extreme-engineering.forumgreek.com

Car engine development and tuning
 
ΠόρταλΠόρταλ  HomeHome  Log in  RegisterRegister  

Share
 

 MX5

Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
AuthorMessage
mechanic
Admin
mechanic

Αριθμός μηνυμάτων : 8529
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-03-28
Ηλικία : 43
Τόπος : Πουθενα συγκεκριμενα...

MX5  - Page 5 Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  - Page 5 EmptyThu 18 Jan 2018 - 15:50

Τα νεωτερα μεχρι στιγμης...
Αισιως περασαμε τις 10.000χλμ (νομιζω 12κατι εχει scratch ) αυτο που ειμαι ομως σιγουρος ειναι οτι δεν εχει πανω απο 2000χλμ κλειστο (και αυτο λογω βροχης κυριως).
Αν σας πω οτι ψαχνω λογο/αφορμη για να το οδηγισω?
Θα ακουστει υπερβολη??
Και ομως δεν ειναι...

Αυτο το αμαξι ή το μισεις ή το ερωτευεσαι I love you I love you I love you
Back to top Go down
http://extreme-engineering.forumgreek.com
alexandros 207 Rallye

alexandros 207 Rallye

Αριθμός μηνυμάτων : 3606
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-04-12
Τόπος : Iωάννινα

MX5  - Page 5 Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  - Page 5 EmptyThu 18 Jan 2018 - 19:02

mechanic wrote:
Αν σας πω οτι ψαχνω λογο/αφορμη για να το οδηγισω?
Αυτο ειναι ο ορισμος του fun to drive αμαξιου Cool Cool Cool
Back to top Go down
mechanic
Admin
mechanic

Αριθμός μηνυμάτων : 8529
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-03-28
Ηλικία : 43
Τόπος : Πουθενα συγκεκριμενα...

MX5  - Page 5 Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  - Page 5 EmptySat 20 Jan 2018 - 16:53

Ειναι οντως καβλα...

Εχει πλακα πριν απο λιγο καιρο ηταν διπλα-διπλα με το Λεμαν.
Υπ'οψιν οτι το λεμαν οπως το εχω τωρα ειναι ποιο γρηγορο ή τουλαχιστο αυτη την αισθηση εχω, αν και το 5αρι στην πραξη στο δρομο εχει αποδειχτει ποιο γρηγορο απο οτι αναφερουν τα νουμερα του.
Το σιγουρο ειναι οτι το 5αρι ειναι λιγο ποιο γρηγορο απο το λεμαν σε καραμαμα μορφη, τωρα δεν νομιζω... Laughing

Τελος παντων,
διπλα-διπλα ηταν και επιτηδες λεω "αυτη τη φορα θα βγαλω βολτα το λεμαν"
μπαινω μεσα στο ανετοτατο μπακετ της ρεκαρο που εχουν τα RC και η πρωτη αισθηση ειναι οτι μπηκα σε... πουλμαν, καθομουνα πολυ ψηλα. Βεβαια να λεμε τα πραγματα οπως ειναι το καθισμα της ρεκαρο ρυθμιζεται προς πασα κατευθυνση ειδηκα στο πανω κατω, μπορεις να το φερεις ενα με το σασι αν θες.
Το βαζω λοιπον τερμα κατω και με ενοχλουσε το ψηλο ταμπλο του αμαξιου, το βαζω ποιο πανω ηταν ψηλα, τελος παντων γαμω το κερατο μου λεω, αστο το γαμημενο κατσε "ψηλα" ωστε να βλεπεις σωστα το δρομο. Αφου καταφερα να ρυθμισω λοιπον τη θεση οδηγησης μετα πιανω το τιμονι με τη χοντρη σε διαμετρο στεφανη και λεω και ενα "μπραβο" στο γαλλο που εχει τιμονι να το πιανεις και οχι οπως στο μιατα που η διαμετρος στο τιμονι ειναι για παιδικα χερια.
(Στο μιατα σου δινει αρνητικη εντυπωση το ποσο λεπτη ειναι η στεφανη του τιμονιου στην αφη, θελει χρονο να το συνηθισεις).
Βαζω μπρος ( η ντεβιλ εχει φανταστικο ηχο!!! χωρις να κανει θορυβο, δεν μπορω να καταλαβω οι μαλακες οι γαλλοι γιατι δεν την ειχαν στο βασικο εξοπλισμο αυτης της εκδοσης) και αφου περναμε τα προκαταρκτικα ζεσταματα στα οποια ειχα κλειστα τζαμια και υσηχια αντιστοιχη ενος μαμα οικογενειακου αυτοκινητου, ανοιγω τα πισω τζαμια και δινω λιγο γκαζι. Σχεδον ειχα ξεχασει τη συνεχομενη παροχη δυναμης που βγαζει ο ΤΗΡ χωρις να λαχανιαζει ψηλα και το ποσο ευκολα το στροφομετρο χωνεται στη δεξια μερια. Συνεχισα να ανοιγω και οι ηχοι που βγαζει το αμαξι οταν το τρεχεις ειναι καταπληκτικοι (για τα δικα μου γουστα). Καθως στο πατημα γκαζιου ειδηκα απο χαμηλα ακους την τουρμπηνα να φορτωνει και την εξατμιση να βγαζει ενα ομορφο γνησιο σπορ ηχο, ενω στο αφημα του γκαζιου το σκασιμο της σκαστρας. Σε συνδιασμο με το ρεκαρο που το νιωθεις να σε "σπρωχνει" και τα φρενα που δεν φοβασαι μη ζεσταθουν απο την καταχριση ξεθαρευεις και αρχιζεις να στριβεις. Δυστηχως ρουμανια δεν βοηθανε οι δρομοι, εξωτερικη προσπεραση σε στροφη οπως ερχεσαι πατημενος απο την ευθεια δεν ειναι και οτι καλυτερο μπορεις να κανεις αλλα ειναι ο μονος τροπος για να μπορεσεις να στριψεις και να μη μεινεις κολημενος πισω απο αλλα αμαξια που πανε ποιο αργα απο την καθυστεριση. Το κρατημα του αμαξιου παρολο οτι τα αμορτισερ εδω και καιρο θελουνε αλλαγη, ειναι εξαιρετικο και το αμαξι παει εκει που σημαδευεις με το τιμονι. Προσπαθω να το κανω να γλυστρισει (στα πλαισια του λογικου) αλλα παπαρια... Ακομα και με 3ψηφια νουμερα στριβει σαν τρενο και καταλαβαινεις το λογο που αυτο το αμαξι εχει μπακετ καθισματα. Πανω που μου ανοιγει η ορεξη και "θελω και αλλο" ο δρομος/διαδρομη μου το απαγορευει και απλα γυριζω πισω... Sad
Αυτο το αμαξι θελει δρομο και πολλα χηλιομετρα στο κοντερ για να σου δειξει τι μπορει να κανει. Αν και μπορεις να παιξεις μαζι του θελει προσοχη γιατι οσο καλυτερο κρατημα (για γρηγορους καλους χρονους πιστας) αλλο τοσο ποιο δυσκολα ξεκολαει ωστε να μπορεσεις να παιξεις. Και οταν "ξεκολισει" θελει γρηγορες αντιδρασεις και σιγουρα να ξερεις τι κανεις γιατι τα χλμ/ωρα που θα στο κανει θα ειναι πολλα! Κατα την ταπεινη μου γνωμη το λεμαν ειναι ενας απο τους καλυτερους εκπροσωπους (απο την προηγουμενη γενια μοντελων) στην hothatch κατηγορια. Μαλιστα στο γυρισμο το γυρισα ατμοσφαιρικα και θαυμαζα την ικανοτητα του να κινηται οχι μονο αθορυβα/ανετα (παρα τη σφιχτη του αναρτιση) αλλα και με απιστευτα χαμηλες καταναλωσεις καυσιμου (αν εχεις βεβαια την υπομονη γιατι σε "γαργαλαει" το ποδι σου να το πατησεις). Ειναι μεγαλο κριμα που δεν υπαρχει στη ρουμανια αυτο το ειδος των δρομων που εχουμε στην ελλαδα ωστε να μπορεσεις να παρεις αυτα που εχει να σου δωσει ενα τετοιο αμαξι.
Ισως το εχω συνηθισει, ισως το εχω "βαρεθει" κατα μια εννοια, ισως... δεν ξερω και εγω για ποιο πραγματικα λογο. Αλλα μου ελειπε ηδη το μιατα...
Και ισως εδω εξηγειται το γιατι ολο το vacation μου το περασα με το μιατα και το λεμαν απλα το κινησα γιατι επρεπε να κινηται που και που ωστε κατα τη διαρκεια της σχεδον μονιμης ακινησιας του.
Back to top Go down
http://extreme-engineering.forumgreek.com
mechanic
Admin
mechanic

Αριθμός μηνυμάτων : 8529
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-03-28
Ηλικία : 43
Τόπος : Πουθενα συγκεκριμενα...

MX5  - Page 5 Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  - Page 5 EmptySat 20 Jan 2018 - 18:03

Στο ΜΧ5 τα πραγματα ειναι αλλιως...
Ισως γιατι αυτο το αμαξι δεν ειναι μια γρηγορη εκδοση ενος "καθημερινου" αυτοκινητου.
Ισως γιατι φτιαχτηκε απο το μηδεν με μοναδικο στοχο την οδηγικη απολαυση και μονο.
Ισως κατι αλλο που δεν παει το μυαλο μου, δεν ξερω... scratch

Αυτο που ξερω ειναι οτι (με λιγη προσπαθεια καθως ειναι πολυ χαμηλο) με το που κατσεις στο στενο μπακετ της ρεκαρο (εχω παρει την ειδηκη εκδοση του μιατα, σε ελευθερη μεταφραση την "καπ"+ελαφρωμενη εκδοση) θυμαμαι οτι καποια στιγμη πρεπει να κανω διαιτα γιατι ή εγω ειμαι χοντρος ή το μπακετ ειναι στενο Laughing
Οπως και να εχει το σιγουρο ειναι οτι το καθισμα σε κραταει "βιδωμενο" ασχετως του πως οδηγεις,
δεν θα σε κουρασει ακομα και μετα απο πολλες συνεχομενες ωρες οδηγισης
και εχει μια θεση οδηγισης που την "φορας". Με καποιο τροπο και χωρις πολυ προσπαθεια γινεσαι "ενα" με το αμαξι.
Αν μαλιστα εξοικοιωθεις καθεσαι σαν σε μια αναπαυτικη αγωνηστικη θεση και με απλωμενα χερια ελεγχεις ολο το αμαξι σα να εισαι μεσα σε ενα αβαταρ (ή οποιος εχει παιξει το Hallo του X-box και ειναι μεσα στο ρομποτακι, τοτε θα ξερει ακριβως τι εννοω).
Παρολη τη στενη στεφανη του τιμονιου (παιδικα χερια εχουν οι Ιαπωνες? δεν καλαβαινω το "γιατι") το τιμονι ειναι ξυραφι. Αντιδρα ακαριαια και ειναι γεματο πληροφοριση, ανα πασα ωρα και στιγμη οχι μονο ξερεις τι κανουν οι μπροστινοι τροχοι αλλα και νιωθεις την ποιοτητα της ασφαλτου. Ακουγεται παραλογο αλλα αν το οδηγησεις παραπανω απο μια απλη βολτα γρηγορα θα μπορεις να αντιλαμβανεσαι την προσφυση των ελαστικων και το την ποιοτητα της ασφαλτου. Να κανω και λιγο πλακα, ειναι σα να πατας κερμα και να νιωθεις αν ειναι του ενος ή δυο ευρω.
Η αποκριση του γκαζιου (αν και χανει λιγο με τις ελληνικες βενζινες) ειναι αντιστοιχη ντιζατου.
Ο πωπος σου ζητημα να ειναι 15-20 εκατοστα πανω απο την ασφαλτο, το αμαξι ειναι ετσι φτιαγμενο που νιωθεις τα παντα .
Για να επιστρεψω στον κινητηρα αν πω οτι ειναι διαμαντι τεχνολογιας ο Αλεξανδρος θα με αρχισει στο δουλεμα Laughing Laughing Laughing Laughing
Να το πω αλλιως...
Ειναι ενα μοτερ που ατμοσφαιρα με ετοιμες λυσεις (χωρις καν ψαγμενες πατεντες) βγαζει στο δυναμομετρο 200+ αλογα τροχο ατμοσφαιρα και περναει εκπομπες ρυπων χωρις να κοιμηζει σενσορες κτλ. Και ο κατασκευαστης το εχει στα σχεδον 150 αλογα τροχο. Ευκολα καταλαβαινει κανεις οτι μπορεις να του κανεις οτι θελεις και ο κινητηρας δεν θα ερθει ποτε στα ορια του.
Το δε μοτερ αν και ξυπναει απο 4000 και πανω χαμηλα ειναι ελαστικο και ειδηκα σε χαλαρες βολτες σπανια θα πιασεις τον εαυτο σου να κατεβαζει ταχυτητα για να επιταγχυνεις. Καταναλωση? Θελει προσπαθεια για να περασεις τα 6λτ/100χλμ. Αν μαλιστα κανω οτι εσκιεμενα οδηγω οικονομικα (μονο στο στρωσιμο εγινε βεβαια αυτο Laughing ) ευκολα βγαζεις 4,κατι μεσο ορο σε ανοιχτο δρομο. Μεσα στην πολη δυσκολα πιανει τα 8 λιτρα.
Θα μου πεις σε ενα τετοιο αμαξι που ψαχνω απλα αφορμη για να το οδηγισω, σε νοιαζει η καταναλωση? Οχι ακριβως... Δηλαδη στις βολτες ουτε καν που κοιταω ποσο καιει. Στα ταξειδια ομως με νοιαζει γιατι οταν ταξειδευω 8-10 ωρες συνεχομενα περνωντας απο τη μια χωρα στην αλλη τα 45 λιτρα ρεζερβουαρ σε συνδιασμο με του οτι ειναι αμμεσου ψεκασμου το αμαξι (θυμηστε μου ολοι οι "αμμεσα ψεκαζομενοι να σας πω το γιατι, σας ενδιαφερει) δεν ειναι και οτι καλυτερο. Και το οτι δεν καιει πολυ ειναι μεγαλος συμαχος στα μακρινα ταξειδια. Εχω βεβαια και 10λιτρα ρεζερβουαρ ισα να μην εχω το αγχος να ψαχνω αν τυχει και αναψει λαμπακι.
Περα απο αυτα,
η οδηγικη του αισθηση ειναι αυτο που πραγματικα εντυπωσιαζει.
Καθως δεν χρειαζεται να οδηγηθει γρηγορα για να το απολαυσεις. Δηλαδη τη στιγμη που στο λεμαν θελω 3ψηφια νουμερα ταχυτητας, τουρμπηνα να σφυριζει και να σκαει με την εξατμιση να συμπληρωνει, ωστε να αρχισω να "γουσταρω", εδω και με χαλαρη οδηγιση με πχ 60-80χλμ. Το ξερω οτι ακουγεται περιεργο αλλα κατα ενα παραδοξο τροπο ετσι ειναι...
Να πουμε βεβαια οτι στο ολο πακετο το πληρες (μαζι με σαμπγουφερ) ηχοσυστημα της Bose, τα φανταστικα λεντ κατευθυνομενα φωτα, το οτι ακομα και με ψιλοβροχο αν κινειται δεν βρεχεσαι ή γενικοτερα δεν κρυωνεις οσο η θερμοκρασια ειναι απο μηδεν βαθμους κελσιου και πανω, ο απιστευτος σε αισθηση λεβιες και γενικοτερα το οτι σε αυτο το αμαξι ολα ειναι "συνδεδεμενα" με τον οδηγο. Δινουν μια ολοκληρωτικη αισθηση απολαυσης I love you I love you I love you

Βεβαια υπαρχει και η αλλη μερια,
η γρηγορη... Twisted Evil Cool
Τα μπροστινα διπλα ψαλιδια παναλαφρου κραματος και γενικοτερα το στησιμο της αναρτισης που ειναι αποτελεσμα 27 χρονια εξελιξης (απο το πρωτο μχ5 που βγηκε στην παραγωγη) κανουν οποιοδηποτε αλλο συστημα μακφερσον να μοιαζει με σιδεροβεργιες (προσφατα το διαβασα αυτο και οντως ετσι ειναι Exclamation ). Μιλαμε το αμαξι δεν υποστρεφει (τουλαχιστο η καπ εκδοση που μπορω να πω με σιγουρια).
Θελει προσπαθεια αν το επιδιωξεις και παλι το μονο που θα καταφερεις ειναι να το κανεις ουδετερο.
Ο κωλος του οσο ευκολα μπορει να πετιεται ακομα και απο τα 20χλμ αλλο τοσο ευκολα κραταει αν θες να κρατησει. Εν τωμεταξυ μπορεις προσθαφαιρωντας γραμμαρια στο πενταλ του γκαζιου να ρυθμισεις ποσο κωλο θες να πεταξει και για ποσο. Και παντα με "γαλλικα" προβλεψιμο τροπο θα ελεγα.
Συγχωρει λαθη αλλα οχι μαλακιες. Και σιγουρα θελει προσοχη μεχρι να εξηκοιωθεις μαζι του. Το λεω εκ πειρας καθως στην αρχη τρομαξα affraid
Βλεπεις ειναι απο τα αμαξια που "εσυ" τα πας και οχι αυτα εσενα.
Παραδοξως ισως γιατι νιωθεις την ταχυτητα, ισως γιατι νιωθεις το σασι, τις φορτισεις της αναρτισης, μεχρι και το σφηξιμο στα συγχρονιζε του σασμαν, γενικα νιωθεις στην κυριολεξια τα παντα ολα (σα να οδηγεις μοτοσυκλετα) ακομα και οταν πηγαινεις γρηγορα στην πραγματικοτητα δεν παω τοσο γρηγορα οσο θα πηγαινα με πχ με το λεμαν. Ισως γιατι στο 5αρι νιωθεις τον κινδηνο Laughing
Ισως για καποιο αλλο/αλλους λογους που δεν ξερω να απαντησω scratch
Ξεχασα να πω, οτι το αμαξι ειναι παναλαφρο (905 κιλα) με κοντη σχεση μεταδοσης και με την 6η οβερντιρβε. Οποτε τα 20 κιλα ροπης και 160 μοτερ (νουμερα εργοστασιου) αυτοματως γινονται "πολλα". Δεν ειναι τυχαιο οτι αυτη η εκδοση με τα "μονο" 160 αλογα ειναι ξεκαθαρα γρηγοροτερη της τουρμπηνατης MSM (mazda speed miata).
Επισης δεν ειναι τυχαιο εδω και καιρο βγαζουν ετοιμα ατμοσφαιρικα πακετα ή κομπρεσσορατα ή τουρμπηνατα με οση ιπποδυναμη θες επιπλεον.
Μαλιστα για οποιον "συβηβαζεται" με 200-210 αλογα τροχο βγαινει de-tuned κομπρεσσορατη εκδοση που δεν χανεις την εργοστασιακη εγγυηση. Αν στο ηδιο πακετο δε σε νοιαζει η εγγυση εννοειται η δυναμη ανηφοριζει σημαντικα Laughing
Αλλα η ουσια δεν ειναι στο ποσα αλογα ειναι, οσο στην αισθηση που σου δινει οτι το οδηγεις.

Μπορω να γραψω βηβλιο για αυτο το αμαξι I love you
το ξερω οτι δεν ειμαι και δεν μπορω να ειμαι αντικειμενικος I love you I love you
αλλα ειληκρινα καθε φορα ψαχνω αφορμη για να το οδηγισω I love you I love you I love you
Back to top Go down
http://extreme-engineering.forumgreek.com
enD

enD

Αριθμός μηνυμάτων : 215
Ημερομηνία εγγραφής : 2013-04-07

MX5  - Page 5 Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  - Page 5 EmptyMon 29 Jan 2018 - 15:08

Πόση ώρα έγραφες???
Back to top Go down
mechanic
Admin
mechanic

Αριθμός μηνυμάτων : 8529
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-03-28
Ηλικία : 43
Τόπος : Πουθενα συγκεκριμενα...

MX5  - Page 5 Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  - Page 5 EmptyTue 30 Jan 2018 - 1:20

Laughing Laughing
Back to top Go down
http://extreme-engineering.forumgreek.com
mechanic
Admin
mechanic

Αριθμός μηνυμάτων : 8529
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-03-28
Ηλικία : 43
Τόπος : Πουθενα συγκεκριμενα...

MX5  - Page 5 Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  - Page 5 EmptySat 17 Feb 2018 - 23:15

Back to top Go down
http://extreme-engineering.forumgreek.com
mechanic
Admin
mechanic

Αριθμός μηνυμάτων : 8529
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-03-28
Ηλικία : 43
Τόπος : Πουθενα συγκεκριμενα...

MX5  - Page 5 Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  - Page 5 EmptySun 25 Feb 2018 - 15:25

Φρενα ιπποδυναμης...
Ενα update Smile
Λοιπον η εισαγωγη οσο περιεργο και αν ακουγεται, η καραμαμα εισαγωγη (εκτος του οτι ειναι ραμ αιρ) οπως ακριβως ειναι με το χαρτινο φιλτρακι της φτανει να τροφοδοτει ακομα και τα κομπρεσσορατα.
Ειναι εντυπωσιακες οι ικανοτητες της και το πως ειναι σχεδιασμενη.
Σιγουρα δεν ειναι φρενο ιπποδυναμης Αλλα παρολα αυτα βρηκα τροπο να την βελτιωσω λιγο παραπερα Laughing
Το φρενο που εχουν βαλει ειναι στο καπακι,
καποια στιγμη (αφου πρωτα βρω χωρο για τετοιες δουλειες) πρεπει να μακρυνω το μεσαιο μου δαχτυλο...

Η εξατμιση φρεναρει επισης αλλα με ελεγχομενο τροπο χωρις να πνιγει το στροφαρισμα.

Τα εκκεντρα ειναι καλα δινωντας ροπη στις μεσαιες και κρατωντας τη δυναμη ψηλα.
Δεν ειναι τυχαιο οτι η BBR εβγαλε εκκεντρα που επι της ουσιας ειναι ηδια απλα εχουν 1χηλιοστοπαραπανω βυθισμα. Και η διαφορα που κανουν δεν δικαιολογει τα λεφτα τους (ασε τον μπελα). Ποιο καλα ειναι να γυαλισεις/ανοιξεις λιγο τους αυλους εισαγωγης.
Τωρα καποιοι θα δοκιμασουν τον "αμερικανικο" μπουμπη οπου επι της ουσιας παλι μιλαμε για μαμα εκκεντρα αλλα αντι για peak στις 7κατι που εχουν τα μαμα, αυτοι λενε οτι θα το πανε σχεδον 8 χωρις να χανει χαμηλα. Λιγο αισιοδοξο αλλα για να δουμε... scratch
Μια δυναμομετριση θα μας λυσει καθε απορια.

Κατα τα αλλα το μοτερ ειναι σφυρηλατο απο τη μανα του, ελαφρωμενο κυριολεκτικα και μεταφορικα οποτε οτι και να του κανεις, αντιδρα με τη μια και βγαζει ευκολα επιπλεον δυναμη.

Σιγουρα εχουμε συνεχεια...


Back to top Go down
http://extreme-engineering.forumgreek.com
mechanic
Admin
mechanic

Αριθμός μηνυμάτων : 8529
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-03-28
Ηλικία : 43
Τόπος : Πουθενα συγκεκριμενα...

MX5  - Page 5 Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  - Page 5 EmptySun 4 Mar 2018 - 15:11

Back to top Go down
http://extreme-engineering.forumgreek.com
alexandros 207 Rallye

alexandros 207 Rallye

Αριθμός μηνυμάτων : 3606
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-04-12
Τόπος : Iωάννινα

MX5  - Page 5 Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  - Page 5 EmptyFri 16 Mar 2018 - 21:05

Back to top Go down
leonidasswift

leonidasswift

Αριθμός μηνυμάτων : 1388
Ημερομηνία εγγραφής : 2013-06-08
Τόπος : thessaloniki

MX5  - Page 5 Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  - Page 5 EmptyFri 16 Mar 2018 - 21:19

Κ οχι μονο αυτη;;;;; Smile
Back to top Go down
mechanic
Admin
mechanic

Αριθμός μηνυμάτων : 8529
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-03-28
Ηλικία : 43
Τόπος : Πουθενα συγκεκριμενα...

MX5  - Page 5 Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  - Page 5 EmptySun 25 Mar 2018 - 12:26

Μαμα εκκεντρα/καπακι μεχρι 8000 στροφες μπορουν να βγαλουν δυναμη.
Απο τις 8000 και πανω μεχρι τις 9000 το μοτερ απλα γυριζει και η δυναμη γκρεμιζεται, για πανω απο 8000 θελει εκκεντρα και ροικη στο καπακι.


https://drive.google.com/file/d/0B66fRFJ0IrcQZWJYcS1sSnQ0Z28/view

Back to top Go down
http://extreme-engineering.forumgreek.com
mechanic
Admin
mechanic

Αριθμός μηνυμάτων : 8529
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-03-28
Ηλικία : 43
Τόπος : Πουθενα συγκεκριμενα...

MX5  - Page 5 Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  - Page 5 EmptySun 1 Apr 2018 - 9:48

Νεωτερα απο το μετωπο...
Κεφαλαιο λαδια Smile
Το μαμα 0-20 (που φτιαχτηκε αποκλειστηκα για αυτον τον κινητηρα) ναι μεν ειναι πολυ καλο λιπαντικο αλλα...
Ειναι για νορμαλ οδηγικες συνθηκες.
Και σιγουρα (μιλωντας για τον sky-active παντα) θελει ψυγειο λαδιου αν τυχον το πλακωνεις.
Στο ΜΧ5 δεν υπαρχει ψυγειο λαδιου... Suspect
Που ναι μεν μπορει το 2λτ να καιει 5αρια μεσο ορο ανα 100χλμ, καταναλωση βενζινης (στη νορμαλ οδηγιση) αλλα σιγουρα δεν φτιαχτηκε για οικονομικη οδιγηση... Οποτε για ποιο λογο λειπει το ψυγειο λαδιου δεν μπορω να καταλαβω scratch Suspect Suspect
Και υπαρχει ενας Θανασης που στις 13.000χλμ (και πολλυ κρατησαν) ξεφτηλισε τα Brigestone S001 με το οδηγικο του στιλ.
Οποτε δεν χρειαζεται πολυ σκεψη πως εδω εχουμε θεμα... Suspect Suspect Suspect
Back to top Go down
http://extreme-engineering.forumgreek.com
mechanic
Admin
mechanic

Αριθμός μηνυμάτων : 8529
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-03-28
Ηλικία : 43
Τόπος : Πουθενα συγκεκριμενα...

MX5  - Page 5 Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  - Page 5 EmptySun 1 Apr 2018 - 9:53

Με ποιο απλα λογια παρατηρησα οτι αυτο το λαδι μετα τις (περιπου) 5000 χλμ αρχιζει και σπαει το ιξωδες του και αρχιζει να το καιει.
Οποτε εχω δυο επιλογες.
1-Βαζω ψυγειο λαδιου (θα το κανω αλλα οχι τωρα γιατι εχω ακομα εγγυηση).
2-Του βαζω το εξαιρετικο/υπερ ανθεκτικο στη σπορ οδηγιση, 0-30 Exclamation

Οποτε θα το γυρισω σε 0-30 (απο το πολυ 0-20 για low sαps standards) γνωστο τοταλ.

Back to top Go down
http://extreme-engineering.forumgreek.com
mechanic
Admin
mechanic

Αριθμός μηνυμάτων : 8529
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-03-28
Ηλικία : 43
Τόπος : Πουθενα συγκεκριμενα...

MX5  - Page 5 Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  - Page 5 EmptySun 1 Apr 2018 - 9:53

Αλλιως πρεπει να αλλαξω οδηγικο στιλ Laughing Laughing Laughing
Back to top Go down
http://extreme-engineering.forumgreek.com
mechanic
Admin
mechanic

Αριθμός μηνυμάτων : 8529
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-03-28
Ηλικία : 43
Τόπος : Πουθενα συγκεκριμενα...

MX5  - Page 5 Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  - Page 5 EmptySun 1 Apr 2018 - 10:45

Back to top Go down
http://extreme-engineering.forumgreek.com
Dikonou

Dikonou

Αριθμός μηνυμάτων : 760
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-03-30

MX5  - Page 5 Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  - Page 5 EmptySun 1 Apr 2018 - 11:51

Εάν κάνεις συχνα καφριλίκια ( ρητορική ερώτηση μην απαντάς ) με χαμηλές ταχύτητες και δεν ψύχεται το μοτέρ όπως πρέπει ναι θα έχει θέμα το λάδι, αλλά και πάλι σε ένα τέτοιο αμάξι θα έπρεπε να έχει προβλέψει ο κατασκευαστής το ενδεχόμενο αυτό και μάλιστα πολύ σοβαρά.....για αρχή δεν δοκιμάζεις ένα άλλο 0-20;
Back to top Go down
mechanic
Admin
mechanic

Αριθμός μηνυμάτων : 8529
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-03-28
Ηλικία : 43
Τόπος : Πουθενα συγκεκριμενα...

MX5  - Page 5 Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  - Page 5 EmptySun 1 Apr 2018 - 20:23

Σωστοτατα το περιγραφεις Exclamation
η Masturbate ειναι που δεν υπαρχει ψυγειο, το "γιατι" (χωρις να ειμαι σιγουρος) το βαζω στην εμμονικη τους προσπαθεια να κρατησουν χαμηλα το βαρος + φυσικα οτι τετοιες "οικονομιες" τους βολευουν μιας και βγαινει χαμηλοτερα το κοστος κατασκευης.
Τωρα θα μου πεις στο ψυγειο κολησανε?
Ναι δεν το λεω με σιγουρια scratch Απλα δεν μπορω να βρω αλλο λογο.
Σιγουρα δεν θα παραξενευτω καθολου αν αργοτερα υπαρχει κανονικα απο κατασκευης...

Το προβλημα εγκειται οχι τοσο στο οτι το λαδι ειναι 0-20 (ειναι το καλυτερο σε αυτο το ιξωδες μεχρι στιγμης φυσικα, μακαρι να υπηρχε κατι καλυτερο θα το εβαζα διχως δευτερη σκεψη).
Αλλα στο οτι ειναι απλα συμβατο και οχι ενδεδειγμενο για σπορ οδηγιση, ωστε να αντεχει επαναλαμβανομενα θερμικες καταπονισεις.
Δεν ειναι τυχαιο που αντεχει μεχρι ενα σημειο και μετα "πεφτει" αποτομα.
Το 0-30 (της ελφ/τοταλ) ναι μεν δεν κανει θαυματα,
μιας και μιλαμε για κινητηρα χωρις ψυγειο λαδιου και με σχεδον στατικα χλμ/ωρα την ωρα που ζοριζεται, πχ ντριφταρισματα, απανωτα χωσιματα και σκουπησματα δρομου με την ουρα του αμαξιου, οπως φυσικα και συνεχομενα παρατεταμενα τεληκιασματα (ευτυχως που υπαρχουν τα διοδια και κοβει λιγο ο ρυθμος Laughing ).
Απλα εχει ξεκαθαρα καλυτερα χαρακτηριστικα οσον αφορα τις θερμικες καταπονισεις.
Δυστηχως στην παρουσα φαση δεν βλεπω να εχω αλλη επιλογη Rolling Eyes scratch
Back to top Go down
http://extreme-engineering.forumgreek.com
mechanic
Admin
mechanic

Αριθμός μηνυμάτων : 8529
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-03-28
Ηλικία : 43
Τόπος : Πουθενα συγκεκριμενα...

MX5  - Page 5 Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  - Page 5 EmptyWed 4 Apr 2018 - 21:28

Asxeto,
το 15αρι πως παει στην ευθεια...
https://www.youtube.com/watch?v=qpVy0Dw8iDk
Back to top Go down
http://extreme-engineering.forumgreek.com
mechanic
Admin
mechanic

Αριθμός μηνυμάτων : 8529
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-03-28
Ηλικία : 43
Τόπος : Πουθενα συγκεκριμενα...

MX5  - Page 5 Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  - Page 5 EmptySat 21 Apr 2018 - 10:21

Οι αλλαγες για το μοντελο του 2018
https://1ijylmozio83m2nkr2v293mp-wpengine.netdna-ssl.com/wp-content/uploads/2018/03/2018-Mazda-MX-5-Soft-Top-Fact-Sheet.pdf

Επι της ουσιας την καπ αναρτιση με ρυθμισεις κτλ, την κανανε στανταρ.
Μοτερ καμια αλλαγη.
Ενα που ψαχνω να βρω ειναι που λεει "sports tuned exhaust", θελω να δω τι στο καλο αλλαξανε... scratch

Οχι οτι δεν μπορω να το κανω μονος μου Laughing
Αλλα ετσι θα μπορω να το αλλαξω και να μη χασω την εγγυηση.
Back to top Go down
http://extreme-engineering.forumgreek.com
mechanic
Admin
mechanic

Αριθμός μηνυμάτων : 8529
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-03-28
Ηλικία : 43
Τόπος : Πουθενα συγκεκριμενα...

MX5  - Page 5 Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  - Page 5 EmptySun 29 Apr 2018 - 22:55

Κομπρεσσορατο στην πιστα...
https://www.instagram.com/p/BhPkIlwl_Q8/
Back to top Go down
http://extreme-engineering.forumgreek.com
mechanic
Admin
mechanic

Αριθμός μηνυμάτων : 8529
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-03-28
Ηλικία : 43
Τόπος : Πουθενα συγκεκριμενα...

MX5  - Page 5 Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  - Page 5 EmptySat 19 May 2018 - 10:21

Εχω σκασει να μαθω (γιατι μεχρι στιγμης πουθενα επισημα δεν υπαρχει αναφορα) αν ειναι αληθεια η οχι αυτο:
https://www.motor1.com/news/234653/mazda-miata-power-upgrade-rumor/?utm_source=RSS&utm_medium=referral&utm_campaign=msn

Back to top Go down
http://extreme-engineering.forumgreek.com
Dikonou

Dikonou

Αριθμός μηνυμάτων : 760
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-03-30

MX5  - Page 5 Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  - Page 5 EmptySat 19 May 2018 - 10:29

Back to top Go down
mechanic
Admin
mechanic

Αριθμός μηνυμάτων : 8529
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-03-28
Ηλικία : 43
Τόπος : Πουθενα συγκεκριμενα...

MX5  - Page 5 Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  - Page 5 EmptySat 19 May 2018 - 16:47

Dikonou wrote:
Θα στο χαλάσω......

https://media.group.renault.com/global/en-gb/alpine/media/pressreleases/21210754/autocar-decerne-cinq-etoiles-a-lalpine-a110

Αντικειμενικα κρινωντας, απλα Respect Respect Respect

Κατα τα δικα μου μετρα και σταθμα δεν μου αρεσει ο 1,8 (που ειναι ο 1,6 υπερκυβισμενος, και ουτε σαν 1600 δεν μου αρεσε αυτος ο κινητηρας Damn )
Αυτο ομως ειναι κατι που ξεπερνιεται σχετικα ευκολα και φθηνα.

Το οτι δεν ειναι καμπριο ομως αποτελει dear breaker για να το παρω... Sorry

Αν σου λεει κατι¨
Στο μιατα μεχρι στιγμης εχω λιγο πανω απο 20.000χλμ
περιπου τα 2.500χλμ ειναι με την οροφη κλειστη...
Back to top Go down
http://extreme-engineering.forumgreek.com
Dikonou

Dikonou

Αριθμός μηνυμάτων : 760
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-03-30

MX5  - Page 5 Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  - Page 5 EmptySat 19 May 2018 - 18:42

Άσε μας ρε παλαβέ..................... Razz Razz Razz Razz Razz
Back to top Go down
mechanic
Admin
mechanic

Αριθμός μηνυμάτων : 8529
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-03-28
Ηλικία : 43
Τόπος : Πουθενα συγκεκριμενα...

MX5  - Page 5 Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  - Page 5 EmptySun 20 May 2018 - 2:07

Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy
Back to top Go down
http://extreme-engineering.forumgreek.com
mrkaza



Αριθμός μηνυμάτων : 318
Ημερομηνία εγγραφής : 2017-04-30

MX5  - Page 5 Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  - Page 5 EmptyMon 21 May 2018 - 17:01

[quote="mechanic"]
Dikonou wrote:


Αν σου λεει κατι¨
Στο μιατα μεχρι στιγμης εχω λιγο πανω απο 20.000χλμ
περιπου τα 2.500χλμ ειναι με την οροφη κλειστη...

Μήπως θες να πεις το ανάποδο ?
Back to top Go down
alexandros 207 Rallye

alexandros 207 Rallye

Αριθμός μηνυμάτων : 3606
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-04-12
Τόπος : Iωάννινα

MX5  - Page 5 Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  - Page 5 EmptyMon 21 May 2018 - 18:43

Καλα το εγραψε Shocked Shocked Shocked
Back to top Go down
mechanic
Admin
mechanic

Αριθμός μηνυμάτων : 8529
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-03-28
Ηλικία : 43
Τόπος : Πουθενα συγκεκριμενα...

MX5  - Page 5 Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  - Page 5 EmptyWed 23 May 2018 - 2:24

Σωστα το ειπα...
Το αμαξι το οδηγω συνεχως ανοιχτο.
Πριν ακομα βαλω ζωνη ανοιγω την οροφη, χειμωνα-καλοκαιρι.
Μαλιστα στο περιπου "μετραω" ποσα χλμ εχω κανει κλειστος και ειναι περιπου 2500.
Εχω καψουρευτει την καμπριολαδα Smile
Back to top Go down
http://extreme-engineering.forumgreek.com
mechanic
Admin
mechanic

Αριθμός μηνυμάτων : 8529
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-03-28
Ηλικία : 43
Τόπος : Πουθενα συγκεκριμενα...

MX5  - Page 5 Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  - Page 5 EmptyWed 23 May 2018 - 22:44

Back to top Go down
http://extreme-engineering.forumgreek.com
mechanic
Admin
mechanic

Αριθμός μηνυμάτων : 8529
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-03-28
Ηλικία : 43
Τόπος : Πουθενα συγκεκριμενα...

MX5  - Page 5 Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  - Page 5 EmptyWed 30 May 2018 - 9:55

Καλησπερα παιδες,
απο τη μια δεν εχω ιντερνετ (αραια και που μοναχα) και ετσι θα παει σχεδον ολο τον Ιουνιο ρε γαμωτο...
Τεσπα,
κοιταγα απο τα βιντεακια των ανοιγματων που κανω κατα καιρους στα αμαξια μου και επιβεβαιωθηκε το εξης παραδοξο...
Σαν αισθηση το λεμαν (ακομα και χωρις τον παραλληλο) το ενιωθα ποιο γρηγορο απο το μιατα.
Οταν ομως κοιταγα το κοντερ το μιατια μου εδινε την εντυπωση οτι ηταν τα ηδια.
Στο φασμα 100-160 που μπορω να συγκρινω σωστα απο τα βιντεακια που εχω, το μιατα ειναι ενα δευτερολεπτο ποιο γρηγορο απο το λεμαν !
Χοντρα-χοντρα ας πουμε ενα αμαξι μπροστα.

Ειληκρινα το μιατα δεν το ειχα για τοσο ικανο, ειδηκα στα πολλα χλμ.
Καμια φορα η αισθηση ειναι πολυ ευκολο να μας μπερδεψει... Smile
Back to top Go down
http://extreme-engineering.forumgreek.com
alexandros 207 Rallye

alexandros 207 Rallye

Αριθμός μηνυμάτων : 3606
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-04-12
Τόπος : Iωάννινα

MX5  - Page 5 Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  - Page 5 EmptyWed 30 May 2018 - 13:07

Χεστηκε η φοραδα στ' αλώνι MX5  - Page 5 2290665643
Back to top Go down
mechanic
Admin
mechanic

Αριθμός μηνυμάτων : 8529
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-03-28
Ηλικία : 43
Τόπος : Πουθενα συγκεκριμενα...

MX5  - Page 5 Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  - Page 5 EmptyWed 30 May 2018 - 14:49

σωστα, απλα να εχουμε να λεμε
Laughing Laughing Laughing
Back to top Go down
http://extreme-engineering.forumgreek.com
alexandros 207 Rallye

alexandros 207 Rallye

Αριθμός μηνυμάτων : 3606
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-04-12
Τόπος : Iωάννινα

MX5  - Page 5 Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  - Page 5 EmptyWed 30 May 2018 - 16:48

Thumbs up Thumbs up
Back to top Go down
leonidasswift

leonidasswift

Αριθμός μηνυμάτων : 1388
Ημερομηνία εγγραφής : 2013-06-08
Τόπος : thessaloniki

MX5  - Page 5 Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  - Page 5 EmptyWed 30 May 2018 - 23:17

Μπορεί να ναι η παραπάνω ροπη του λεμαν που σε ξεγελάει
Back to top Go down
mrkaza



Αριθμός μηνυμάτων : 318
Ημερομηνία εγγραφής : 2017-04-30

MX5  - Page 5 Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  - Page 5 EmptyThu 31 May 2018 - 7:05

Part 1 The Engine
Καθώς το Leman εχει ενα Peak κάπου στης 5,5-6κ και το Miata 1κ πάνω θεωροντας δεδομένο οτι σπας 4η στο Leman και δεν αλλάζεις ταχύτητα Very Happy 100-140 το Leman είναι σαφέστατα ποιο γρήγορο και σου δινει την εντύπωση ότι θα κερδίσει μετά αρχίζει να κρεμαει ενω το Μιατα κάνει την επίθεση του στα τελευταία μέτρα του αγώνα.
Part 2 The weight
Το βάρος θέλει δύναμη χαμηλά, το leman έχει περισσότερη και το αντισταθμίζει οσο δυναμώνει το Miata και πλησιάζουμε τα 160 ps εχουμε 1250 /190=6.57 (έστω 190 το leman) 950/160=5,93
Part3 μετάδοση
Εχω ακούσει δεν εχω αποψη ότι το Be που εχει το leman είναι από τα ποιο ενεργοφαγα Σασμάν αρα με κάποιο τρόπο πρέπει να δούμε πόσα πάνε τροχό σε κάθε αμάξι.
Επίσης το Miata εχει κοντό Σασμαν
Back to top Go down
mechanic
Admin
mechanic

Αριθμός μηνυμάτων : 8529
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-03-28
Ηλικία : 43
Τόπος : Πουθενα συγκεκριμενα...

MX5  - Page 5 Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  - Page 5 EmptyThu 31 May 2018 - 10:21

Εχεις δηκιο, ειδηκα στο θεμα του σασμαν τα ΒΕ μπορει να ειναι πολυ ανθεκτικα σασμαν αλλα δεν δωσανε την ηδια προσοχη στο θεμα των τριβων. Τωρα ποσο κοβει δεν ξερω να σου πω με σιγουρια, δεν με απασχολησε ιδιαιτερα το θεμα και δεν το εψαξα. Υπ'οψιν οτι δεν ειναι μονο το σασμαν αλλα ολοκληρες οι αξονικες απωλειες!
Μια φορα και ενα καιρο που ειχα μετρησει το λεμαν με 95αρα (κανει περιπου 12 δυναμομετρημενα στο ηδιο dyno αλογα διαφορα με το να του εχεις 100αρα) ειχε βγαλει 150 αλογα τροχο. Μοτερ δεν ξερω αυτο το δυναμομετρο μετραγε μονο τροχο. Τοτε ηταν οτι ειχα πρωτοβαλει τη ντεβιλ, αλλα με μαμα DP.
Ακρη μπορουμε να βγαλουμε αν δουμε δυναμομετρισεις αλλων 207 αν παρουμε πχ 10 δυναμομετρισεις εστω και στο περιπου θα μπορουμε να εχουμε μια εικονα. Παντως πρεπει να περναμε κατα πολυ τα 20 αλογα στην περιπτωση του ΒΕ με τα αξονικα του 207.

Το μιατα ειναι στην αλλη ακρη σε αυτο το θεμα,
το εχουν ψαξει τοσο εμμονικα το θεμα που καταντησανε να γινουν ρεζιλι φτιαχνωντας "γυαλινο" σασμαν που τους πηρε 4 βερσιον (μεχρι τωρα) διορθωμενων εκδοσεων.
Βεβαια το αποτελεσμα εντυπωσιαζει...
Μιλωντας για πισωκινητο αξονικο συστημα (μεγαλυτερες απωλειες απο μπροστοκινητο) και σε οτι δυναμομετρισεις εχω δει μεχρι τωρα βγαζει 10 αλογα απωλειες. Και σημανικο να πουμε μια λεπτομερια, οτι στην πραγματικοτητα οι απωλειες ακομα ποιο κατω μιας και η σωστη σχεση για να μετρησεις το ΜΚ4 μιατα ειναι η 6η. Αλλα επειδη εχει περιοριστη ροπης μετα τα 200χλμ (ή 190 δεν εχω επιβεβαιωσει στα ποσα ενεργοποιειται) μετριεται αναγκαστικα μονο με 4η που εχει παραπανω απωλειες. Αρα στην περιπτωση του μιατα βγαζουν ματια οι ελαχιστα μικρες απωλειες του.
Και φυσικα μην ξεχναμε οτι εχει κοντες τις πρωτες σχεσεις.

Επισης εχεις δηκιο στο θεμα βαρους,
η αναλογια κιλων ανα ιππου κανει μεγαλη διαφορα!!!

Στο μονο που διαφωνω Smile ειναι στην αποδοση του μοτερ (του ΤΗΡ).
Ακομα και μαμα οταν ηταν τοτε στη δυναμομετριση με 95αρα (που σιγουρα δεν βοηθαει την αποδοση ψηλα) ειχε κανει πεακ στις 6200 και κραταγε δυναμη μεχρι και τον κοφτη. Κατι που ακομα και σημερα αν το οδηγησεις το νιωθεις στην πραξη, αλλα και αν παρακολουθησεις το μπαρομετρο βλεπεις οτι δινει +0.1 πιεση μετα τις 6000 και το κραταει μεχρι κοφτη.
Απο μαμα το εκανε αλλα τωρα ειναι ποιο εντονο καθως βοηθαει πολυ η εξατμιση και η εισαγωγη ενω αντιθετως δεν βοηθαει καθολου το φρενο ιπποδυναμης που εχουν στο κουλερ.

Παντως αυτο που θελω να δω καποια στιγμη ειναι να τα εβαζα διπλα-διπλα, με το λεμαν χωρις τον παραλληλο και να δοκιμαζα ενα ρολαριστο 20-200χλμ.
Θα ειχε πολυ ενδιαφερον !!!


Ασχετως παντως το τι κανει σε σχεση με το ΛΜ,
στο μιατα ρε παιδια αν σηκωσεις στροφες στο μοτερ και αλλαζεις λιγο πριν τον κοφτη, τουλαχιστο στις 4 πρωτες ταχυτητες ειναι πολυ ποιο γρηγορο απο οτι δειχνει.
Back to top Go down
http://extreme-engineering.forumgreek.com
mechanic
Admin
mechanic

Αριθμός μηνυμάτων : 8529
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-03-28
Ηλικία : 43
Τόπος : Πουθενα συγκεκριμενα...

MX5  - Page 5 Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  - Page 5 EmptyThu 31 May 2018 - 14:34

Εχω νεα, αλλα οχι καλα No

Μετα απο πολυ ψαξιμο βρηκα μια ανοικοινωση τυπου στα γερμανικα,
σας τη δειχνω μεταφρασμενη απο το google.
Οι δύο κινητήρες βενζίνης της Mazda MX-5 και MX-5 RF συμμορφώνονται επίσης με την τελευταία έκδοση του Euro 6d-TEMP, η 2.0-λίτρων SKYACTIV-G λαμβάνει εκτός από τις τροποποιήσεις εκπομπής-σχετικές πέραν βαθύτερες αλλαγές ότι η μέγιστη ισχύς από την τρέχουσα 118 αύξηση kW / 160 hp στα 6.000 / λεπτό μέχρι τώρα 135 kW / 184 hp στα 7.000 / λεπτό. Παράλληλα, η μέγιστη ροπή των νέων SKYACTIV-G 184 αυξάνεται σε 205 Nm στις 4000 / min (προηγουμένως 200 Nm στις 4600 / min). Η κατανάλωση είναι 6.9 l / 100 km (CO2: 157-156 g / km). Τα μικρότερα 1.5-λίτρων SKYACTIV-G αυξήσεις στην ισχύ και ροπή ελαφρώς έως 97 kW / 132 hp στις 7000 / min και σε 152 Nm στις 4000 / min. Το Mazda MX-5 και MX-5 RF SKYACTIV-G 132 κάθε καταναλώνουν 6.3 l / 100 km, το ποσό εκπομπής CO2 έως 142 g / km.

Back to top Go down
http://extreme-engineering.forumgreek.com
mechanic
Admin
mechanic

Αριθμός μηνυμάτων : 8529
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-03-28
Ηλικία : 43
Τόπος : Πουθενα συγκεκριμενα...

MX5  - Page 5 Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  - Page 5 EmptyThu 31 May 2018 - 14:41

Το μονο που μενει να μαθω ειναι ακριβως τι αλλαγες παιζουν.
Καθως αν προκειται για μερικη αφαιρεση φρενων ιπποδυναμης (πχ ποιο ελευθερη εξατμιση και προγραμμα) δεν υπαρχει λογος να χαλιομαστε μιας και αυτα ετσι και αλλιως θα τα εκανα καποια στιγμη απο μονος μου.
Αλλα αν εχει:
Αλλα εκκεντρα, αλλο καπακι, διαφορετικα εμβολα, κτλ, τοτε τη γαμησαμε... παει για πουλημα...
Μαλιστα θα δωσω το πεζω για "καπαρο" να κλεισω το καινουργιο μοντελο και οταν ερθει θα δωσω και τα κλειδια του μιατα για το καινουργιο. Ωστε να μικρηνω οσο γινεται τη χασουρα.

Back to top Go down
http://extreme-engineering.forumgreek.com
Dikonou

Dikonou

Αριθμός μηνυμάτων : 760
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-03-30

MX5  - Page 5 Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  - Page 5 EmptyThu 31 May 2018 - 21:03

Ρε δεν πας καλά με φαίνεται...........
Πάλι μαζντα; και εαν ξαναβγαλουν άλλη βελτίωση θα πουλήσεις και το δευτερο;
Alpine 110 άμα σκέφτεσαι να το δώσεις.....
Θα γίνει και συλλεκτικό.....
Back to top Go down
mechanic
Admin
mechanic

Αριθμός μηνυμάτων : 8529
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-03-28
Ηλικία : 43
Τόπος : Πουθενα συγκεκριμενα...

MX5  - Page 5 Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  - Page 5 EmptyFri 1 Jun 2018 - 16:10

Δεν ειναι καμπριο ρε Μητσαρα No pale



Back to top Go down
http://extreme-engineering.forumgreek.com
ergostar

ergostar

Αριθμός μηνυμάτων : 1071
Ημερομηνία εγγραφής : 2012-03-14
Ηλικία : 39
Τόπος : napoli

MX5  - Page 5 Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  - Page 5 EmptyFri 1 Jun 2018 - 19:10

Χδτ ρε το

Sent from Topic'it App
Back to top Go down
Dikonou

Dikonou

Αριθμός μηνυμάτων : 760
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-03-30

MX5  - Page 5 Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  - Page 5 EmptyFri 1 Jun 2018 - 20:03

Το ξέρω αλλά είναι αμαξάρα!!!!!!!!!!
Back to top Go down
mechanic
Admin
mechanic

Αριθμός μηνυμάτων : 8529
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-03-28
Ηλικία : 43
Τόπος : Πουθενα συγκεκριμενα...

MX5  - Page 5 Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  - Page 5 EmptyWed 6 Jun 2018 - 19:31

Αν ειναι θελημα θεου καποια στιγμη θα μπει και αυτο στο (μελλοντικο) γκαραζ μου.
Προς το παρον μιατα και ξερο ψωμι Smile
Back to top Go down
http://extreme-engineering.forumgreek.com
mechanic
Admin
mechanic

Αριθμός μηνυμάτων : 8529
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-03-28
Ηλικία : 43
Τόπος : Πουθενα συγκεκριμενα...

MX5  - Page 5 Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  - Page 5 EmptySat 16 Jun 2018 - 7:38

Back to top Go down
http://extreme-engineering.forumgreek.com
mechanic
Admin
mechanic

Αριθμός μηνυμάτων : 8529
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-03-28
Ηλικία : 43
Τόπος : Πουθενα συγκεκριμενα...

MX5  - Page 5 Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  - Page 5 EmptySat 16 Jun 2018 - 10:45

Back to top Go down
http://extreme-engineering.forumgreek.com
mechanic
Admin
mechanic

Αριθμός μηνυμάτων : 8529
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-03-28
Ηλικία : 43
Τόπος : Πουθενα συγκεκριμενα...

MX5  - Page 5 Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  - Page 5 EmptyWed 20 Jun 2018 - 13:17

Να και το επισημο ανακοινωθεν...

https://insidemazda.mazdausa.com/press-release/2019-mx-5-miata-packs-punch-features/


Back to top Go down
http://extreme-engineering.forumgreek.com
mechanic
Admin
mechanic

Αριθμός μηνυμάτων : 8529
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-03-28
Ηλικία : 43
Τόπος : Πουθενα συγκεκριμενα...

MX5  - Page 5 Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  - Page 5 EmptyWed 11 Jul 2018 - 3:00

Εδω ειναι ενα βιντεακι με ενα πρωτοσταδιατο 180αρι (τροχο) μιατα G160 (σαν το παρον δικο μου δηλαδη).
https://www.youtube.com/watch?time_continue=17&v=xIkLpXCW1Tg


Τωρα δια την εις ατοπον απαγωγη μπορειτε ευκολα να φαντατειτε πως θα πηγαινει το G184 που θα εχει 184 αλογα στροφαλο, λιγο κοντυτερη μεταδοση και κοφτη στις 7500.

Γαμω το κερατο μου μεσα γαμω,
11 μηνες να το ηξερα πριν θα περιμενα το fucked για να παρω το G814 pale
Back to top Go down
http://extreme-engineering.forumgreek.com
leonidasswift

leonidasswift

Αριθμός μηνυμάτων : 1388
Ημερομηνία εγγραφής : 2013-06-08
Τόπος : thessaloniki

MX5  - Page 5 Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  - Page 5 EmptyWed 11 Jul 2018 - 13:23

Παει καλα..... Γεμιζει πολυ ωραια το στροφόμετρο
Back to top Go down
mechanic
Admin
mechanic

Αριθμός μηνυμάτων : 8529
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-03-28
Ηλικία : 43
Τόπος : Πουθενα συγκεκριμενα...

MX5  - Page 5 Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  - Page 5 EmptyWed 11 Jul 2018 - 22:35

Δεν με βοηθας... Laughing Laughing lol!

Αν το δικο μου (160αρι) πρωτοσταδιατο παει ετσι,
το 184 που ετσι θα πηγαινει απο μαμα, πως θα πηγαινει αν το ελευθερωσεις???

Αν ειναι θελημα Θεου τελος του χρονου ή αρχες του επομενου θα το μαθουμε...
Back to top Go down
http://extreme-engineering.forumgreek.com
Sponsored content




MX5  - Page 5 Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  - Page 5 Empty

Back to top Go down
 
MX5
Back to top 
Page 5 of 6Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
extreme-engineering.forumgreek.com :: Forum :: English forum :: MX5 ND :: ND 1 2016-2018-
Jump to: