extreme-engineering.forumgreek.com

Car engine development and tuning
 
ΠόρταλΠόρταλ  HomeHome  Log in  RegisterRegister  

Share
 

 MX5

Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
AuthorMessage
mechanic
Admin
mechanic

Αριθμός μηνυμάτων : 8578
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-03-28
Ηλικία : 43
Τόπος : Ελλαδα

MX5  - Page 4 Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  - Page 4 EmptyMon 6 Nov 2017 - 20:43

ξεχασα το λινκ Smile
https://www.mazda.se/filmer/technology/i-eloop-a-unique-way-to-store-energy/

Επισης σε αυτη τη σελιδα δειχνει και μερικα ακομα απο τα συστηματα εξοπλισμου που εχει.
Back to top Go down
http://extreme-engineering.forumgreek.com
mechanic
Admin
mechanic

Αριθμός μηνυμάτων : 8578
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-03-28
Ηλικία : 43
Τόπος : Ελλαδα

MX5  - Page 4 Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  - Page 4 EmptyMon 6 Nov 2017 - 20:46

Ασχετο αλλα προσφατα εμαθα οτι στο μοτερ του ΜΧ5 εχουν κανει αλλαγες/βελτιωσεις σε εκτεταμενο βαθμο.
Εχει σφυριλατο μοτερ και ελαφρωμενο/ζυγισμενο στο μεγιστο δυνατο σε ολα τα κινουμενα μερη του.
Back to top Go down
http://extreme-engineering.forumgreek.com
mechanic
Admin
mechanic

Αριθμός μηνυμάτων : 8578
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-03-28
Ηλικία : 43
Τόπος : Ελλαδα

MX5  - Page 4 Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  - Page 4 EmptyMon 6 Nov 2017 - 20:47

Και εγω το εχω ακομα μαμα Suspect
Back to top Go down
http://extreme-engineering.forumgreek.com
alexandros 207 Rallye

alexandros 207 Rallye

Αριθμός μηνυμάτων : 3610
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-04-12
Τόπος : Iωάννινα

MX5  - Page 4 Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  - Page 4 EmptyMon 6 Nov 2017 - 21:51

Ναι για το i-eloop ειχα καταλαβει στο περιπου τι κανει

mechanic wrote:
Ασχετο αλλα προσφατα εμαθα οτι στο μοτερ του ΜΧ5 εχουν κανει αλλαγες/βελτιωσεις σε εκτεταμενο βαθμο.
Εχει σφυριλατο μοτερ και ελαφρωμενο/ζυγισμενο στο μεγιστο δυνατο σε ολα τα κινουμενα μερη του.
Εννοεις σε σχεση με άλλα αμαξωματα που βαζει το ιδιο μοτερ?
Δλδ στο 6 δεν ειναι τοσο ζυγισμενο οσο στο Mx5 ?
Back to top Go down
mechanic
Admin
mechanic

Αριθμός μηνυμάτων : 8578
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-03-28
Ηλικία : 43
Τόπος : Ελλαδα

MX5  - Page 4 Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  - Page 4 EmptyMon 6 Nov 2017 - 22:40

Ζυγισμενο ειναι εξισου καλα και στις αλλες εκδοσεις αλλα εχουν ποιο "βαρια" κινουμενα μερη.

Επισης στο ΜΧ5 κατεβασανε τη συμπιεση στο 13 προς 1, (14 προς ενα ειναι στα "απλα" skyactive μοτερ). Για να μπορει να δουλευει συνεχομενα με φουλ φορτια και με βενζινη 90 οκτανιων (αντιστοιχα των ευρωπαικων) .
Η ειρωνια ειναι οτι σε καποιες εκδοσεις skyactive των κανονικων μοντελων το εχουν βαλει στα 165 ονομαστικη ισχης μοτερ. Ενω στο ΜΧ5 μοτερ 160 Laughing


Ειναι φανταστικο μοτερακι. I love you
Back to top Go down
http://extreme-engineering.forumgreek.com
leonidasswift

leonidasswift

Αριθμός μηνυμάτων : 1394
Ημερομηνία εγγραφής : 2013-06-08
Τόπος : thessaloniki

MX5  - Page 4 Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  - Page 4 EmptyMon 6 Nov 2017 - 22:58

13 προς 1 λεει για να καιει απλη βενζίνη... Κ εμας έχει 11,1 προς 1 κ θελει 98 κ πανω οκτανια..... Τεχνολογια...
Back to top Go down
mechanic
Admin
mechanic

Αριθμός μηνυμάτων : 8578
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-03-28
Ηλικία : 43
Τόπος : Ελλαδα

MX5  - Page 4 Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  - Page 4 EmptyTue 7 Nov 2017 - 16:01

Οσο τεχνολογια και να εχει (που οντως ο τροπος λειτουργιας του τωρα, στο μελλον θα αντιγραφει συντομα οπως εγινε καποτε και με τον ΤΗΡ) με το που κατεβηκα ελλαδα και αρχισα να χρησιμοποιω ελληνικη βενζινη το γκαζι εχασε αποκριση. Suspect
Σε σχεση με το πως πηγαινε με την 100αρα OMV που του βαζω πανω ρουμανια ή 100αρα σελ απο βουλγαρια.
Τουλαχιστο δεν βαραει πυρακια ακομα και αν ανοιξεις 6η απο 1500 στροφες.
Παλι καλα...
Back to top Go down
http://extreme-engineering.forumgreek.com
mechanic
Admin
mechanic

Αριθμός μηνυμάτων : 8578
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-03-28
Ηλικία : 43
Τόπος : Ελλαδα

MX5  - Page 4 Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  - Page 4 EmptyWed 8 Nov 2017 - 16:34

Ta πρωτα επισημα τουρμπησμενα,
υπ'οψιν οτι οι ιπποδυναμεις ειναι τροχο.
http://dsportmag.com/the-cars/dgarage-mazda-mx5-avo-turboworlds-solution-for-the-nd-miata/

Το μοτερ δειχνει να εχει περαιτερω δυνατοτητες καθως εχει πολλα πολλες δοκιμες με αποδοση στα 200κατι αλογα τροχο και δεν δειχνει σημαδια κοπωσης. Επισης οι βενζινες που χρησιμοποιουν ειναι η αντιστοιχη 95αρα δηκια μιας (η 91 που λενε) και απο οτι φαινεται ξεπερασανε τα αρχικα προβληματα με τα σασμαν και τωρα τρωνε πορτα απο τα μπεκ που τελιωνουν στα 200κατι τροχο.
Τελος αυτα ειναι με προγραμμα συμβατο ωστε το αμαξι να κραταει τις εκπομπες ρυπων.


Παρολα αυτα,
αν προκειται για υπερπληρωση σε αυτη της κατηγοριας αμαξι προτιμω τον κομπρεσσορα Smile
Back to top Go down
http://extreme-engineering.forumgreek.com
mechanic
Admin
mechanic

Αριθμός μηνυμάτων : 8578
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-03-28
Ηλικία : 43
Τόπος : Ελλαδα

MX5  - Page 4 Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  - Page 4 EmptyWed 8 Nov 2017 - 18:20

Ναι και ο λογος που προτιμω τους κομπρεσσορες Cool (για αυτης της κατηγοριας αυτοκινητα).
https://forum.miata.net/vb/showthread.php?t=655901
Back to top Go down
http://extreme-engineering.forumgreek.com
Dikonou

Dikonou

Αριθμός μηνυμάτων : 760
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-03-30

MX5  - Page 4 Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  - Page 4 EmptyWed 8 Nov 2017 - 22:49

Back to top Go down
mechanic
Admin
mechanic

Αριθμός μηνυμάτων : 8578
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-03-28
Ηλικία : 43
Τόπος : Ελλαδα

MX5  - Page 4 Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  - Page 4 EmptySun 3 Dec 2017 - 22:39

Μαμα εισαγωγη, μαμα εξατμιση, προγραμμα να περναει κανονικα τις εκπομπες ρυπων στην καλιφορνια (ειναι οι ποιο αυστηρες στην αμερικη) και φυσικα 95αρα βενζινη.
https://www.youtube.com/watch?v=1mtFvki2C9w
Back to top Go down
http://extreme-engineering.forumgreek.com
Dikonou

Dikonou

Αριθμός μηνυμάτων : 760
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-03-30

MX5  - Page 4 Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  - Page 4 EmptyMon 4 Dec 2017 - 0:55

Back to top Go down
mechanic
Admin
mechanic

Αριθμός μηνυμάτων : 8578
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-03-28
Ηλικία : 43
Τόπος : Ελλαδα

MX5  - Page 4 Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  - Page 4 EmptyMon 4 Dec 2017 - 12:24

Τη σκεφτομαι εντονα αυτη την κουτα... Laughing
Αλλα περαν απο το θεμα της εγγυησης, θελω πρωτα να δοκιμασω μερικες δικες μου πατεντες
και μετα αυτο. Cool
Back to top Go down
http://extreme-engineering.forumgreek.com
Dikonou

Dikonou

Αριθμός μηνυμάτων : 760
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-03-30

MX5  - Page 4 Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  - Page 4 EmptyMon 4 Dec 2017 - 15:35

Άσε τις πατέντες και μπές στο ζουμί λέμε!!!!
Πιο πολύ θα σε πορώσει να το συναρμολογήσεις φτιάξεις μόνος σου!!!!
Back to top Go down
mechanic
Admin
mechanic

Αριθμός μηνυμάτων : 8578
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-03-28
Ηλικία : 43
Τόπος : Ελλαδα

MX5  - Page 4 Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  - Page 4 EmptyMon 4 Dec 2017 - 17:36

Νομιζεις οτι δεν γουσταρω???
Κρατιεμαι ρε Μητσαρα...

Back to top Go down
http://extreme-engineering.forumgreek.com
Dikonou

Dikonou

Αριθμός μηνυμάτων : 760
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-03-30

MX5  - Page 4 Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  - Page 4 EmptyMon 4 Dec 2017 - 17:40

Αφέσου......θα γουστάρεις!!!
Back to top Go down
mechanic
Admin
mechanic

Αριθμός μηνυμάτων : 8578
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-03-28
Ηλικία : 43
Τόπος : Ελλαδα

MX5  - Page 4 Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  - Page 4 EmptyTue 5 Dec 2017 - 21:00

Το ξερω... I love you


Να ξεκαθαρισει λιγο το θεμα με αν αντεχω ή οχι να μενω με τη γυναικα μου Laughing
και μετα θα παραγγειλω την κουτα.
Οσο ειναι ακομα ρευστα τα πραγματα δεν θελω να την παραγγειλω να ερθει πχ στη ρουμανια
και εγω να ειμαι ηδη χωρισμενος στην ελλαδα lol!
Back to top Go down
http://extreme-engineering.forumgreek.com
mrkaza



Αριθμός μηνυμάτων : 324
Ημερομηνία εγγραφής : 2017-04-30

MX5  - Page 4 Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  - Page 4 EmptyWed 6 Dec 2017 - 14:14

Θανάση εγω θυμάμε να αναφέρεις οτι σε φοβίζει ετσι οπως είναι και τωρα θές να το δυναμώσεις κιαλο ?
Back to top Go down
mechanic
Admin
mechanic

Αριθμός μηνυμάτων : 8578
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-03-28
Ηλικία : 43
Τόπος : Ελλαδα

MX5  - Page 4 Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  - Page 4 EmptyWed 6 Dec 2017 - 14:36

Καλα θυμασαι... Smile

Το θεμα ειναι οτι αρχιζω και του παιρνω τον αερα,
οι πλαινες πορτες ολο και ποιο συχνα "κοιτανε" μπροστα Laughing
Απο την αλλη (και ποιο σημαντικο) εδω στη ρουμανια οι δρομοι εχουν πολυ καλη προσφυση. Exclamation
Στην ελλαδα ειδηκα στους δρομους της θεσσαλονικης που ειδα/οδηγισα με τρομαξε με το την ευκολια που διπλωνε.
Βασικα σκεφτομαι να ξεκινησω με κατι απλο
ενα "προγραμματηστιρι" οπου επι της ουσιας θα παω στη χαμηλοτερη δυνατη επιπλεον δυναμη (+15 αλογα περιπου) αλλα ποιο πολυ για να σηκωσω κοφτη στις 7500 για αρχη.
Back to top Go down
http://extreme-engineering.forumgreek.com
mechanic
Admin
mechanic

Αριθμός μηνυμάτων : 8578
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-03-28
Ηλικία : 43
Τόπος : Ελλαδα

MX5  - Page 4 Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  - Page 4 EmptyWed 6 Dec 2017 - 14:46

Μετα και κρινωντας εκ του αποτελεσματος,
θα αποφασισω αν θα βαλω χερι στην εξατμιση ή οχι.

Και καποια στιγμη οταν ξεκαθαρισουν λιγο τα πραγματα στη ζωη μου,
(εχω να ξεχρεωσω και το συναδελφο που με δανεισε) οποτε οταν αυτοι οι δυο παραμετροι ταιριαξουν μετα πρωτα ο Θεος ναι μαλλον παω για κομπρεσσορα.
Αν και θελω να φτιαξω μια δικη μου τροχαλια που να ταιριαξει καλυτερα με το στροφαρισμα ψηλα.
Ενοοειται οτι για να μπει κομπρεσσορας πρεπει να κανω γυαλισμα στο καπακι και σιγουρα να φτιαξω εξατμιση (μια οποιαδηποτε εξατμιση ελευθερας VS καραμαμα sto κομπρεσσοριασμα δινει τουλαχιστο +20 αλογα).
Βεβαια μετα η αποδοση ξεφευγει, καθως με καραμαμα αμαξι και μονο κομπρεσσορα (και μαλιστα με προγραμμα για εκδοση καυσαεριων στην καληφορνια, ας το πουμε γιουρο 6 χαριν απλοτητας) βγαζει στα 200κατι τροχο.
Αν τωρα κανεις γυαλισμα/εξατμιση/και μια μικρη παραχωριση στο γιουρο 6 να πεσει σε 5 ή 4 τοτε εχεις ξεκαθαρα πανω απο +30 γαιδουρακια, παντα τροχο αναφερομαστε.
Το νουμερο μπορει να μην εντυπωσιαζει, αλλα σε ενα αμαξι 905 κιλα με σχετικα κοντη μεταδοση, η διαφορα ειναι τεραστια.
Φαντασου οτι στα 190 αλογα τροχο και το αμαξι στα 0-100 πεφτει απο τα 7κατι στα 5κατι δευτερολεπτα.
Τα κομπρεσσορατα αναλογως το συνδιασμο αποδοσης ειναι μονιμως κατω απο 4'' για τα 0-100.
Οποτε μπορεις να καταλαβεις σε τι μετατρεπεται μετα το αμαξι What a Face
Back to top Go down
http://extreme-engineering.forumgreek.com
mechanic
Admin
mechanic

Αριθμός μηνυμάτων : 8578
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-03-28
Ηλικία : 43
Τόπος : Ελλαδα

MX5  - Page 4 Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  - Page 4 EmptyWed 6 Dec 2017 - 19:07

Σημερα με αφορμη ενα γρηγορο κερωμα που του εριξα, κοιταγα και την εξαμτιση.

Εδω εχουμε τον ορισμο της ειρωνιας και ειληκρινα σπαω το κεφαλι μου scratch για να δω τι με συμφερει να κανω...
Για να σας βαλω λιγο στο νοημα:
Φοραει την ηδια εξατμιση με το 15αρι.
Για το 15αρι ειναι μεγαλη (οβερσιζε) θα ελεγα, αποδειξη οτι το 15αρι ειναι ο ορισμος του "παραλογου" καθως μονο με προγραμμα (95αρας) παιρνει +30 αλογα.
Αλλα απο εκει και επειτα τουλαχιστο εισαγωγη/εξαγωγη ξεχνα το, ειναι τοσο καλα φτιαγμενα που μονο αναβαθμιση στα υπαρχον μαμα μπορεις να κανεις.
Στο 2λτ τωρα...
Η εξατμιση ενω δεν ειναι φελος, για τη μαμα ιπποδυναμη (160 στροφαλο) ειναι οκ, κοβει μεν αλλα λιγο δεν εμποδιζει το μοτερ να αποδωσει.
Με προγραμμα (υπαρχουν πολλες επιλογες στην αγορα) αλλα προγραμματα 95αρας με ολες τις ασφαληστικες διαταξεις απειραχτες, δινουν απο 15 μεχρι 20κατι αλογα.
Αν ομως βαλεις εξατμιση, προγραμμα 100αρας και πεσεις (περιπου) στο γιουρο 4 και βαλεις μονο χταποδι πας 190+ με το καλημερα και με φουλ εξατμιση εισαι 200++.
Ολα καλα λοιπον,
υπαρχει ενα "σουπερμαρκετ" πολλων επιλογων και αλλων τοσων συνδιασμων.
Το μοτερ βγαζει ευκολα δυναμη και το καλο ειναι οτι το εχουν φρεναρει με ομορφο τροπο. Δηλαδη μπορεις ανετα να παιξεις με πατεντουλες και απλα αναβαθμιζωντας τα μαμα περηφεριακα και να παρεις παραπλησια νουμερα επιπλεον δυναμης που θα σου δινανε τα αφτερ μαρκετ.
Απο τεχνικης σκοπιας ειναι ξεκαθαρο και ξερω τι επιλογες εχω ή τι μπορω να κανω.
Οποτε που ειναι το προβλημα Question

Θορυβος Exclamation Exclamation Exclamation

Η μαμα εξατμιση μπορει να μην ενοχλει αλλα ηδη κανει αισθητη την παρουσια της, ειδηκα οταν ζεστενεται Arrow
Εδω εχουμε να κανουμε με καμπριο και μαλιστα κατασκευασμενο με φιλοσοφια "λοτους".
Δηλαδη χωρις να λεω πολλα λογια, η μαμα εξατμιση ειναι στα ορια του "οκ".
Οτιδηποτε ποιο ελευθερο θα με κουραζει No
Και εδω δεν εχω την επιλογη οπως πχ στο λεμαν που με τερμα ανοιχτα (ειδηκα τα πισω) τζαμια ακουγεται ενας ωραιος ηχος στο τερμα γκαζι και με ολα κλειστα και λιγο ποιο προσεκτικη οδηγιση δεν ακουγεται τιποτα.
Εδω οσο αργα και να πας ακους τα παντα Laughing

Ειναι η πρωτη φορα στη μεχρι τωρα αυτοκινητοπορεια μου που πρεπει οχι μονο να βρω με τι τροπο να "ξεκλειδωσω" δυναμη (αυτο ειναι ευκολο) αλλα που πρεπει να υπολογισω χωρις περιθωριο λαθους το τι ηχο θα κανει, να ειναι ωραιος και να μην με κουραζει.
Και εδω ειναι που παιδευομαι και ψαχνω να βρω ακρη... scratch


Back to top Go down
http://extreme-engineering.forumgreek.com
leonidasswift

leonidasswift

Αριθμός μηνυμάτων : 1394
Ημερομηνία εγγραφής : 2013-06-08
Τόπος : thessaloniki

MX5  - Page 4 Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  - Page 4 EmptyWed 6 Dec 2017 - 21:35

Τελειως ελευθερη κ μετα ενα ή δυο rc μεσαια...
Back to top Go down
alexandros 207 Rallye

alexandros 207 Rallye

Αριθμός μηνυμάτων : 3610
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-04-12
Τόπος : Iωάννινα

MX5  - Page 4 Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  - Page 4 EmptyWed 6 Dec 2017 - 23:12

Νομιζω οτι χρειαζεται τουλαχιστον ενα μεγαλο μεσαιο και τελικο
Back to top Go down
mechanic
Admin
mechanic

Αριθμός μηνυμάτων : 8578
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-03-28
Ηλικία : 43
Τόπος : Ελλαδα

MX5  - Page 4 Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  - Page 4 EmptyWed 6 Dec 2017 - 23:40

Απο τεχνικης σκοπιας πρεπει να ειναι σταθερης πιεσης.

Επισης (κανονικα) παμε σε 60αρα ολοκληρη ή να υπολογισω παροχη και να ακολουθησω το 60 σε 54 του κατασκευαστη.

Δηλαδη ή παμε σε τελικο με 60αρα ή 54αρα χωρις τελικο με δυο μεσαια.

Τα δυο RC δεν κανουν κατι παραπανω οσο ενα RC Λεωνιδα, το ξερω οτι ακουγεται λιγο παραλογο αλλα ειναι περιεργος ο τροπος που μειωνουν την ενταση.
Οτι κερδιζεις με ενα δεν κερδιζεις κατι παραπανω βαζωντας 2 (ηδια) στη σειρα.
Κερδιζεις και μαλιστα πολυ στο να μειωσεις θορυβο χωρις να χασεις σε αποδοση αν βαλεις πρωτα ενα RC και μετα ενα κλασσικο διατρητο.
Το θεμα ειναι οτι στο μιατα δεν θελω θορυβο με την καμια No
Να το πω αλλιως, στο τερμα γκαζι θελω να ακουω μοτερ οχι εξατμιση. Αλλιως το αμαξι θα γινει κουραστικο.
Δεν αντιλεγω, ωραιο ενα ποιοτικο βουμ (και μου αρεσει) αλλα συνεχομενα δεν θα την παλεψω...
Να σας δωσω μια εικονα, απο τα 8000χλ που εχει το αμαξι (αρχιζω και χανω λιγο το μετρημα) αλλα στο περιπου τα 200χλμ (οχι 2.000 αλλα 200) ηταν με κλειστη οροφη.
Οποτε εχει σημασια ποσο ηχο κανει.
Εκτος και αν παω σε πεταλουδατη λυση, αυτο ναι επισης εχει νοημα.
Ειναι δυσκολο scratch
Back to top Go down
http://extreme-engineering.forumgreek.com
mrkaza



Αριθμός μηνυμάτων : 324
Ημερομηνία εγγραφής : 2017-04-30

MX5  - Page 4 Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  - Page 4 EmptyThu 7 Dec 2017 - 0:55

Χωρίς να σου αρέσει είσαι αναγκασμένος να πάς στην λύση Turbo και εξηγούμε ...
1) Μια Twin scroll κόβει ηχο
2)με μια τουμπίνα απο RC με στόχο να μην ξεπερασεις τα 190 που λες τώρα έχεις την ίδια μαχ απόδοση με ενα RC και πας με 60αρα και το εξτρα φιλτρο ηχου ειναι η τουρμπίνα .
3)θές αμεσοτητα και του rc ειναι ΤΟΣΟ μικρη για 2.0 που θα ειναι παπακι Very Happy

Back to top Go down
alexandros 207 Rallye

alexandros 207 Rallye

Αριθμός μηνυμάτων : 3610
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-04-12
Τόπος : Iωάννινα

MX5  - Page 4 Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  - Page 4 EmptyThu 7 Dec 2017 - 6:48

mechanic wrote:
Δηλαδη ή παμε σε τελικο με 60αρα ή 54αρα χωρις τελικο με δυο μεσαια.
Δυο μεσαια μονο, θα κανουν αρκετο θορυβο
Ετσι την ειχα κι εγω στην αρχη στο 207 , και εκανε αρκετη βαβουρα(ειδικα στις μεσαιες) , που εγω ειχα και την τουρμπινα που κοβει

Μονο τελικο απο rc , ειχα ακουσει του Γιαννη (Μορφεας) , αλλά και με 100αρι Ρεντμπακ αντι τον μαμα καταλυτη
Κι αυτο εκανε πολυ θορυβο

Αρα νομιζω θες και τελικο και μεσαιο
Back to top Go down
mechanic
Admin
mechanic

Αριθμός μηνυμάτων : 8578
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-03-28
Ηλικία : 43
Τόπος : Ελλαδα

MX5  - Page 4 Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  - Page 4 EmptyThu 7 Dec 2017 - 9:52

Πανουλη το μοτερ του μαζντα ειναι ο ΤΗΡ σε ατμοσφαιρικη εκδοση Wink
Δεν ειναι τυχαιο οτι η μαζντα που το τουρμπιζει φερνει τη συμπιεση σχεδον στα ηδια επιπεδα με τον ΤΗΡ.
Και αυτοι που (αφτερ μαρκετ) τα τουρμπηζουν βαζουν μεγαλες τουρμπηνες με χαμηλες πιεσεις.
Απο τεχνικης σκοπιας δεν υπαρχει κανενα προβλημα να τουρμπιστει, αλλα δεν θελω ενα πισωκινητο λεμαν με δυναμη παντου στο στροφομετρο. Το 5αρι (πρεπει να το οδηγησεις για να καταλαβεις) ειναι πολυ ελαφρυ αμαξι οποτε η αποτομα πολυ ροπη δεν ειναι και οτι καλυτερο. Στο λεμαν που ειναι 300φευγα κιλα βαρυτερο ναι εκει θες παντου ροπη αλλιως το αμαξι θα σερνεται.
Στο μιατα ομως κατα μια εννοια (ειδηκα αν σε ενδιαφερει το στρηψιμο) χρειαζεσαι ενα χαλαρο φασμα και τη δυναμη να ερχεται προοδευτικα αλλιως θα δεις ποσο ευκολα μπορεις να αλλαξεις κατευθυνση μονο με πατημα γκαζιου Laughing
Μονο ο κομπρεσσορας ειναι λυση και αυτος "υποβαθμισμενος" ωστε να μη δωσει πολυ πιεση και αυτη να ερθει σταδιακα (οπως ερχεται και η δυναμη του μοτερ σε μαμα μορφη).


Περι εξατμισης:
Η μαμα εχει ως εξης, 4-2-1 χταποδι (μοιαζει εντονα ομως με 4-1 διαταξη και πολυ σαν το μαμα χταποδι του σουιφτ σπορ) μετα εχει προκαταλυτη που βγαζει 60αρα σωληνα. Και ετσι παει μεχρι το δευτερο καταλυτη (απο κατω) οπου μετα το δευτερο καταλυτη βγαινει 54αρα με μεσαιο ελευθερας και ετσι παει μεχρι το τελικο που ειναι σταθερης πιεσης και λειτουργει με orifices (μοιαζει καταπληκτικα με του RC).
Υπ'οψιν μια λεπτομερια (που αποκαλυπτει την προθεση της μαζντα να το κανει ποιο ευκολα βελτιωσιμο το αμαξι) ο δευτερος λ ειναι μπροστα απο τον δευτερο καταλυτη.


Απο τεχνικης σκοπιας οι επιλογες ειναι οι εξης:
Ελευθερο χταποδι (λεω ελευθερο γιατι το μαμα εχει καταλυτη πανω του) και οσο ποιο ελευθερη εξατμιση γινεται με 54αρα διαμετρο.
Αν το αμαξι ηταν κανονικο (κλειστο με μονωσεις κτλ) η εξατμιση θα ακουγοτανε μονο στο τερμα γκαζι ή ζεστη σε καποιες συγκεκριμενες φασεις. Σιγουρα ομως δεν θα ενοχλουσε οταν θα ηθελες υσηχια μεσα στην καμπινα. Και φυσικα θα ακουγεται ομορφα οταν εχεις ανοιχτα παραθυρα και θες να την ακους.
Επισης ακομα ποιο ομορφη θα ειναι η αποδοση της καθως η διαμετρος αυτη μας φθανει μεχρι περιπου 200 ιππους.
Αλλα στα καμπριο-δεδομενα, οπως ακουγεται η εξατμιση σε νορμαλ αμαξι με ανοιχτα ολα τα παραθυρα, ετσι ακουγεται εκει με κλειστα και οροφη πανω.
Οποτε οσο καλο ηχο και να κανει θα υπαρχουν φορες που θα με κουραζει, και εδω ειναι που ξεκιναει ο γριφος που πρεπει να λυσω scratch



Η αλλη επιλογη ειναι να παιξω πεταλουδατη εξατμιση με προφυσιο.
Που μαλλον για εκει σκεφτομαι...

Επισης υπαρχουν και δυο αλλες επιλογες,
η μια ειναι ελευθερο 4-1 χταποδι και υπολοιπη εξατμιση μαμα (αλλα με αυτο τον τροπο κανει ενα κλανιαρικο ηχο στο φασμα 2000-3000 στροφες).
Και η αλλη ειναι να αγορασω ενα ποιο ελευθερο καταλυτη πχ200αρη (γιουρο/οσο παραπανω παιρνει αρκει να ειναι σε φυσιολογικη τιμη) και να βρω ενα μεταχειρο χταποδι (που δεν εχω βρει ακομα στο εμπαυ) και να του αλλαξω τον καταλυτη και μετα να το βαλω μονος μου πανω στο αμαξι.
Δεν ειναι η τελια λυση, μαλιστα βγαινει και ποιο ακριβα απο το να παρω απλα ενα χταποδακι 4-1
αλλα ετσι ομως αποκλειεται να το παρουν χαμπαρι με το θεμα εγγυησης Wink

Με την εξατμιση "τρωγομαι" γιατι αν την ελευθερωσεις δεν ειναι τα +ποσα εξτρα αλογα παιρνεις αλλα το οτι ελευθερωνεις το μοτερ να στροφαρει καλυτερα ψηλα.
Καθως το ολο θεμα ειναι να σηκωσω τον κοφτη τουλαχιστο στις 7500 (8000 παει κανονικα) και να εχει αποδοση χωρις να "σφιγγει" λογω εξατμισης εκει πανω.






Βρηκα μερικα βιντεακια για το πως ακουγονται οι "υσηχες" αφτερ μαρκετ εξατμισεις.

https://www.youtube.com/watch?v=33JAlbrtNLA


https://www.youtube.com/watch?v=jU2E3mMijeo
Back to top Go down
http://extreme-engineering.forumgreek.com
mechanic
Admin
mechanic

Αριθμός μηνυμάτων : 8578
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-03-28
Ηλικία : 43
Τόπος : Ελλαδα

MX5  - Page 4 Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  - Page 4 EmptyThu 7 Dec 2017 - 9:55

alexandros 207 Rallye wrote:
mechanic wrote:
Δηλαδη ή παμε σε τελικο με 60αρα ή 54αρα χωρις τελικο με δυο μεσαια.
Δυο μεσαια μονο, θα κανουν αρκετο θορυβο
Ετσι την ειχα κι εγω στην αρχη στο 207 , και εκανε αρκετη βαβουρα(ειδικα στις μεσαιες) , που εγω ειχα και την τουρμπινα που κοβει

Μονο τελικο απο rc , ειχα ακουσει του Γιαννη (Μορφεας) , αλλά και με 100αρι Ρεντμπακ αντι τον μαμα καταλυτη
Κι αυτο εκανε πολυ θορυβο

Αρα νομιζω θες και τελικο και μεσαιο

Κοιτα το να κανει θορυβο σε καποιες στιγμες καβλας οχι μονο δεν με ενοχλει, αντιθετως μου αρεσει Cool
Το θεμα ομως ειναι οτι δεν μπορω να το εχω ολη την ωρα θα με κουρασει No
Καθως εδω ο θορυβος δεν "εξαφανιζεται" με το να κλεισεις τα παραθυρα.

Για αυτο σκεφτομαι μια πεταλουδατη λυση, που θα εδινε λυσεις σε ολα τα προβληματα... What a Face Cool


Αλλα θα φαινεται αν σηκωσεις το αμαξι απο κατω (στο θεμα εγγυησης). scratch
Back to top Go down
http://extreme-engineering.forumgreek.com
alexandros 207 Rallye

alexandros 207 Rallye

Αριθμός μηνυμάτων : 3610
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-04-12
Τόπος : Iωάννινα

MX5  - Page 4 Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  - Page 4 EmptyFri 8 Dec 2017 - 17:48

Back to top Go down
mechanic
Admin
mechanic

Αριθμός μηνυμάτων : 8578
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-03-28
Ηλικία : 43
Τόπος : Ελλαδα

MX5  - Page 4 Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  - Page 4 EmptyFri 8 Dec 2017 - 20:03

Εχει ωραια καμπυλη δυναμης.
Σε βοηθαει στις στροφες αλλα και στις ευθειες, βγαζει με ωραιο τροπο τη δυναμη.
Back to top Go down
http://extreme-engineering.forumgreek.com
mechanic
Admin
mechanic

Αριθμός μηνυμάτων : 8578
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-03-28
Ηλικία : 43
Τόπος : Ελλαδα

MX5  - Page 4 Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  - Page 4 EmptySun 10 Dec 2017 - 9:01

Καβλα ατελιωτη... What a Face What a Face What a Face
https://www.youtube.com/watch?v=nnyMJ-Uya9I
Back to top Go down
http://extreme-engineering.forumgreek.com
alexandros 207 Rallye

alexandros 207 Rallye

Αριθμός μηνυμάτων : 3610
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-04-12
Τόπος : Iωάννινα

MX5  - Page 4 Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  - Page 4 EmptySun 10 Dec 2017 - 10:42

cheers
Εχει καμια πιστα εκει στην Ρουμανια?
Back to top Go down
leonidasswift

leonidasswift

Αριθμός μηνυμάτων : 1394
Ημερομηνία εγγραφής : 2013-06-08
Τόπος : thessaloniki

MX5  - Page 4 Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  - Page 4 EmptySun 10 Dec 2017 - 12:21

Εχει λιγο μαλακη ρύθμιση στην ανάρτηση ή μου φαίνεται;;
Back to top Go down
mechanic
Admin
mechanic

Αριθμός μηνυμάτων : 8578
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-03-28
Ηλικία : 43
Τόπος : Ελλαδα

MX5  - Page 4 Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  - Page 4 EmptySun 10 Dec 2017 - 12:47

Δεν σου φαινεται, ετσι ειναι Smile
Αυτη ειναι η "απλη" 2λτ εκδοση, δεν ειναι η "καπ" που εχω εγω.

Εδω ρουμανια δεν εχω δει πιστα, τουλαχιστο οχι κοντα σε μενα.
Ποιο ευκολο ειναι να κατεβω σερρες.
Back to top Go down
http://extreme-engineering.forumgreek.com
mechanic
Admin
mechanic

Αριθμός μηνυμάτων : 8578
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-03-28
Ηλικία : 43
Τόπος : Ελλαδα

MX5  - Page 4 Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  - Page 4 EmptyFri 15 Dec 2017 - 16:18

Παιδια οσο το συνηθιζω τοσο ποιο πολυ το λατρευω αυτο το αμαξι...
Παιζει σε δικο του επιπεδο, ειναι μια κατηγορια μονο του.
Back to top Go down
http://extreme-engineering.forumgreek.com
mechanic
Admin
mechanic

Αριθμός μηνυμάτων : 8578
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-03-28
Ηλικία : 43
Τόπος : Ελλαδα

MX5  - Page 4 Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  - Page 4 EmptyFri 15 Dec 2017 - 18:24

Που μπορω να βρω ενα τετοιο χωρο ρε γαμωτο? scratch

https://www.youtube.com/watch?v=P4mPdPYWd3c
Back to top Go down
http://extreme-engineering.forumgreek.com
alexandros 207 Rallye

alexandros 207 Rallye

Αριθμός μηνυμάτων : 3610
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-04-12
Τόπος : Iωάννινα

MX5  - Page 4 Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  - Page 4 EmptySun 17 Dec 2017 - 6:26

https://www.autoblog.gr/2017/12/16/peri-oktanion-o-logos/

Βεβαια αλλη χαρτογραφιση και αλλη βενζινη, αλλά ειναι μια πληροφορια
Back to top Go down
mechanic
Admin
mechanic

Αριθμός μηνυμάτων : 8578
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-03-28
Ηλικία : 43
Τόπος : Ελλαδα

MX5  - Page 4 Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  - Page 4 EmptySun 17 Dec 2017 - 20:04

Αυτο το θεμα ειναι παντα επικαιρο Smile

Η η 100αρα (αν τη βρεις ανοθευτη και καθαρη) κανει διαφορα και μαλιστα καλη.
Απλα αυτο ισχυει σε κινητηρες με χαρτογραφιση που αναγνωριζει την ποιοτητα βενζινης (μεσω των καυσεων) και αυτορυθμιζεται αναλογως.
Επισης κατι που διαφωνω καθετα με το τεστ που κανανε, ηταν οτι δεν βαλανε τους κινητηρες σε συνθηκες υπερ-εμπλουτισμου (οπου εκει τα τουρμπακια με λιγα κυβικα περνανε το 80% της ζωης τους).
Εκει εχεις χαωτικη διαφορα στην παραγομενη ιπποδυναμη (ειδηκα ψηλα) αλλα και στην καταναλωση.

Back to top Go down
http://extreme-engineering.forumgreek.com
mechanic
Admin
mechanic

Αριθμός μηνυμάτων : 8578
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-03-28
Ηλικία : 43
Τόπος : Ελλαδα

MX5  - Page 4 Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  - Page 4 EmptySun 17 Dec 2017 - 20:10

Να το πω ποιο απλα:
Στο σαντερο της μελλοντικης πρωην γυναικας μου, ειτε βαλεις 95αρα ειτε 100αρα δεν θα καταλαεις καμια διαφορα, οπως και να το οδηγησεις.

Στον ΤΗΡ (μιλωντας για το λεμαν μου συγκεκριμενα) κανει 12 αλογα διαφορα η 95αρα VS 100αρας αλλα αυτη τη διαφορα τη βλεπεις μετα τις 5500 στροφες.
Και καιει λιγοτερο αν το ζοριζεις, αν το οδηγεις "ατμοσφαιρικα" δεν εχεις καμια διαφορα, ισα ισα θα ελεγα πως καλυτερα με (καθαρη) 95αρα.

Στο μιατα τα πραγματα ειναι λιγο διαφορετικα,
σαν αλογα δεν ξερω να σας πω διαφορα αλλα επειδη το μοτερ εχει υψηλη συμπιεση με καθαρη 100αρα ψηλα ειναι αλλος κινητηρας.
Κοινως με 100αρα λυσαει απο 4000 και πανω και καιει λιγοτερο στη νορμαλ οδηγιση.
Με 95αρα καιει λιγο παραπανω και ψηλα εχει εμφανη διαφορα προς τα κατω...
Back to top Go down
http://extreme-engineering.forumgreek.com
mechanic
Admin
mechanic

Αριθμός μηνυμάτων : 8578
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-03-28
Ηλικία : 43
Τόπος : Ελλαδα

MX5  - Page 4 Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  - Page 4 EmptySun 17 Dec 2017 - 20:14

Και μιας και μιλαμε για το μιατα (και τον ΤΗΡ στην εκδοση RC) αυτοι οι δυο εγκεφαλοι ειναι ετσι προγραμματισμενοι (με ποιο εντονο αυτο το χαρακτηρηστικο στο μιατα) οσο καλυτερη βενζινη τους ριχνεις να "αυτο-προγραμματιζωνται" (αν μου επιτρεπετε αυτη τη φραση).
Δηλαδη οι διαφορες προς τα πανω ή κατω οσον αφορα την ποιοτητα του καυσιμου,
εξαργυρωνονται στο δρομο σε λιγοτερο/περισσοτερο αποδοση και καταναλωση.


Back to top Go down
http://extreme-engineering.forumgreek.com
ergostar

ergostar

Αριθμός μηνυμάτων : 1071
Ημερομηνία εγγραφής : 2012-03-14
Ηλικία : 40
Τόπος : napoli

MX5  - Page 4 Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  - Page 4 EmptySun 17 Dec 2017 - 21:43

ωχ καταλαβα δεν τη γλιτωνει το μαζντακι το κομπρεσσορα με μεκανικ.. Very Happy
Back to top Go down
alexandros 207 Rallye

alexandros 207 Rallye

Αριθμός μηνυμάτων : 3610
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-04-12
Τόπος : Iωάννινα

MX5  - Page 4 Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  - Page 4 EmptySun 17 Dec 2017 - 22:10

Συμφωνα με το τεστ ομως, δεν παιρνουν και πολυ δυναμη με την 100αρα Suspect
Ισως παιζει ρολο οτι προκειται για αμαξια που κυκλοφορουν στις ΗΠΑ και εχουν διαφορετικη χαρτογραφιση
Back to top Go down
mechanic
Admin
mechanic

Αριθμός μηνυμάτων : 8578
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-03-28
Ηλικία : 43
Τόπος : Ελλαδα

MX5  - Page 4 Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  - Page 4 EmptyMon 18 Dec 2017 - 3:49

ergostar wrote:
ωχ καταλαβα δεν τη γλιτωνει το μαζντακι το κομπρεσσορα με μεκανικ.. Very Happy

Εχουμε ακομα εγγυηση Βασιλη Laughing
Back to top Go down
http://extreme-engineering.forumgreek.com
mechanic
Admin
mechanic

Αριθμός μηνυμάτων : 8578
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-03-28
Ηλικία : 43
Τόπος : Ελλαδα

MX5  - Page 4 Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  - Page 4 EmptyMon 18 Dec 2017 - 3:59

alexandros 207 Rallye wrote:
Συμφωνα με το τεστ ομως, δεν παιρνουν και πολυ δυναμη με την 100αρα Suspect
Ισως παιζει ρολο οτι προκειται για αμαξια που κυκλοφορουν στις ΗΠΑ και εχουν διαφορετικη χαρτογραφιση

Ναι ενα ειναι αυτο Arrow
Αλλα και παλι εγω προσωπικα αμφησβητω αυτο το τεστ (εμμεσως πλην σαφως και οι ιδιοι αφηνουν σκιες για την αντικειμενικοτητα του)
Αν δεις οχι μονο τα νουμερα αλλα και τις καμπυλες θα δεις τεραστιες διαφορες.
Το μιατα πχ ειναι ενα ωραιο παραδειγμα, καθως στα νουμερα ειναι σχεδον ηδια αλλα αν δεις τις καμπυλες αποδοσης στην "απλη" πιανει πεακ αποδοσης και μετα γκρεμιζεται.
Ενω με την 100αρα οχι μονο βγαζει λιγο παραπανω δυναμη (σα νουμερο) αλλα κραταει και ευθεια γραμμη μεχρι κοφτη.
Και αυτο το γεγονος μαζι με τις (χαμηλοτερες) θερμοκρασιες καυσαεριων που αμμεσα επιδρουν στην καταναλωση, το κρυβουν... Exclamation


Και δεν εχει να κανει με το αν ειναι αποψη μου ή οχι, ειναι γεγονος.
Αν θελανε να ειναι αντικειμενικοι, επρεπε να δοκιμαζανε τα μοτερ σε δυναμομετρο παγκου σα γεννητριες μετρωντας σε KW
ή στα αμαξια με δυναμομετρο "φρενου" ωστε να εξωμοιωθουν οι πραγματικες αντιστασεις κατα την επιταγχυνση αλλα και σταθερη λειτουργια με τερμα γκαζι για πολυ ωρα.
Και φυσικα να μας δειχνανε και τις καμπυλες.

Αντιθετως αυτο που κανανε ηταν μια προχειροδουλεια, που φωτογραφιζει αν οχι δολο τουλαχιστο ελλειψη γνωσεως για αντικειμενικα συγκριτικο τεστ.
Back to top Go down
http://extreme-engineering.forumgreek.com
enD

enD

Αριθμός μηνυμάτων : 219
Ημερομηνία εγγραφής : 2013-04-07

MX5  - Page 4 Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  - Page 4 EmptyMon 25 Dec 2017 - 21:03

βαλε σκετη την φτεροτη απο μια τουρμπινα παραλιλα στην κινιση των καυσαεριων, αλλα θα πρεπει να διμιουργει "κενο"
Back to top Go down
mechanic
Admin
mechanic

Αριθμός μηνυμάτων : 8578
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-03-28
Ηλικία : 43
Τόπος : Ελλαδα

MX5  - Page 4 Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  - Page 4 EmptyThu 11 Jan 2018 - 4:51

Back to top Go down
http://extreme-engineering.forumgreek.com
alexandros 207 Rallye

alexandros 207 Rallye

Αριθμός μηνυμάτων : 3610
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-04-12
Τόπος : Iωάννινα

MX5  - Page 4 Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  - Page 4 EmptyThu 11 Jan 2018 - 8:15

Πριονακι MX5  - Page 4 208799393
Back to top Go down
enD

enD

Αριθμός μηνυμάτων : 219
Ημερομηνία εγγραφής : 2013-04-07

MX5  - Page 4 Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  - Page 4 EmptyThu 11 Jan 2018 - 17:27

ποσο ειναι το βολαν, ειναι κανα κιλο?
Back to top Go down
mrkaza



Αριθμός μηνυμάτων : 324
Ημερομηνία εγγραφής : 2017-04-30

MX5  - Page 4 Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  - Page 4 EmptyThu 11 Jan 2018 - 21:07

Πόσο μεχρι το τελος της εγγύησης εεεε μεχρι να μπει κομπρεσορας ηθελα να πώ !!!
Back to top Go down
mechanic
Admin
mechanic

Αριθμός μηνυμάτων : 8578
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-03-28
Ηλικία : 43
Τόπος : Ελλαδα

MX5  - Page 4 Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  - Page 4 EmptyWed 17 Jan 2018 - 0:18

Laughing Laughing
Back to top Go down
http://extreme-engineering.forumgreek.com
Sponsored content




MX5  - Page 4 Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  - Page 4 Empty

Back to top Go down
 
MX5
Back to top 
Page 4 of 6Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
extreme-engineering.forumgreek.com :: Forum :: English forum :: MX5 ND :: ND 1 2016-2018-
Jump to: