikonou

Αριθμός μηνυμάτων : 760
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-03-30

MX5  Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  EmptyMon 14 Aug 2017 - 12:48

Τα θετικά
Παίρνεις την γυναίκα και πας ταξίδι....
Κουβαλάς λίγα πράγματα κάθε φορά και.......
ευκαιρία να κάνεις την δίαιτα που αναβάλεις συνεχώς!!!!!!
Back to top Go down
leonidasswift

leonidasswift

Αριθμός μηνυμάτων : 1394
Ημερομηνία εγγραφής : 2013-06-08
Τόπος : thessaloniki

MX5  Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  EmptyMon 14 Aug 2017 - 15:05

Πες και τα θετικά θανο.....
Back to top Go down
mechanic
Admin
mechanic

Αριθμός μηνυμάτων : 8578
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-03-28
Ηλικία : 43
Τόπος : Ελλαδα

MX5  Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  EmptyMon 14 Aug 2017 - 20:16

Παιδια δεν ειναι ευκολο με απλα λογια να περιγραφει...

Για ενα σωρο λογους ειχα ή εχω οδηγησει καποια καλα αμαξια μεχρι τωρα, ολα τους ειχαν κοινο παρανομαστη οτι ηταν οι γρηγορες εκδοσεις μιας νορμαλ εκδοσης, ολα καλα και ωραια ως εδω. Ενα χαρακτηρηστικο που μοιραζονται ειναι οτι σε καποιο βαθμο (μικροτερο ή μεγαλυτερο) εχουν/απαιτουν καποιο συγκεκριμενο στιλ οδηγισης προκειμενω να σου προσφερουν αυτα που εχουν να δωσουν.
Αμαξια σαν το ΜΧ5 ειναι φτιαγμενα απο το μηδεν, με μοναδικο στοχο την οδηγικη απολαυση. Και συγκεκριμενα η 4η γεννια του εστιασε στο αρχικο μοντελο που βγηκε σχεδον 20 χρονια πριν.
Και μιλαμε για ενα αμαξι που σου προσφερει ολα τα γνησια συναισθηματα αληθινης οδηγισης σε ενα πακετο συγχρονης τεχνολογιας που σε καμια περιπτωση δεν σε απομονωνει.
Ισα ισα το αντιθετο μαλιστα...
Ειναι σαν ενα πολυ εργαλειο, που το μεγαλο του ατου ειναι οτι δεν σου "επιβαλει" να το οδηγισεις με καποιο συγκεκριμενο τροπο για να το ευχαρηστιθεις. Ειτε το οδηγεις αργα, ειτε γρηγορα, ειτε ευθειες ειτε στροφες και φυσικα ειτε κλειστο ειτε ανοιχτο εχει πολλα να πει...
Σιγουρα δεν ειμαι αντικειμενικος κριτης αλλα ρε παιδια ειναι ενα αμαξι που το βαζω μπρος χωρις να εχω καπου να παω, απλα για να το οδηγισω. Γινεται "ενα" με μεσα, με τη σκεψη σου, επικοινωνει μαζι σου, το νιωθεις σε καθε φαση του!
Σου λεει "πες μου που/πως θες να πας και θα σου πω μεχρι που σε παιρνει".
Οχι δεν ειναι γρηγορο (χωρις να ειναι αργο βεβαια) σε σχεση με τα συγχρονα μετρα και σταθμα του ανταγωνισμου.
Ειναι παναλαφρο (υπ'οψιν οτι τα βαρη που δινει η μαζντα ειναι με φουλ ρεζερβουαρ κτλ + οδηγο 75 κιλα, ναι ειμαι βαρυτερος απο το μεσο ορο του "σωστου" οδηγου lol! ). Μιλαμε για 930 ή 905 κιλα βαρος (οι αποψεις διηστανται οσον αφορα την ελαφρυτερη εκδοση που πηρα), οσο και να ειναι ομως ειναι κατι παραπανω απο ξεκαθαρο οτι ειναι παναλαφρο. Μιλαμε για entry level λοτους ελιζε που αν της βαλεις τις συγχρονες απολαυσεις αιρκοντησιον/κτλ/κτλ το βαρος της οριακα περναει αυτο του συγχρονου ΜΧ5.
Βαλε στην εξισωση ενα στροφαριστο μοτερ (ευτυχως ειναι ελαστικο και ακουει απο χαμηλα) που ατμοσφαρικα μπορει να βγαλει 220 αλογα (περνωντας εκμπομπες ρυπων) και το εχουν στα 160. Δε χρειαζεται πολυ σκεψη για να καταλαβει κανεις ποσο φρεναρισμενο και ασυμπιεστο ειναι.
Επισης να σημειωσω οτι ο συνδιασμος μοτερ/εξατμισης βγαζουν ενα καταπληκτικο ηχο.
Σασμαν (που ειχε θεματα στην pro face lift εκδοση) μηχανικο οσο δεν παιρνει, νιωθεις στο χερι σου μεχρι και τα συγχρονιζε.
Δεμενο παναλαφρο σασι που νιωθεις ποσο φορτιζονται οι τροχοι.
Κοφτερο τιμονι που πατας κερμα και νιωθεις αν ειναι 1 ή δυο ευρω.
Μουτρα βιδωμενα στην ασφαλτο με κωλο ετοιμο να κανει οτι θες εσυ, μεχρι στιγμης (δεν ξερω σε πολυ γλυστερη ασφαλτο τι παιζει ακομα) οσο και να προσπαθησα δεν εχω καταφερει να το κανω να υποστρεψει Cool  Τα μουτρα πανε και μενουν εκει που θες εσυ με τον κωλο να ακολουθει Arrow
Με μια φραση ειναι αυτο που ειχα πει και απο την πρωτη εντυπωση του τεστ ντριβε, οτι:
κραταει οταν θες να κρατησει και γλυστραει προβλεψιμα οταν θες εσυ να γλυστρισει.
Στα ποιο "γηινα" θεματα, τα ρεκαρο καθισματα με το δερμα/αλκανταρα σου φτιαχνουν τη διαθεση μονο και που καθεσαι πανω τους. Το δερμα, τα ποιοτικα πλαστικα και οι λεπτομεριες αλουμηνιου ειναι εκει να σου φτιαχνουν τη διαθεση. Οπως και το φουλ ηχοσυστημα της μποζε, τα λεντ φωτα και οι λοιπες συγχρονες παπαριες που οσο και να μην τους δινω ιδιαιτερη σημασια ειναι πολυ θετικο οτι υπαρχουν και συμβαλουν στο να σου φτιαχνουν τη διαθεση οταν πηγαινεις χαλαρα.
Επισης ειναι αδικο να μην αναφερω οτι ακομα και ανοιχτο στα 200χλμ ειναι απιστευτα ευθυβολο χωρις να φοβαμαι μην αρχισει να "πεταει" το μπουφαν μου ή οχι χαρτια εχω μεσα.
Στη χαλαρη βολτα ειναι απολαυση, οταν ανεβαινουν οι ρυθμοι το γουσταρεις και οταν θες να πας γρηγορα τοτε ειναι ενα προβλεψιμο εργαλειο που θελει σεβασμο ομως μιας και εδω το ολο συνολο (τιμονι/σασι/κτλ) σε κανουν να νιωθεις τι ακριβως παιζει και τοτε θελει γερο στομαχι και γρηγορα χερια αν θες να κινηθεις περα απο την προσφυση των ελαστικων. Αν το παρακανεις θα σε τρομαξει (ειπαμε συγχωρει λαθη οχι Masturbate  ) αλλα παραδοξως εξακολουθει να ακουει με ενα "γαλλικο" τροπο.
Αυτο που σου μενει μετα απο μια οποιαδηποτε βολτα ειναι οτι "εσυ" τα καταφερες να το πας και οχι αυτο εσενα Cool
Και αυτο ειναι κατι που δυστηχως σπανιζει στα συγχρονα σπορ αυτοκινητα.
Τωρα οχι οτι με νοιαζει ιδιαιτερα αλλα η καταναλωση του ειναι προκλητικα χαμηλη, θελει προσπαθεια για να πιασεις τα 7 λιτρα. Συνηθως παιζει στα 5-6 αναλογως δρομου και... καβλας Smile
Παραδοξως ειναι αμαξι που μπορεις να το εχεις για καθημερινη οδηγιση, η ντιζελησια χαμηλη καταναλωση, η ικανοτητα του να σε μετακινει "ατσαλακωτο" αν δεν τρεχεις (γιατι αν θες ευκολα μπορεις να αλλαξεις χρωμα στο βρακι σου Laughing ) και το παραδοξο οτι παρολο την "ειδικη' αναρτιση και λοιπες ρυθμισεις της (ειναι το αντιστοιχο "καπ") δεν κοπαναει ουτε ξεκολαει το αμαξι στις αναπηδησεις και κακοτεχνιες του δρομου.
Η θεση οδηγισης (μεχρι να καταφερεις να φτασεις σε αυτη) ειναι ανετη/ξεκουραστη και παρολο οτι τα ποδια σου ειναι διπλα απο το μοτερ/σασμαν, στην κυριολεξια το φορας.

Εχω πολλα να πω ακομα αλλα προς το παρον ειμαι στα δευτερα ανοιγματα μετα το στρωσιμο.
Αν σας πω οτι σχεδον καθε μερα ξυπναω με χαρα 3-4 το πρωι το οδηγω για μερικες ωρες και γυριζω πισω κουρασμενος για δευτερο γυρο υπνου. Very Happy
Σιγουρα δεν ειναι τελιο, σιγουρα δεν ειμαι αντικειμενικος  αλλα αυτο που μπορω να πω με σιγουρια ειναι οτι αυτο το αμαξι μετα απο μια πληρη βολτα ή το μισεις ή το ερωτευεσαι...
Back to top Go down
http://extreme-engineering.forumgreek.com
alexandros 207 Rallye

alexandros 207 Rallye

Αριθμός μηνυμάτων : 3610
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-04-12
Τόπος : Iωάννινα

MX5  Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  EmptyMon 14 Aug 2017 - 20:30

Στειλε το κειμενο μεταφρασμενο στην Μαζντα
Θα σου κανουν δωρο αλλο ενα Laughing Laughing Laughing
Back to top Go down
mechanic
Admin
mechanic

Αριθμός μηνυμάτων : 8578
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-03-28
Ηλικία : 43
Τόπος : Ελλαδα

MX5  Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  EmptyMon 14 Aug 2017 - 20:40

Laughing
Back to top Go down
http://extreme-engineering.forumgreek.com
andrew_tz



Αριθμός μηνυμάτων : 221
Ημερομηνία εγγραφής : 2017-01-24
Τόπος : Θεσσαλονίκη

MX5  Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  EmptyMon 14 Aug 2017 - 22:03

νομιζω οτι από όλες τις γενιές, η 4η ειναι η πιο εξελιγμενη σε σχεση με την καθε προηγουμενη.
αν υπολογισουμε οτι πλεον εχει φτασει η εποχη που σχεδον τα παντα εχουν γινει λιγοτερο "μηχανικα" αλλα περισσοτερο "ηλεκτρικα" και αυτοματοποιημενα, ειναι τεραστιο κατορθωμα που η μαζντα εχει δημιουργησει κατα τα λεγομενα ολου του ειδικου τυπου αλλα και των δικων σου περιγραφων, Θανάση, ένα drivers' car πιστo στη φιλοσοφια του πρωτου ΝΑ μιατα.

αν υπολογισουμε ακομα οτι η συγκεκριμενη κατηγορια ("φτηνα" πισοκινητα σπορ αυτοκινητα) δεν περιλαμβανει πολλα μοντελα και τη δεδομενη εμπορικη επιτυχια των προκατοχων, μαλλον οι μηχανικοι ειχαν ευκολο εργο, αφου χρησιμοποίησαν ως δεδομενα τα καλα της παλαιοτερης κοπης αυτοκινητων (μικρό βάρος, μηχανική αίσθηση, στροφαριστο ατμοσφαιρικο μοτερ κλπ), εξευγενίζοντας μέσω του συνδυασμου σασί και αναρτήσεων τη συμπεριφορα του αυτοκινητου οταν απλα το θες για καθημερινη ανετη χρηση πολης η ταξιδιου και χρησιμοποιώντας τελευταιας γενιας ατμοσφαιρικο μοτερ ικανο να πετυχαινει τετοια καταναλωση (οταν εγω με το φιεστα στα 1100 μετρημενο σε πλαστιγγα και πιο ψηλο και εμμεσου ψεκασμου μονο εκτος πολης πεφτω κατω απο 7 και αυτο μεχρι τα 110 max, στην πολη για 100χλμ θελω 15 ευρω 95αρα)

επισης η σχεδιαση του εχει εκμοντερνιστει χωρις να ξεφευγει απο τις αναλογιες ενος ΜΧ5 και κατ'εμε είναι το πιο όμορφο από όλα, ειδικά από πίσω Very Happy

δε σε ξερω ακομα προσωπικα, αλλά δε νομίζω να το αποχωριστείς ποτέ Θανάση Laughing

ενα σημαντικο που παρελειψες ειναι οι φωτος η εστω να μας πεις τι χρωμα το πηρες!
μαντεψια---> ανθρακι (απίστευτο χρώμα μαζί με μαύρο ζαντικό)

Back to top Go down
mechanic
Admin
mechanic

Αριθμός μηνυμάτων : 8578
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-03-28
Ηλικία : 43
Τόπος : Ελλαδα

MX5  Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  EmptyTue 15 Aug 2017 - 1:30

Φωτος δεν ειναι δυνατο σε αυτο το σιτε, παρα μονο με καποιο λινκ, που δεν θελω να εχω (πχ φωτοκουβαδες κτλ) No

Στο χρωμα πεφτεις μεσα κατα το ημισι Smile
Μου αρεσε πολυ αυτο το χρωμα αλλα στην εκδοση RF (ταργκα).
Αλλα ηθελα φουλ καμπριο (soft top δηλαδη) οποτε σε αυτη την εκδοση με "κερδισε" το κοκκινο Laughing
Back to top Go down
http://extreme-engineering.forumgreek.com
mechanic
Admin
mechanic

Αριθμός μηνυμάτων : 8578
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-03-28
Ηλικία : 43
Τόπος : Ελλαδα

MX5  Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  EmptyTue 15 Aug 2017 - 1:38

Στο θεμα καταναλωσης το στρωσιμο δεν ειναι και το ποιο αντικειμενικο (καθως η καταναλωση πεφτει λιγο οσο ανοιγει το μοτερ) αλλα ειναι εντυπωσιακο το οτι το ζοριζεις και δεν ανεβαινει η καταναλωση, τουλαχιστο οχι οπως ξεραμε μεχρι τωρα Laughing
Αν και δεν με απασχολει το ποσο καιει, σιγουρα ειναι καλοδεχουμενο το οτι εχει πολυ χαμηλη καταναλωση.
Υπ'οψιν οτι οι επιδοσεις του μοτερ (το G160 εχω) ειναι με 95αρα.
Προτεινει παραπανω οκτανια αλλα δεν ειναι απαραιτητο για να βγαλει τη δυναμη του.
Καποια στιγμη παντως θελω να το δυναμομετρισω να δω τις καμπυλες του.
Επισης θελω να βρω ενα τροπο πως θα γινει να το ελευθερωσω λιγο χωρις να χασω την εγγυηση... scratch
Back to top Go down
http://extreme-engineering.forumgreek.com
mechanic
Admin
mechanic

Αριθμός μηνυμάτων : 8578
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-03-28
Ηλικία : 43
Τόπος : Ελλαδα

MX5  Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  EmptySun 20 Aug 2017 - 21:37

Back to top Go down
http://extreme-engineering.forumgreek.com
Dikonou

Dikonou

Αριθμός μηνυμάτων : 760
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-03-30

MX5  Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  EmptySun 20 Aug 2017 - 22:32

Α! κατάλαβα......καλό στρώσιμοοοο
Back to top Go down
mechanic
Admin
mechanic

Αριθμός μηνυμάτων : 8578
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-03-28
Ηλικία : 43
Τόπος : Ελλαδα

MX5  Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  EmptyMon 21 Aug 2017 - 7:51

Καλημερα Μητσαρα,
Το στρωσιμο εγινει ηδη Smile (δεν μπορεις να φανταστεις ποσο δυσκολο ηταν και ποσο λιγο κοιμηθηκα τις πρωτες μερες).

Back to top Go down
http://extreme-engineering.forumgreek.com
Dikonou

Dikonou

Αριθμός μηνυμάτων : 760
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-03-30

MX5  Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  EmptyMon 21 Aug 2017 - 10:01

Εννοω με το πρόγραμμα!!!
Back to top Go down
mechanic
Admin
mechanic

Αριθμός μηνυμάτων : 8578
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-03-28
Ηλικία : 43
Τόπος : Ελλαδα

MX5  Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  EmptyMon 21 Aug 2017 - 16:19

Laughing Laughing Laughing

Koita οσο και να με προκαλει, κρατιεμαι δεν ξερω για ποσο αλλα κρατιεμαι να το αφησω μαμα...
Στην πραγματικοτητα αν το δεις αντικειμενικα δεν του λειπει τιποτα για να ευχαρηστηθεις οδηγιση.

Back to top Go down
http://extreme-engineering.forumgreek.com
mechanic
Admin
mechanic

Αριθμός μηνυμάτων : 8578
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-03-28
Ηλικία : 43
Τόπος : Ελλαδα

MX5  Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  EmptyMon 21 Aug 2017 - 16:24

Οσον αφορα το προγραμμα υπαρχουν πολλες επιλογες.
Η ποιο "νορμαλ" (δηλαδη αυτο που λενε πρωτου σταδιου προγραμμα) εκδοση του προγραμματος δινει καμποσα αλογα αλλα το θεμα δεν ειναι αυτο, οσο οτι ανεβαζει το σημειο που τα βγαζει (πεακ στις 7000) και κοφτης 7500 χωρις να χανει δυναμη απο χαμηλα.
Μαλιστα στην αλλη μερια του αντλατικου οι δυναμομετρισεις λενε οτι ο ποιο light (και καλυτερος κατα τη γνωμη μου) συνδιασμος ειναι καταργηση του προκαταλυτη ή αλλο χταποδι στην κατα τα αλλα μαμα εξατμιση και προγραμμα.
Αυτα τα δυο συνδιασμενα ανεβαζουν στα περιπου 190 την αποδοση με πεακ στις 7200 και κοφτη στις 8000 Cool
Και αυτο πιστευω ειναι απο τις ποιο ωραιες βελτιωσεις καθως ταιριαζουν με το χαρακτηρα του αυτοκινητου.

Υπαρχουν και ενα σωρο ακομα βελτιωτικες επιλογες αναλογως του τι θες και ποσα θες να πληρωσεις.
Αλλα οπως ειπαμε, θελω να το αφησω καραμαμα...
Back to top Go down
http://extreme-engineering.forumgreek.com
Dikonou

Dikonou

Αριθμός μηνυμάτων : 760
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-03-30

MX5  Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  EmptyMon 21 Aug 2017 - 20:02

Καλά κι εγώ με το δε θα πειραξω βίδα ξεκίνησα.....
και τωρα δεν το γνωρίζουν όσοι έχουν καιρό να με δουν.
Back to top Go down
mechanic
Admin
mechanic

Αριθμός μηνυμάτων : 8578
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-03-28
Ηλικία : 43
Τόπος : Ελλαδα

MX5  Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  EmptyMon 21 Aug 2017 - 21:59

RS3... Cool
Back to top Go down
http://extreme-engineering.forumgreek.com
mechanic
Admin
mechanic

Αριθμός μηνυμάτων : 8578
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-03-28
Ηλικία : 43
Τόπος : Ελλαδα

MX5  Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  EmptyThu 24 Aug 2017 - 22:42

Loipon συνολικα (μεχρι τωρα) πρεπει να εχω κανει 10χλμ με κλειστη οροφη Laughing
Back to top Go down
http://extreme-engineering.forumgreek.com
mechanic
Admin
mechanic

Αριθμός μηνυμάτων : 8578
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-03-28
Ηλικία : 43
Τόπος : Ελλαδα

MX5  Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  EmptyThu 24 Aug 2017 - 22:44

Το ξερω οτι δεν ειμαι αντικειμενικος αλλα ρε παιδια το αμαξι οπως και να το οδηγησω,
αργα/γρηγορα/ευθειες/στροφες μου δινει μια απιστευτη χαρα/ικανοποιηση.
Ειναι προεκταση της σκεψης σου...

Στο λεμαν πχ για να το ευχαρηστιθω πρεπει να το οδηγησω γρηγορα,
το 5αρι οπως και να οδηγηθει το γουσταρω I love you
Back to top Go down
http://extreme-engineering.forumgreek.com
mechanic
Admin
mechanic

Αριθμός μηνυμάτων : 8578
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-03-28
Ηλικία : 43
Τόπος : Ελλαδα

MX5  Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  EmptyThu 24 Aug 2017 - 22:48

Αν και δεν με απασχολει ιδιαιτερα αλλα σημερα εκανα συνολικα γυρω στα 200χλμ με τα μισα απο αυτα με ταχυτητες (στα ορια του δρομου) απο 60 οταν περναγα μεσα απο χωρια και 90 οταν ημουν εξω απο αυτα.
Η καταναλωση χωρις καμια προσπαθια ηταν μονιμως στα 4,κατι λιτρα/100χλμ.

Στο γυρισμο εριξα δυο αποπειρες τεληκιασματος, και γενικοτερα το ζορισα λιγακι παραπανω και η καταναλωση ανεβηκε στα 5κατι μεσο ορο.
Γενικοτερα θελει προσπαθεια (να το ζορισεις) για να περασεις τα 6 λιτρα μεσο ορο.
Μεσα στην πολη (οσο δουλεψε εκει) με φανρια και σταματα/ξεκινα/στενα κτλ ηταν στα 8.
Back to top Go down
http://extreme-engineering.forumgreek.com
mechanic
Admin
mechanic

Αριθμός μηνυμάτων : 8578
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-03-28
Ηλικία : 43
Τόπος : Ελλαδα

MX5  Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  EmptyTue 29 Aug 2017 - 22:12

Back to top Go down
http://extreme-engineering.forumgreek.com
mechanic
Admin
mechanic

Αριθμός μηνυμάτων : 8578
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-03-28
Ηλικία : 43
Τόπος : Ελλαδα

MX5  Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  EmptyTue 29 Aug 2017 - 22:14

Σημερα (λιγο ριψοκυνδηνα γιατι ηταν λιγη η ευθεια) κοφταρισα την 5η στα 210κατι.
Υπ'οψιν οτι ημουν ανοιχτος, που δεν ειναι οτι καλυτερο στα πολλα χλμ.
Αυτο που μου εκανε εντυπωση ειναι η σταθεροτητα του στα πολλα χλμ Exclamation
Παρολο που ημουν ανοιχτος.
Back to top Go down
http://extreme-engineering.forumgreek.com
mechanic
Admin
mechanic

Αριθμός μηνυμάτων : 8578
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-03-28
Ηλικία : 43
Τόπος : Ελλαδα

MX5  Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  EmptyTue 29 Aug 2017 - 22:17

Back to top Go down
http://extreme-engineering.forumgreek.com
mechanic
Admin
mechanic

Αριθμός μηνυμάτων : 8578
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-03-28
Ηλικία : 43
Τόπος : Ελλαδα

MX5  Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  EmptyWed 6 Sep 2017 - 19:25

Ενα μικρο update,
σημερα βρηκα για λιγο καλο δρομο και το ανοιξα παλι.
Τα 210 ερχονται χωρις προσπαθεια (καπου εκει κοφταρει και η 5η του) απο εκει και πανω "μαγκωνει".
Δεν ειχα τη δυνατοτητα να το κρατησω με τερμα γκαζι να δω αν και ποσο ανοιγει περαιτερω αλλα και να ανοιγει παραπανω θα το κανει αργα-αργα οποτε η πραγματικη του τελικη (ανοιχτος) ειναι τα 210.
Απο καταναλωση, κινουμενος οχι πανω απο τα ορια ταχυτητας στο ταξειδι θελει προσπαθεια για να περασει τα 6 λιτρα. Αν μαλιστα κινεισαι με ταχυτητες 80-100 τοτε εισαι στα 5κατι. Ολα αυτα χωρις καμια προσπαθεια για οικονομια, με οικονομια σε ανοιχτο δρομο θα παιξει στα +- 4 λιτρα.
Βεβαια οταν το πιεζεις και αρχιζει τον υπερεμπλουτισμο τοτε ανεβαινει αλλα και παλι οχι πολυ. Δυσκολα θα το δεις να πηγαινει πανω απο 8 λιτρα.
Περα απο τα ανουσια θεματα της καταναλωσης, (που ομως αξιζει να αναφερθουν γιατι εμμεσα ειναι μια ακομα ενδειξη οτι το μοτερ ειναι ασυμπιεστο και δουλευει με πολυ χαμηλες θερμοκρασιες καυσαεριων) σημερα ειδα και κατι αλλο ενδιαφερον.
Αν εχει ψιχαλα απο τα 60 και πανω δεν μπαινει νερο μεσα αλλα και αν αρχισει να βρεχει (νορμαλ οχι καταρακτες) και εχεις μονιμως πανω απο 80χλμ/ωρα δεν σε πιανει το νερο !!!
Βεβαια αν εχεις μια κωλονταλικα μπροστα σου να σε κοβει και μεχρι να την περασεις θα νιωσεις καποιες ασχετες σταγονες στο κεφαλι Laughing
Back to top Go down
http://extreme-engineering.forumgreek.com
mechanic
Admin
mechanic

Αριθμός μηνυμάτων : 8578
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-03-28
Ηλικία : 43
Τόπος : Ελλαδα

MX5  Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  EmptyWed 6 Sep 2017 - 19:28

Επισης εχει πολυ καλο ΕΣΠ
το ειδα να δουλευει σημερα στα 160κατι affraid Laughing Laughing Laughing
Back to top Go down
http://extreme-engineering.forumgreek.com
alexandros 207 Rallye

alexandros 207 Rallye

Αριθμός μηνυμάτων : 3610
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-04-12
Τόπος : Iωάννινα

MX5  Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  EmptyThu 7 Sep 2017 - 11:34

Τι μαλακια εκανες? Suspect

Γιατι λες οτι εχει χαμηλες θερμοκρασιες καυσαεριων? Πως το καταλαβαινεις?
Back to top Go down
leonidasswift

leonidasswift

Αριθμός μηνυμάτων : 1394
Ημερομηνία εγγραφής : 2013-06-08
Τόπος : thessaloniki

MX5  Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  EmptyThu 7 Sep 2017 - 11:36

Μηπως απο τον εμπλουτισμο;
Back to top Go down
alexandros 207 Rallye

alexandros 207 Rallye

Αριθμός μηνυμάτων : 3610
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-04-12
Τόπος : Iωάννινα

MX5  Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  EmptyThu 7 Sep 2017 - 11:43

Αυτο σκεφτηκα κι εγω, αλλά ας μας πει ο Θανασης
Back to top Go down
mechanic
Admin
mechanic

Αριθμός μηνυμάτων : 8578
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-03-28
Ηλικία : 43
Τόπος : Ελλαδα

MX5  Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  EmptyThu 7 Sep 2017 - 23:45

alexandros 207 Rallye wrote:
Τι μαλακια εκανες? Suspect

Γιατι λες οτι εχει χαμηλες θερμοκρασιες καυσαεριων? Πως το καταλαβαινεις?

Δεν προσεξα οτι εκει που "τελιωνε" η στροφη, αυτη εκλεινε και αλλο... affraid
Back to top Go down
http://extreme-engineering.forumgreek.com
mechanic
Admin
mechanic

Αριθμός μηνυμάτων : 8578
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-03-28
Ηλικία : 43
Τόπος : Ελλαδα

MX5  Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  EmptyThu 7 Sep 2017 - 23:52

leonidasswift wrote:
Μηπως απο τον εμπλουτισμο;

Ναι Arrow


Γενικα αυτο το μοτερ δειχνει (δεν εχω βαλει πυρομετρο να σας πω) οτι δουλευει με χαμηλο μεσο ορο θερμοκρασιας καυσαεριων.
Αυτο που δεν ξερω ειναι το πως συμπεριφερεται στο συνεχομενο φουλ φορτιο, δηλαδη αν επηρεαζεται η καταναλωση λαδιου (κοινως αν καιει λαδια στα ζορια) ή αν στην υπερθερμανση ανοιγουν τα διακενα και ανεβαζει πιεση στο στροφαλοθαλαμο.
Θα το δουμε οταν κατεβω ελλαδα και κανει συνεχομενα χλμ με σταθερα τερμα γκαζι στα νουμερα της τελικης του.
Μια λεπτομερια (που δεν μου αρεσει) ειναι οτι δεν εχει ψυγειο λαδιου.
Αλλα οπως προανεφερα ενα παρατεταμενο ζορι θα λυσει ολες τις αποριες Laughing Laughing Laughing
Back to top Go down
http://extreme-engineering.forumgreek.com
mechanic
Admin
mechanic

Αριθμός μηνυμάτων : 8578
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-03-28
Ηλικία : 43
Τόπος : Ελλαδα

MX5  Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  EmptyTue 19 Sep 2017 - 9:26

Νεωτερα...


Βλεπω κατι που δεν μου αρεσει No
Αν και δεν ειμαι 100% σιγουρος ακομα μιας και πρεπει να το δω και σε βροχες. Αλλα εχω την εντυπωση οτι το λαστιχο που φοραει ( https://www.mytyres.co.uk/cgi-bin/rshop.pl?dsco=110&cart_id=91479585.110.81749&sowigan=So&Breite=205&Quer=45&Felge=17&Speed=&Load=&kategorie=&Marke=Bridgestone&ranzahl=4&tyre_for=&x_tyre_for=&Herst=Bridgestone&m_s=3&rsmFahrzeugart=ALL&filter_preis_bis=&filter_preis_von=&homologation=&search_tool=standard&Label=E-B-68-1&details=Ordern&typ=R-282493 ) στο βρεγμενο δεν ειναι και οτι καλυτερο. Σε συνδιασμο με το οτι το αμαξι ειναι πολυ ελαφρυ το κανει ακομα χειροτερα οσον αφορα την προσφυση που δινει η δυναμη επι της επιφανειας. Μου δινουν την εντυπωση οτι ειναι "πετρινα".
Back to top Go down
http://extreme-engineering.forumgreek.com
mrkaza



Αριθμός μηνυμάτων : 324
Ημερομηνία εγγραφής : 2017-04-30

MX5  Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  EmptyTue 19 Sep 2017 - 11:06

Δοκίμασε το Pnero που είναι ελαφρός μαλακότερο !!!
Back to top Go down
leonidasswift

leonidasswift

Αριθμός μηνυμάτων : 1394
Ημερομηνία εγγραφής : 2013-06-08
Τόπος : thessaloniki

MX5  Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  EmptyTue 19 Sep 2017 - 18:37

Αυτο να ναι μονο θανο.... Σιγα... Λες κ θα τα κρατησεις μεχρι να αρχίσουν οι βροχες Smile
Back to top Go down
mechanic
Admin
mechanic

Αριθμός μηνυμάτων : 8578
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-03-28
Ηλικία : 43
Τόπος : Ελλαδα

MX5  Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  EmptyThu 21 Sep 2017 - 8:06

Εχεις ενα δηκιο... Smile

Προς το παρον δοκιμασα με κλειστη οροφη το αμαξι στα πολλα χλμ,
εχει μεγαλη διαφορα Exclamation
Ανοιχτος μεχρι τα 200 ανοιγει αλλα μετα ειναι σα να χτυπαει σε τοιχο και θελει πολυ δρομο ή κατηφορα για να παει παραπανω.
Ενω κλειστος τα 200 ερχονται ποιο ευκολα/γρηγορα και συνεχιζει να ανοιγει μεχρι τα 220 οπου και απο εκει και πανω "μαγκωνει" και θελει κατηφορα για να παει παραπερα.
Back to top Go down
http://extreme-engineering.forumgreek.com
alexandros 207 Rallye

alexandros 207 Rallye

Αριθμός μηνυμάτων : 3610
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-04-12
Τόπος : Iωάννινα

MX5  Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  EmptyFri 22 Sep 2017 - 7:16

Οπότε οι κοντρες παντα με κλειστη οροφη Laughing
Back to top Go down
leonidasswift

leonidasswift

Αριθμός μηνυμάτων : 1394
Ημερομηνία εγγραφής : 2013-06-08
Τόπος : thessaloniki

MX5  Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  EmptyFri 22 Sep 2017 - 20:01

Κ κλειστά παραθυρα...
Back to top Go down
mechanic
Admin
mechanic

Αριθμός μηνυμάτων : 8578
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-03-28
Ηλικία : 43
Τόπος : Ελλαδα

MX5  Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  EmptyFri 22 Sep 2017 - 21:04

Laughing
Θα πρεπει να κανω και διαιτα καποια στιγμη Laughing


Παντως στο ασχετο ειχε κατσει μια κοντρα (2ες 3ες καμποσες φορες μεσα στην κινηση) με ενα S2000
δεν ξερω ποσο παρταλι ηταν αλλα του εφευγα.
Σιγουρα το αμαξι αυτο δεν ειναι σχεδιασμενο για κοντρες αλλα εχει ζωντανο μοτερακι που το ευχαρηστιεσαι οταν το ανοιγεις.
Back to top Go down
http://extreme-engineering.forumgreek.com
alexandros 207 Rallye

alexandros 207 Rallye

Αριθμός μηνυμάτων : 3610
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-04-12
Τόπος : Iωάννινα

MX5  Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  EmptyFri 22 Sep 2017 - 21:50

Θα ειχες κλειστη την οροφη, γι αυτο.... Laughing
Back to top Go down
mechanic
Admin
mechanic

Αριθμός μηνυμάτων : 8578
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-03-28
Ηλικία : 43
Τόπος : Ελλαδα

MX5  Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  EmptyFri 22 Sep 2017 - 22:28

Laughing  την οροφη την εκλεισα μονο με εσενα μεσα γιατι δεν σου αρεσε ανοιχτο.
Back to top Go down
http://extreme-engineering.forumgreek.com
alexandros 207 Rallye

alexandros 207 Rallye

Αριθμός μηνυμάτων : 3610
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-04-12
Τόπος : Iωάννινα

MX5  Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  EmptySat 23 Sep 2017 - 5:51

Ναι , χωρις την κουκουλα νιωθω ανασφαλεια Embarassed

Εκτος απο αυτο....Δεν φτανει που πηρες καμπριο, πηρες και το small Laughing
Δεν βγαινει σε XL ?  Laughing
Back to top Go down
mechanic
Admin
mechanic

Αριθμός μηνυμάτων : 8578
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-03-28
Ηλικία : 43
Τόπος : Ελλαδα

MX5  Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  EmptySat 23 Sep 2017 - 8:40

οχι...
μεχρι εκει φταναν τα λεφτα Laughing
Back to top Go down
http://extreme-engineering.forumgreek.com
mrkaza



Αριθμός μηνυμάτων : 324
Ημερομηνία εγγραφής : 2017-04-30

MX5  Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  EmptySat 23 Sep 2017 - 10:33

Ο κουμπάρος που ειναι σχεδον  2μετρος και 130 kg λεει οτι τα mx5 ειναι παιχνιδια επισης δε χωραει με κλειστη οροφή !!! Μαλλον ολα σε Small τα πουλανε γιαπονεζοι παιδι μου μια σταλια το ιδιο και τα νουμερα Razz
Back to top Go down
mechanic
Admin
mechanic

Αριθμός μηνυμάτων : 8578
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-03-28
Ηλικία : 43
Τόπος : Ελλαδα

MX5  Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  EmptySun 24 Sep 2017 - 12:14

Στο καινουργιο αν και ποιο μικρο από ποτε στις εξωτερικες διαστασεις εσωτερικα ειναι ποιο ευρυχωρο.

Αλλα και παλι ειναι μεχρι 1,90 οδηγους
Τωρα αν καποιος εχει κωλο η σωμα σαν παλαιστη του σουμο Smile Τοτε δεν χωρεσει με την καμια.
Τουλαχιστο οχι στα μπακετακια της ρεκαρο.
Back to top Go down
http://extreme-engineering.forumgreek.com
Dikonou

Dikonou

Αριθμός μηνυμάτων : 760
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-03-30

MX5  Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  EmptySun 24 Sep 2017 - 14:18

Back to top Go down
mechanic
Admin
mechanic

Αριθμός μηνυμάτων : 8578
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-03-28
Ηλικία : 43
Τόπος : Ελλαδα

MX5  Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  EmptyMon 25 Sep 2017 - 13:28

Αυτο το αμαξακι ειναι μια κατηγορια μονο του...
Με ολα τα υπερ και κατα που περιλαμβανει αυτο.

Προσωπικα διαλεξα το καμπριο (αυτο στο βιντεο ειναι το ταργκα που ειναι λιγο βαρυτερο με περισσοτερο βαρος στο ανω μερος που το κανει να γερνει περισσοτερο) γιατι το ηθελα οσο γινεται ποιο κοντα στην αρχικη/γνησια εκδοση του.
Για τα δικα μου χερια πιστευω οτι και με τη δυναμη που βγαζει το 15αρι παλι χαρουμενος θα ημουν.
Αλλα το 2λτ ερχεται με ενα πληρες (σπορ) πακετο και 5 κιλα επιπλεον ροπης παντου. Ομως το αμαξι σχεδιαστηκε για 15-16 κιλα ροπης (παντου) και οχι 20-21. Και αν νομιζεις οτι μπορεις να πας το 2λτ παντου με τερμα γκαζι το μονο που θα καταφερεις ειναι να τρομαξεις affraid
πχ ενα λεμαν, ενα Μεγκαν RS, ενα φοκους RS 4κινητο ειναι της φιλοσοφιας οτι (ειδηκα με ενεργοποιημενο ΕΣΠ) πατας τερμα γκαζι και το αμαξι σε παει ταχυτατα απο σημειο Α στο Β και εσυ νιωθεις οτι αμφησβιτουνται οι νομοι της φυσης.
Το ΜΧ5 δεν ειναι ετσι, ειναι ενα εργαλειο μεν αλλα πρεπει εσυ να το πας, δεν θα σε παει αυτο...
Οδηγωντας το γρηγορα ανακαλυπτεις ποσο δυσκολο/απαιτητικο αλλα και ταυτοχρονα ευχαριστο ειναι να κινεισαι γρηγορα Smile
Ναι μεν ειναι προβλεψιμο και συγχωρει λαθη αλλα οχι εγκληματα και σιγουρα οχι αλλαζωνικες υπερβολες, κατι που υπο συνθηκες ειναι απολυτα συγχωρουμενο σε ενα hot-hatch, στο μιατα ειτε θα τρακαρεις ειτε θα τα δεις ολα κωλυωμενα Arrow
Το συμπερασμα ομως ειναι οτι το γουσταρεις να το οδηγεις, βασικα ψαχνεις αφορμη για να το οδηγησεις Laughing
Ειτε γρηγορα, ειτε αργα μου δινει μια χαρα και σε τετοιο βαθμο που κανενα αλλο αμαξι δεν μου εχει προσφερει εως τωρα I love you Cool


Ναι το ξερω οτι εχει σουπερ βελτιωσιμο μοτερ,
το "σουπερμαρκετ" ετοιμων λυσεων εχει απο ατμοσφαρικες επιλογες απο +- 190 μεχρι 220 ατμοσφαιρκα με πεακ στις 7500 και κοφτη στις 8000. Μεχρι κομπρεσσορες και τουρμπηνες για οσο θες/εχεις να πληρωνεις.
Αλλα ειληκρινα δεν με απασχολει (τωρα) αυτο, οσο τα χερια μου δεν μπορουν να παρουν το 100% του κινητηρα στις στροφες, δεν νομιζω οτι ειναι εξυπνο να το δυναμωσω. No

Back to top Go down
http://extreme-engineering.forumgreek.com
Dikonou

Dikonou

Αριθμός μηνυμάτων : 760
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-03-30

MX5  Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  EmptyMon 25 Sep 2017 - 14:04

Μάθε το αμάξι σου....πρώτο πισωκίνητο; και μετά βλέπεις εάν πραγματικά σου λείπει η δύναμη για να κάνεις περισσότερα μαζί του!!!
Back to top Go down
mechanic
Admin
mechanic

Αριθμός μηνυμάτων : 8578
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-03-28
Ηλικία : 43
Τόπος : Ελλαδα

MX5  Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  EmptyMon 25 Sep 2017 - 15:29

Δικο μου αμαξι ναι πρωτο πισωκινητο.
(Το σμαρτακι που ειχα δεν πιανεται Smile )

Θελω χρονο μαζι του ωστε να το μαθω,
ειναι αλλη φαση παντως Cool
Back to top Go down
http://extreme-engineering.forumgreek.com
mechanic
Admin
mechanic

Αριθμός μηνυμάτων : 8578
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-03-28
Ηλικία : 43
Τόπος : Ελλαδα

MX5  Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  EmptyWed 4 Oct 2017 - 22:59

Βρηκα και επισημα στοιχεια σχετικα με τα "γυαλινα" σασμαν.
Δωξα το Θεο εχω την εκδοση που συμπεριλαμβανει και την νεωτερη κατα σειρα διορθωμενη εκδοση.



Now 50% of these new updated parts are now exclusive and only used for and in the 2.0 litre ND.
The modified new parts address directly to the broken parts we have seen here and in other countries.

As of now there are no TSB's issued from Mazda Japan (MMC) to their Distributors and obviously none to Mazda Dealers issued by their Distributors in each country.
Plus no new ND 6 speed Manual Transmission Assembly Part Number (inclusive of/with these new modified parts).
Please keep in mind these latest parts are only a few days old (on the production line), there are NO Stocks available, and dare I say if you went running to your local Mazda Dealer they would not know what you are talking about, as these Part Numbers are not even in MNAO, MME, MA, MUK Parts directories.

This is the latest and first update to the ND 6 MTs for all models WORLDWIDE.

1ST GEAR (Only for 2.0 litre)
M601-17-271 Gear First (old part), used up to Sept 5th, 2016
M602-17-271 Gear First (new modified), used from SEPTEMBER 5th, 2016 Production.

2ND-3RD GEAR
M601-17-305 Gear Second/3RD (old part) used up to July 6th, 2016.
M601-17-305A Gear Second/3RD (old part) from July 6th to Sept 6th.
M601-17-305B Gear Second/3RD (new part) used from SEPTEMBER 6th

3RD GEAR
M601-17-230 Gear Third (old part) used up to July 6th, 2016.
M601-17-230A Gear Third (old part) from July 6th to Sept 6th.
M601-17-230B Gear Third (new part) used from SEPTEMBER 6th

GEAR REVERSE (Only for 2.0 litre)
M602-17-281 Gear Reverse (new modified), used from SEPTEMBER 5th, 2016 Production.

GEAR REVERSE IDLE (Only for 2.0 litre)
M602-17-310 Gear Reverse Idle (new modified), used from SEPTEMBER 5th, 2016 Production.

COUNTERSHAFT GEAR (A.K.A CLUSTER GEAR)
M601-17-301A Gear Countershaft (old part) used up to August 1st, 2016
M601-17-301C Gear Countershaft (new modified) used from August 1st, 2016

I must stress as always until MMC releases an updated fix or TSB or Repair Guidance, nothing will change or be done.
IMO these updated parts will ONLY be used in a future repair IF and When 'any' Transmission fails, there certainly is not any epidemic of ND 6MT failures to warrant any special considerations from MMC.
Usually (for North America) Mazda addresses these issues with renewing the complete 6 Manual Transmission Assembly, rather than crack open the Trans and fit modified parts then reassemble, test, etc.



These are TWO 'all new' internal gear changes to the 6MT Manual Transmission from Production Line Date April 3rd, 2017.
I can not confirm the exact reasons why, will let you know if and when these changes are announced, but don't hold your breath.

IF your ND was made (in Japan) AFTER or on this date on the new car Production Line then you have the Two updated Gears inside your Transmission.

These Parts changes are taken from Mazda GEPC, they are not from ANY TSB or Repair Guidance issued by Mazda Japan as Mazda Japan does not announce every new Parts Changes as they occur, in most cases they are done at a time to address an issue or a supplier makes changes or improvements with also a change of Part Number to identify 'when'.
There can be many changes every year to any new Mazda and they don't coincide with Model Years which are not production years.

And no I do not have dates when these changes have been included in the replacement complete 6 MT Assemblies which are shipped/used for early owners who have failed Transmissions.
Obviously IF you have had a replacement 6MT in your ND and the actual white Trans ID Label converts to a Date AFTER April 3rd 2017 then your new Trans has these parts.

All Mazda Parts Departments Only normally use the external blue Mazda Parts Number label outside of the carton or on invoice to identify said part, the 6MT Complete Part Number has not changed, it remains as M602-03-000 for 2.0l 6MT without i-Stop.

So the new changes refer to the Counter-shaft and the separate Second Gear and each has a Parts Compatibility Code of "C"..
C means "A NEW PART WITH SOME ADDITIONAL PART(s) CAN BE USED IN PLACE OF THE FORMER PART".

This means the new updated Counter-shaft and or Second Gear MUST be renewed as Pairs....So say IF a mechanic opens up the ND Gearbox and sees it needs a new 2nd Gear when he orders the new part he must also replace the Counter-shaft with the updated new part and Visa-versa, a new Counter-shaft ordered only MUST also have the new updated 2nd Gear installed, even IF the 2nd gear is not defective or worn out.

These are the TWO new ND 6MT Part Numbers updated FROM April 3rd, 2017 Production.
M601-17-251A Gear Second (old part M601-17-251)
M601-17-301D Counter-shaft (old part M601-17-301C)

NOTE: There have been No Parts Updates from Day 1 and Car 1 to any of the ND's 6MT Gear Forks, Shift Rods or Linkages.
There also has been zero further changes to any other parts modified from the original Sept 6th, 2016 update.


Back to top Go down
http://extreme-engineering.forumgreek.com
mechanic
Admin
mechanic

Αριθμός μηνυμάτων : 8578
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-03-28
Ηλικία : 43
Τόπος : Ελλαδα

MX5  Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  EmptyWed 4 Oct 2017 - 23:01

Τωρα μπορω υσηχα να κοιταξω μερικα αλλα πραγματα... Very Happy
Back to top Go down
http://extreme-engineering.forumgreek.com
Sponsored content




MX5  Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  Empty

Back to top Go down
 
MX5
Back to top 
Page 1 of 6Go to page : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
extreme-engineering.forumgreek.com :: Forum :: English forum :: MX5 ND :: ND 1 2016-2018-
Jump to: