extreme-engineering.forumgreek.com

Car engine development and tuning
 
ΠόρταλΠόρταλ  HomeHome  Log in  RegisterRegister  

Share
 

 MX5

Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next
AuthorMessage
mechanic
Admin
mechanic

Αριθμός μηνυμάτων : 8578
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-03-28
Ηλικία : 43
Τόπος : Ελλαδα

MX5  - Page 2 Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  - Page 2 EmptyWed 4 Oct 2017 - 23:05

Για παραδειγμα στο μοτερ βρηκα οτι τα μαμα εκκεντρα μπορουν να "πεκαρουν" στις 7200 και κρατανε δυναμη μεχρι τις 8000.
Αλλα ο κοφτης ειναι στις 6800 σχεδον 7000 Suspect Suspect Suspect


Βεβαια ενταξει καταλαβαινω το λογο που το κανουν,
τουλαχιστο αν και υπαρχουν καλυτερα εκκεντρα απο οτι συμπεραινω τα μαμα ειναι αρκετα καλα ωστε δεν υπαρχει λογος να σκεφτομαστε πιθανη αντικατασταση τους.

Back to top Go down
http://extreme-engineering.forumgreek.com
mechanic
Admin
mechanic

Αριθμός μηνυμάτων : 8578
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-03-28
Ηλικία : 43
Τόπος : Ελλαδα

MX5  - Page 2 Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  - Page 2 EmptyWed 4 Oct 2017 - 23:12

Η ρημαδα η εισαγωγη δουλευει με -0,6 κενο Suspect

Γενικα εχει πεσει πολυ φρεναρισμα Exclamation
Αλλα πρεπει να παραδεχτω οτι το εχουν κανει με ωραιο τροπο που σε καμια περιπτωση δεν δημιουργει προβλημα στο μοτερ.
Αυτο που θα ηθελα να ειχε ηταν ενα ψυγειο λαδιου.

Στα παρατεταμενα τεληκιασματα το 0-20 ερχεται στα ορια του.
Οποτε ή βαζω ψυγειο ή 0-30 ή 0-40 πρεπει να το σκεφτω λιγακι αυτο... scratch
Προς το παρον εχω ακομα μια αλλαγη 0-20 οποτε πρεπει να γινει πρωτα αυτη και μετα βλεπουμε.
Να κανουμε κανα χλμ δηλαδη Laughing
Back to top Go down
http://extreme-engineering.forumgreek.com
mechanic
Admin
mechanic

Αριθμός μηνυμάτων : 8578
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-03-28
Ηλικία : 43
Τόπος : Ελλαδα

MX5  - Page 2 Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  - Page 2 EmptyWed 4 Oct 2017 - 23:13

Εχω να περηφανευομαι παντως (αν και εχασα λιγο το μετρημα) οτι δεν εχω κανει πανω απο 100χλμ κλειστος.
Cool
Back to top Go down
http://extreme-engineering.forumgreek.com
leonidasswift

leonidasswift

Αριθμός μηνυμάτων : 1394
Ημερομηνία εγγραφής : 2013-06-08
Τόπος : thessaloniki

MX5  - Page 2 Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  - Page 2 EmptyThu 5 Oct 2017 - 7:29

Ψηγειο λαδιου σίγουρα θα βγαζουν ετοιμο κιτακι κ με θερμοστάτη... Χρειάζεται στις ζεστες, κ ειδικα οταν στο μέλλον θα το ανεβασεις αλογα.... Τα εκκεντροφορια σου μου θυμίζουν τα δικα μου σε λειτουργία... Οπως κ ο κοφτης σου
Back to top Go down
mechanic
Admin
mechanic

Αριθμός μηνυμάτων : 8578
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-03-28
Ηλικία : 43
Τόπος : Ελλαδα

MX5  - Page 2 Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  - Page 2 EmptyThu 5 Oct 2017 - 18:51

Ετσι ειναι Λεωνιδα Exclamation
Σε μεσες ακρες ειναι σα να βλεπεις το δικο σου σε 2λτ εκδοση.
Καθως τα εκκεντρα ειναι πολυ καλα για εργοστασιακα δεδομενα,
κρατανε τα προσχηματα χαμηλα, δηλαδη να δινουν τη δυνατοτητα στο μοτερ να ακουει και να μην σερνεται παρακαλωντας να πιασει 4000 και πανω για να αρχισει να ακουει. Ενω οταν οντως περνας τις 4000 το βλεπεις οτι ειναι φτιαγμενο για να δουλευει απο εκει και πανω Cool
Επισης ειναι ελαφρωμενο και ζυγισμενο για 8αρες οποτε το αν ο κοφτης θα παει εκει ή στις 7500 ειναι καθαρα θεμα οδηγου, βενζινης που το δουλευεις και περιφεριακων.

Στο δικο σου (δυστηχως σε μεγαλυτερο βαθμο στο δικο μου) ενα φρενο ειναι η πολλαπλη εισαγωγης.
Εσυ εχεις κανει ηδη ενα καλο βημα μιας και μειωσες τις εσωτερικες τριβες της που προκαλουν πτωση (απολυτης) πιεσης. Αλλα το αφησε ημιτελες μιας και πρεπει να μακρυνεις λιγο το μεσαιο σου δαχτυλο Laughing τριβωντας τους αυλους εισαγωγης στο καπακι σου. Σε σχεση με το πως εισαι τωρα δεν θα κανει θαυματα αλλα θα ολοκληρωθει η δουλεια που ξεκινησες και σιγουρα θα υπαρχει διαφορα προς το καλυτερο σε ολο το φασμα στροφων. Απλα οταν εχεις ενα δυνατο αμαξι μια διαφορα του +2-3% επι της πραγματικης σου ιπποδυναμης ειναι δυσκολο να το καταλαβεις. Παρα μονο οταν βαλεις "διπλα-διπλα" ενα αμαξι που πηγαινε ηδια με το δικο σου οπως πριν και δεις οτι εισαι παντου ενα αμαξι μπροστα και επειδη πατας λιγο-λιγοτερο γκαζι τσιμπαει λιγο ακομα κατω η καταναλωση.

Back to top Go down
http://extreme-engineering.forumgreek.com
mechanic
Admin
mechanic

Αριθμός μηνυμάτων : 8578
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-03-28
Ηλικία : 43
Τόπος : Ελλαδα

MX5  - Page 2 Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  - Page 2 EmptyThu 5 Oct 2017 - 20:43

Περα απο αυτο εγω παντα σε ενα μοτερ μου αρεσει να βγαζω τα φρενα ιπποδυναμης.
Αλλα στη συγκεκριμενη περιπτωση πρεπει πρωτα να εχω την ικανοτητα να παρω οτι εχει τωρα να δωσει το μοτερ πριν το δυναμωσω αλλο. Embarassed


Το σιγουρο ειναι οτι θελει ενα ψυγειακι, επρεπε να το εχει απο την αρχη...

Back to top Go down
http://extreme-engineering.forumgreek.com
leonidasswift

leonidasswift

Αριθμός μηνυμάτων : 1394
Ημερομηνία εγγραφής : 2013-06-08
Τόπος : thessaloniki

MX5  - Page 2 Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  - Page 2 EmptyThu 5 Oct 2017 - 21:19

https://m.ebay.com/itm/282569077219?_mwBanner=1ακριβο, βεβαια μπορεις να παρεις κ ξεχωριστά τα κομμάτια για να σου βγει πιο φτηνο... Εγω mocal εχω, εξισου καλης ποιοτητας..


Last edited by leonidasswift on Thu 5 Oct 2017 - 22:00; edited 1 time in total
Back to top Go down
alexandros 207 Rallye

alexandros 207 Rallye

Αριθμός μηνυμάτων : 3610
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-04-12
Τόπος : Iωάννινα

MX5  - Page 2 Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  - Page 2 EmptyThu 5 Oct 2017 - 21:25

Δεν δειχνει τιποτα το λινκ Λεο
Back to top Go down
leonidasswift

leonidasswift

Αριθμός μηνυμάτων : 1394
Ημερομηνία εγγραφής : 2013-06-08
Τόπος : thessaloniki

MX5  - Page 2 Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  - Page 2 EmptyThu 5 Oct 2017 - 22:01

Για δες τωρα
Back to top Go down
alexandros 207 Rallye

alexandros 207 Rallye

Αριθμός μηνυμάτων : 3610
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-04-12
Τόπος : Iωάννινα

MX5  - Page 2 Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  - Page 2 EmptyThu 5 Oct 2017 - 22:13

Ok Τωρα Cool

ακριβο το γαμημενο Shocked
Back to top Go down
mechanic
Admin
mechanic

Αριθμός μηνυμάτων : 8578
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-03-28
Ηλικία : 43
Τόπος : Ελλαδα

MX5  - Page 2 Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  - Page 2 EmptyFri 6 Oct 2017 - 0:58

Ειναι αυτο που πρεπει ομως...


Για παραπανω ιπποδυναμη ή παρατεταμενα ζορια (ή και τα δυο Smile ) χρειαζεται.
Back to top Go down
http://extreme-engineering.forumgreek.com
mechanic
Admin
mechanic

Αριθμός μηνυμάτων : 8578
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-03-28
Ηλικία : 43
Τόπος : Ελλαδα

MX5  - Page 2 Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  - Page 2 EmptyFri 6 Oct 2017 - 2:06

Ρε παιδια ειληκρινα με το χερι στην καρδια.
Γουσταρω να το δυναμωσω απο απλα πραγματα πατεντουλες του να βγαλουμε καμια 30αλογα με απλες καστομ δικες μου λυσεις μεχρι και κατι σαν αυτο
http://www.sakebombgarage.com/edelbrock-supercharger-system-no-tuning-2016-mazda-nd-mx-5-miata/
Αλλα το οτι στην Ιαπωνια αυτο το αμαξι πωλειται μονο με το 15αρι μοτερ μοτερ λεει πολλα οσον αφορα τις δυνατοτητες του σασι του.
2λτ ειναι στα ορια του οκ και καπου ψιλοντρεπομαι που το λεω αλλα απο τη μια γουσταρω να το δυναμωσω αλλα οσο (προς το παρον) δεν μπορω να παρω οτι εχει (μαμα) να δωσει το μοτερ.
Για ποιο λογο να το δυναμωσω?
Για να ειμαι ποιο γρηγορος στις ευθεις και στις κοντρες? χεστηκα δεν με απασχολεια αυτο.
Ειναι η πρωτη φορα που ειμαι σε αυτο το ευχαριστο 'προβλημα" Smile




Back to top Go down
http://extreme-engineering.forumgreek.com
alexandros 207 Rallye

alexandros 207 Rallye

Αριθμός μηνυμάτων : 3610
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-04-12
Τόπος : Iωάννινα

MX5  - Page 2 Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  - Page 2 EmptyFri 6 Oct 2017 - 6:44

Οσο εχεις εγγύηση , βολευει που σε φτανει μαμα What a Face
Back to top Go down
leonidasswift

leonidasswift

Αριθμός μηνυμάτων : 1394
Ημερομηνία εγγραφής : 2013-06-08
Τόπος : thessaloniki

MX5  - Page 2 Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  - Page 2 EmptyFri 6 Oct 2017 - 6:47

Μα δεμ το δυναμωνεις μονο για να το πηγαίνεις τέρμα... Το δυναμωνεις επειδη σου αρεσει η διαδικασία, το σκαλισμα, η προσωπική εργασια πανω στο αυτοκίνητο και η ικανοποίηση οτι κατι εκανες....το γκαζι ειναι γλυκο κ το συνηθίζεις γρήγορα, οποτε σε λίγο καιρο θα σου φαίνεται αργο....
Back to top Go down
mechanic
Admin
mechanic

Αριθμός μηνυμάτων : 8578
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-03-28
Ηλικία : 43
Τόπος : Ελλαδα

MX5  - Page 2 Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  - Page 2 EmptyFri 6 Oct 2017 - 19:38

Σιγουρα ναι Smile

Απλα ειναι η πρωτη φορα που μου συμβαινει αυτο το πραγμα.
Επισης οκ ναι μεν πηρα την "καπ" εκδοση αλλα οπως και να εχει αξιζει ενα μεγαλο μπραβο στη μαζντα γιατι παρολο τους κανονισμους/περιορισμους/ και ενα σωρο αντιφατικα "θελω" του καθε αγοραστη,
εβγαλε αυτο το αμαξι σε μια εκδοση που και μαμα να το αφησεις ειναι απλα εξαιρετικο.
Καθως αν το κρινεις αντικειμενικα δεν του λειπει κατι.
Οκ σιγουρα θα ηθελα ενα κλικ ποιο μπασατη την εξατμιση, κοφτη στις 8000, υπολογιστη στιγμιαιας καταναλωσης, ενδειξεις καυσαεριων και θερμοκρασιας λαδιου, αντι για τελικο να ειχε ενα διαχυτη και κανα δυο ακομα που ξεχναω αυτη τη στιγμη.
Αλλα αυτα ειναι καθαρα υποκειμενικα δικα μου "θελω", αντικειμενικα αν το δεις το αμαξι ειναι "ετοιμο"...
Back to top Go down
http://extreme-engineering.forumgreek.com
ergostar

ergostar

Αριθμός μηνυμάτων : 1071
Ημερομηνία εγγραφής : 2012-03-14
Ηλικία : 40
Τόπος : napoli

MX5  - Page 2 Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  - Page 2 EmptyFri 6 Oct 2017 - 22:00

παντως πολυ ωραιο αμαξι παιδι.νασαι καλα να το χαιρεσαι.
Back to top Go down
mechanic
Admin
mechanic

Αριθμός μηνυμάτων : 8578
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-03-28
Ηλικία : 43
Τόπος : Ελλαδα

MX5  - Page 2 Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  - Page 2 EmptyMon 9 Oct 2017 - 17:47

Ευχαριστω Βασιλη Smile

Επισης διαβαζω με πολυ ενδιαφερον οχι μονο τις διαθεσημες βελτιωσεις αλλα και το πως παει/συμπεριφερεται μετα απο αυτες, δηλαδη¨
Η BBR στην αμερικη σε υπερπληρουμενες λυσεις δυο πακετα (υπο'οψιν οτι ειναι με σχεδον στοκ εξατμιση λογω εκπομπων ρυπων κατι που χαλαει τα νουμερα και τις καμπυλες ψηλα) ενα με τουρμπησμα σε ΤΗΡ κατευθυνση και ενα με κομπρεσσορα.
Το κομπρεσσορατο δεν ειναι ετοιμο ακομα αλλα στην ποιο χαλαρη του εκδοση βγαινει με +60-70 ιππους.
Το τουρμπηνατο παιζει λιγο παραπανω.
Βασικα χεστηκαμε για το ποσα βγαζει πρωτο σταδιο (κλειστο μοτερ) ή παραπερα με εκκεντρα/εξατμισεις/συμπιεση κτλ.
Αυτο που μου αρεσει ειναι οτι το τουρμπακι εχει γραψει μεχρι στιγμης 15 ωρες λειτουργιας σε πιστα Exclamation
Και συνεχιζει με live streaming μεταδοσεις να γραφει ωρες λειτουργιας μεσα σε πιστα και να παρατηρουνε αν και τι προβληματα βγαζει Exclamation Exclamation
Επισης ειναι το τεστ ντριβε για οποιον θελει να δει παρει αυτο το πακετο Exclamation Exclamation Exclamation
Ευκολα μπορειτε να καταλαβετε τι περναει... Arrow

Ασχετο,
αλλα ηδη καποια πραγματα θα μπορουσανε να τα ειχανε λιγο καλυτερα (σημαινει καμποση εξτρα δυναμη απο το "πουθενα") αλλα πιθανως εχουν κανει συμβηβασμους για λογους πρακτικοτητας αλλα και οτι θελουν να μπορει να περναει κανονικα τους ελεγχους καυσαεριων τουλαχιστο της καληφορνιας που εχει νομιζω την ποιο αυστηρη νομοθεσια.
Back to top Go down
http://extreme-engineering.forumgreek.com
mechanic
Admin
mechanic

Αριθμός μηνυμάτων : 8578
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-03-28
Ηλικία : 43
Τόπος : Ελλαδα

MX5  - Page 2 Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  - Page 2 EmptyMon 9 Oct 2017 - 17:48

Αξιζουν πολλα μπραβο, οχι για την επιπλεον ιπποδυναμη.
Αυτη ερχεται ευκολα απο τον καθε βελτιωτη, αλλα για την ολοκληρωμενη και αξιοπιστη δουλεια.
Back to top Go down
http://extreme-engineering.forumgreek.com
mechanic
Admin
mechanic

Αριθμός μηνυμάτων : 8578
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-03-28
Ηλικία : 43
Τόπος : Ελλαδα

MX5  - Page 2 Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  - Page 2 EmptyMon 9 Oct 2017 - 17:50

Επισης με βαζει σε μεγαλο πειρασμο το οτι εχουν βγαλει προγραμμα που σου δινει τη δυνατοτητα να κανεις τις δικες σου παραμετροποιησεις.
πχ αν θες να καταργησεις το (φουστη) δευτερο λ, ποσο κοφτη θες, πως θες την αποκριση γκαζιου, για τι βενζινη χρησιμοποιεις κτλ...

Κρατιεμαι να μην κανω... Rolling Eyes Suspect Laughing
Back to top Go down
http://extreme-engineering.forumgreek.com
mechanic
Admin
mechanic

Αριθμός μηνυμάτων : 8578
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-03-28
Ηλικία : 43
Τόπος : Ελλαδα

MX5  - Page 2 Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  - Page 2 EmptyMon 9 Oct 2017 - 17:50

Οπως επισης οτι εχω και προφυσιο που απλα καθεται...

Back to top Go down
http://extreme-engineering.forumgreek.com
mechanic
Admin
mechanic

Αριθμός μηνυμάτων : 8578
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-03-28
Ηλικία : 43
Τόπος : Ελλαδα

MX5  - Page 2 Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  - Page 2 EmptyWed 11 Oct 2017 - 16:22

Σε δουλεια να βρισκομαστε Smile

Υπ'οψιν οτι οι δυναμομετρισεις ειναι τροχο.
https://www.miataspeed.com/blogs/news/edelbrock-e-force-supercharger-dyno-results-2016-mazda-mx-5-miata


Back to top Go down
http://extreme-engineering.forumgreek.com
mechanic
Admin
mechanic

Αριθμός μηνυμάτων : 8578
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-03-28
Ηλικία : 43
Τόπος : Ελλαδα

MX5  - Page 2 Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  - Page 2 EmptyWed 11 Oct 2017 - 16:24

Οι αμερικανικες εκδοσεις παντως το δινουν 5 αλογα κατω (περιπου μισο κιλο ροπης λιγοτερο) απο οτι τις ευρωπαικες, τη στιγμη μαλιστα που στην ευρωπη οι γιουρο 6 προδιαγραφες ειναι ποιο αυστηρες απο τις αντιστοιχες εκει.
Ειμαι περιεργος την επομενη φορα που θα κατεβω ελλαδα να το δυναμομετρησω να δουμε καραμαμα τι εχει.
Ωστε να μπορουμε να το συγκρινουμε με το "μετα" Laughing
Back to top Go down
http://extreme-engineering.forumgreek.com
mechanic
Admin
mechanic

Αριθμός μηνυμάτων : 8578
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-03-28
Ηλικία : 43
Τόπος : Ελλαδα

MX5  - Page 2 Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  - Page 2 EmptyWed 11 Oct 2017 - 16:26

Back to top Go down
http://extreme-engineering.forumgreek.com
mechanic
Admin
mechanic

Αριθμός μηνυμάτων : 8578
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-03-28
Ηλικία : 43
Τόπος : Ελλαδα

MX5  - Page 2 Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  - Page 2 EmptyWed 11 Oct 2017 - 16:30

Παντως για κομπρεσσοριασμα θελει οπως και δηποτε εξατμιση το αμαξι.
Αυτο που δειχνει εδω https://www.miataspeed.com/blogs/news/edelbrock-e-force-supercharger-dyno-results-2016-mazda-mx-5-miata ειναι με μαμα εξατμιση.
ΟΚ καταλαβαινω οτι το κανουν ετσι για να παρουν εγκριση καυσαεριων αλλα το μοτερ στολαρει ψηλα.
Η εξατμιση στο μαμα μοτερ κοβει ενα κιλο ροπης παντου (περιπου 10 αλογα), τωρα αυξανωντας κατα 20-30% την πιεση καυσης ο ογκος των καυσαεριων διπλασιαζεται οποτε δεν ειναι μονο τα διαθεσιμα "αλογα" που δεν παιρνεις αλλα και το καλυτερο πεκαρισμα που μπορει να παρει ψηλα.
Back to top Go down
http://extreme-engineering.forumgreek.com
mechanic
Admin
mechanic

Αριθμός μηνυμάτων : 8578
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-03-28
Ηλικία : 43
Τόπος : Ελλαδα

MX5  - Page 2 Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  - Page 2 EmptyWed 11 Oct 2017 - 16:41

Αυτο που βλεπω ή διαφενεται παντως ειναι οτι ενω το μοτερ 300αριζει για πλακα υπερπληρουμενο και εννοειται μπορει και παραπανω, ολοι ομως οι βελτιωτες το κρατανε κατω απο τα 240-250 αλογα.
Κατα τη γνωμη μου και με βαση οτι εχω δει εως τωρα ειναι το σασμαν που δεν το κοβω να αντεχει 30αρια ροπης... No
Στην προσπαθεια τους να το κανουν οσο ποιο ελαφρυ γινεται καπου τα σκατωσανε στο θεμα αντοχης. Suspect
Τωρα θα μου πεις σε 900-1000 κιλα αμαξι (αναλογα την εκδοση) ακομα και τα μαμα 20 κιλα ροπης (160αλογα) με κοντες τις 5 πρωτες σχεσεις δεν ειναι λιγα... Ναι οντως αν και δεν του φαινεται Laughing στα χαρτια, στην πραξη το αμαξι μαζευει χλμ για πλακα ειναι οντως γρηγορο.
Για τα δικα μου γουστα ποιο πολυ προτιμω να παρω με 4κατοσταρικα το ταμπλετακι που βαζω εγω οτι προγραμμα θελω (εχει καμποσες επιλογες οπως πχ για απλη ή 98αρα βενζινη και αν εχεις εξατμιση ή στοκ, καταργηση 2ου λ κτλ...) και 8αρες στον ξενερωτο αλλα χρησιμο οταν στριβεις κοφτη.
Και μερικες περιφεριακες βελτιωσεις (εξατμιση/εισαγωγη/γυαλισμα στους αυλους κτλ) που μπορω να τα κανω με τον ενα η τον αλλο τροπο μονος μου. Δεν νομιζω να παρει πανω απο 2-3 κιλα επιπλεον ροπης παντου, αλλα με δεδομενο οτι το αμαξακι ηδη δεν εχω καταφερει να το "δαμασω" ακομα, αυτη η επιπλεον δυναμη ηδη "πολυ" μου φαινεται Rolling Eyes


Βεβαια αν τη συνηθισω lol!
τοτε θα εχω ετοιμη τη βαση για τον plug & play κομπρεσσορα Laughing
Back to top Go down
http://extreme-engineering.forumgreek.com
Dikonou

Dikonou

Αριθμός μηνυμάτων : 760
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-03-30

MX5  - Page 2 Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  - Page 2 EmptyWed 11 Oct 2017 - 16:52

Κομπρεσσορας έτσι άσε το τούρμπο μαζεμένη ροπή και δύναμη παντού γραμμικά χωρίς ξέσπασμα!!!!!
Back to top Go down
mechanic
Admin
mechanic

Αριθμός μηνυμάτων : 8578
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-03-28
Ηλικία : 43
Τόπος : Ελλαδα

MX5  - Page 2 Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  - Page 2 EmptyWed 11 Oct 2017 - 17:02

Κανονικα ναι αυτο ειναι το σωστο Exclamation

Ειδηκα σε αυτο το αμαξι ΔΕΝ θες να νιωσεις την κλωτσια απο το "εμπα" της τουρμπηνας την ωρα που εισαι σε μια στροφη affraid Laughing

Το καλο με τον κομπρεσσορα ειναι οτι οσο ανεβαινουν οι στροφες απλα δινει ποιο πολυ αερα,
οποτε επι της ουσιας κραταμε την μαμα (ατμοσφαιρικη) καμπυλη του μοτερ απλα μετατοπισμενη καμποσα κιλα ροπης παραπανω.
Απλα στο πακετακι που βγαζουν με χαλαει το οτι η μαμα εξατμιση "κλειδωνει" τη ροη ψηλα.
Βεβαια αυτο δεν ειναι προβλημα καθως μια ροηκοτερη εξατμιση λυνει με τη μια τα θεματα μας. Smile

Επισης στον κομπρεσσορα μου αρεσει πως οτι ατμοσφαιρικης φυσης βελτιωσης κανω τωρα λειτουργει σαν "βαση" για αυτο αν και οταν καποια στιγμη μπει πανω.

Οπως πχ καλη ωρα ο Λεωνιδας στο δικο του,
αυτη τη στιγμη με τις περηφεριακες βελτιωσεις που εχει κανει εχει παρει τα μεγιστα δυνατα,
(αν το οδηγισεις θα ορκιζεσαι οτι ειναι εκκεντροφορατο με πληρες αψογα συνδιασμενα περηφεριακα αμαξι) και ο κομπρεσσορας απλα ερχεται να κατσει χωρις περαιτερω αλλαγες στις υπαρχουσες βελτιωσεις.
Back to top Go down
http://extreme-engineering.forumgreek.com
mechanic
Admin
mechanic

Αριθμός μηνυμάτων : 8578
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-03-28
Ηλικία : 43
Τόπος : Ελλαδα

MX5  - Page 2 Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  - Page 2 EmptyWed 11 Oct 2017 - 17:32

Χρησιμες πληροφοριες στα περι εξατμισης...
http://www.good-win-racing.com/Mazda-Performance-Part/61-1980.html

Back to top Go down
http://extreme-engineering.forumgreek.com
alexandros 207 Rallye

alexandros 207 Rallye

Αριθμός μηνυμάτων : 3610
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-04-12
Τόπος : Iωάννινα

MX5  - Page 2 Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  - Page 2 EmptyWed 11 Oct 2017 - 18:32

καλα τα λες, αλλά "ξεχνας" οτι εχεις εγγύηση 4,5 χρονια ακομα
Back to top Go down
mechanic
Admin
mechanic

Αριθμός μηνυμάτων : 8578
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-03-28
Ηλικία : 43
Τόπος : Ελλαδα

MX5  - Page 2 Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  - Page 2 EmptyWed 11 Oct 2017 - 23:40

Einai αναγκη να μου το θυμιζεις ??? Laughing Laughing Laughing
Back to top Go down
http://extreme-engineering.forumgreek.com
mrkaza



Αριθμός μηνυμάτων : 324
Ημερομηνία εγγραφής : 2017-04-30

MX5  - Page 2 Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  - Page 2 EmptyThu 12 Oct 2017 - 6:29

NAI μπάς και το κρατησεις 2 οπως είναι !!!
Back to top Go down
alexandros 207 Rallye

alexandros 207 Rallye

Αριθμός μηνυμάτων : 3610
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-04-12
Τόπος : Iωάννινα

MX5  - Page 2 Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  - Page 2 EmptyThu 12 Oct 2017 - 6:39

Laughing Laughing
Back to top Go down
mechanic
Admin
mechanic

Αριθμός μηνυμάτων : 8578
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-03-28
Ηλικία : 43
Τόπος : Ελλαδα

MX5  - Page 2 Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  - Page 2 EmptyThu 12 Oct 2017 - 14:49

Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing

Back to top Go down
http://extreme-engineering.forumgreek.com
mechanic
Admin
mechanic

Αριθμός μηνυμάτων : 8578
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-03-28
Ηλικία : 43
Τόπος : Ελλαδα

MX5  - Page 2 Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  - Page 2 EmptyFri 13 Oct 2017 - 2:40

Road & Track Magazine had a lot of fun doing the "Miatagasm" massive Miata mega-test with us in 2016. In 2017, they came to us with an idea. "Wouldn't it be fun to run a single car in every single session of Miatas at Mazda Raceway Laguna Seca"?

The event, if you're not aware, involves two days at the legendary track. Driving every single session means 25 18-minute sessions per day, or 50 total. That's 15 hours of track time, or equivalent to 10 normal track days. An extreme test for any car. It would be a brave move to do something like this in public.

So naturally we said yes.

The car we chose to run was one of our turbo R&D cars named Andy. It's set up like a typical trackday car, not an enduro race car. It's equipped with the BBR Stage 1 turbo system, Flyin' Miata Fox Stage 2 suspension and our Big Brake Kit. You can see the full spec at the bottom of this page. We decided to only use components that we sold, and not to go crazy with the spec.

We did add FM prototype oil, transmission and differential coolers as we knew this test would validate them as new products and give us good data. We knew this would be a brutal test of everything on the car - it's rough enough on a purpose-built racer, but it's unheard of for a modified street car. We also set it up to run normal 91-octane pump gas and 200 treadwear tires. Other vendors were running around on race gas and Hoosiers, but that's not what most people do on track. The purpose was to see how a typical customer car could handle the abuse without compromising it for daily use. We even decided to stream it all live - the replays are still available.



So how did it go? The short version is that the car was solid. The powertrain didn't miss a beat. The turbocharged engine just kept pulling and pulling and was even remarkably frugal on fuel consumption. The turbo system had no problems whatsoever.

What problems did we have? The original set of brake rotors had a vibration to them that we think came from some uneven material transfer during bedding. We swapped them out during the lunch break on the first day. By the end of the day the brake pads were worn down to the backing plates, so we swapped them out and gave the car a once-over.

The drivers reported a clunk in the suspension mid-day on day 2 on violent manouvers, so we did a quick bolt check on the suspension and it went away. The brake pads lasted until the end of the day...barely.

The new coolers worked nicely, with the trans and diff temps hovering right around 210-220F. We'd seen over 300 in pre-cooler testing.

As the weekend wore on, other cars dropped out of the run groups and the track got emptier. By mid-afternoon on Sunday, the track garages were empty as all the other vendors and teams packed up and left. Our little turbo Miata just kept circulating around, mixing it up with everything from fire-blowing winged monsters to stock cars with novice drivers. When the checker finally dropped, we were all alone as the crew cheered from the pit wall. The end result was about 650 miles of hard track time. We didn't record all our lap times, but we know the car turned at least one 1:47.0. Tire wear was so even and so good that one set of tires lasted the entire time. We had a whole pile of spares with us just in case, but we only used brake pads and rotors.

But when the checker dropped, we weren't done. After a quick dyno test - no loss in power - and a new set of brake pads we packed the trunk and drove home. That's another 1000 miles of driving - still on the track tires and on the same suspension that we'd been running all day.


An effort like this is not just about the car. We had a range of drivers to keep the car on track, with experience levels ranging from a championship winning pro to track day instructors. Alex Lloyd, Jack Baruth, Charley Baruth, Zandr Milewski and Richard Dekker did the bulk of the work, with Nelson Ireson and Rick Weldon also taking a turn behind the wheel. Refueling was handled by enduro fueling expert and good guy Manny Hernandez. FM's Matt Horn did the wrenching and Keith Tanner was the crew chief. 949Racing also helped out by supplying some specialized gear and Zandr Milewski took care of telemetry and live streaming. Long Road Racing helped us out with some info on their fleet of Global Cup Cars and by turning around a transmission for us on short notice. The Auto Tech program at Monterey Peninsula College offered up the before/after dyno time.


Car spec. All parts are available now unless they're identified as prototypes.
2016 Mazda MX-5 Miata Club
Powerplant:
BBR Stage 1 turbo kit
BBR midpipe (equivalent to the upcoming FM midpipe)
Flyin' Miata Hush-O-Matic exhaust
MX-5 Global Cup Car spec transmission (updated 3-4 gears and case studs)

Cooling:
Flyin' Miata triple-pass radiator
Flyin' Miata oil cooler (prototype, production parts coming soon)
Flyin' Miata transmission cooler (prototype, production parts coming soon)
Flyin' Miata differential cooler (prototype, production parts coming soon)
Verus hood vents

Chassis
Flyin' Miata Fox suspension (Sport springs)
Flyin' Miata sway bars
Flyin' Miata four wheel big brake kit
with bridge bolt upgrade and Wilwood BP-40 pads
Verus carbon fibre brake ducts
Verus rear diffuser
17x9 6UL wheels with 245-40-17 Bridgestone RE-71R tires
Back to top Go down
http://extreme-engineering.forumgreek.com
mechanic
Admin
mechanic

Αριθμός μηνυμάτων : 8578
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-03-28
Ηλικία : 43
Τόπος : Ελλαδα

MX5  - Page 2 Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  - Page 2 EmptyMon 16 Oct 2017 - 4:19

https://www.flyinmiata.com/o2-sensor-bung.html

Οσο λιγοτερο εξαρτωμαστε απο τον καθε κατσαρολα τοσο το καλυτερο Smile
Back to top Go down
http://extreme-engineering.forumgreek.com
mechanic
Admin
mechanic

Αριθμός μηνυμάτων : 8578
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-03-28
Ηλικία : 43
Τόπος : Ελλαδα

MX5  - Page 2 Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  - Page 2 EmptyWed 18 Oct 2017 - 0:58

Ως σηνηθως δεν μπορω να δω το βιντεο https://youtu.be/WM2WWTuwW-8   Mad
Απο εκει και επειτα αυτος ο τυπος εχει κανει τα εξης:
GWR LT header & SSTT, Corksport CAI, E85, OVTune:
140whp/137wtq stock, 181whp/165wtq modified
Η αλλιως σε ελευθερη μεταφραση,
τυπικο πρωτο σταδιο με ετοιμα πραγματα (το προγραμμα ειναι 100αρας) και πηρε +40αλογα στον τροχο.


Δεν ξερω το βιντεο τι δειχνει αλλα λεει οτι εχει 5,30 τα 0-60 μιλια (νομιζω ειναι 0-97χλμ)
και 13,89 τα 0-100 μιλια.
Παρολο οτι το 5αρι (για καμπριο δεδομενα) εχει κορυφαια αεροδυναμικη συμπεριφορα φαινεται ξεκαθαρα οτι στα πολλα χλμ χανει απο την αεροδυναμικη αντισταση. Δυστηχως τα καμπριο σχηματα ακομα και κλειστα δεν βοηθανε στην καλη αεροδυναμικη συμπεριφορα No




Γενικοτερα αυτο το μοτερ  με εξατμιση και προγραμμα 95αρας απο οτι βλεπω πιανει τα 190 μοτερ και με προγραμμα 100αρας (με απενεργοποιημενο το φουστη 2ο λ) τα 200 μοτερ.
Κατα καποιο (καλο) λογο στην αμερικη αρεσκονται να μιλανε για ιπποδυναμεις τροχο.
Ειμαι περιεργος την επομενη φορα ελλαδα να δυναμομετρισω το δικο μου οπως ειναι τωρα τελιως μαμα και με 95αρα ωστε να δουμε τι καμπυλες εχει.
Και να ειναι φυσικα μια βαση για μετα...


Last edited by mechanic on Wed 18 Oct 2017 - 13:11; edited 1 time in total
Back to top Go down
http://extreme-engineering.forumgreek.com
alexandros 207 Rallye

alexandros 207 Rallye

Αριθμός μηνυμάτων : 3610
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-04-12
Τόπος : Iωάννινα

MX5  - Page 2 Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  - Page 2 EmptyWed 18 Oct 2017 - 1:54

καλα πηγαινει στο βιντεο
και το φτανει μεχρι 7,500στρ περιπου
Back to top Go down
mechanic
Admin
mechanic

Αριθμός μηνυμάτων : 8578
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-03-28
Ηλικία : 43
Τόπος : Ελλαδα

MX5  - Page 2 Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  - Page 2 EmptyWed 18 Oct 2017 - 13:14

Δεν ξερω ρε Αλεξανδρε No καθως εδω το ιντερνετ θεωρειται πολυτελια... Mad Mad Mad

Τεσπα αυτο που βλεπω (το εκανα εντιτ ανωθεν) ειναι οτι το αμαξι με ενα απλο πρωτο σταδιο και με ετοιμα πραγματα (που αν το ψαξεις παιζουν καλυτερες λυσεις) και εβγαλε +40 αλογα στον τροχο Exclamation


Back to top Go down
http://extreme-engineering.forumgreek.com
mechanic
Admin
mechanic

Αριθμός μηνυμάτων : 8578
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-03-28
Ηλικία : 43
Τόπος : Ελλαδα

MX5  - Page 2 Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  - Page 2 EmptyWed 18 Oct 2017 - 13:16

Κατι τετοια βλεπω ρε γαμωτο και αντε μετα εγω να πρεπει να παραμεινω μαμαSuspect
με ολα τα φρενα ιπποδυναμης πανω στο μοτερ Suspect Suspect
Back to top Go down
http://extreme-engineering.forumgreek.com
Dikonou

Dikonou

Αριθμός μηνυμάτων : 760
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-03-30

MX5  - Page 2 Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  - Page 2 EmptyWed 18 Oct 2017 - 13:35

Εκεί.................να στρώσεις χαρακτήρα!!!!!!
Back to top Go down
mechanic
Admin
mechanic

Αριθμός μηνυμάτων : 8578
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-03-28
Ηλικία : 43
Τόπος : Ελλαδα

MX5  - Page 2 Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  - Page 2 EmptyWed 18 Oct 2017 - 21:28

Laughing Laughing Laughing
Back to top Go down
http://extreme-engineering.forumgreek.com
mechanic
Admin
mechanic

Αριθμός μηνυμάτων : 8578
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-03-28
Ηλικία : 43
Τόπος : Ελλαδα

MX5  - Page 2 Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  - Page 2 EmptyThu 19 Oct 2017 - 19:34

alexandros 207 Rallye wrote:
Μηπως να παρει ρεντμπακ 100αρη τοτε?
Τον βρηκα με 185€
Αλλά εχει 63,5 εισοδο εξοδο

Αλεξανδρε μου δειχνεις σε παρακαλω το λινκ για τον ρεντμπακ?

Back to top Go down
http://extreme-engineering.forumgreek.com
alexandros 207 Rallye

alexandros 207 Rallye

Αριθμός μηνυμάτων : 3610
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-04-12
Τόπος : Iωάννινα

MX5  - Page 2 Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  - Page 2 EmptyThu 19 Oct 2017 - 23:13

Ρεντμπακ εννοω αυτον , αν και δεν λεει οτι ειναι ρεντμπακ , εχει τα ιδια χαρακτηριστικα
https://www.quality-tuning.eu/gr/group-a-n-agonistikos-katalytis-mexri-kai-300hp-me-fia-pistopoiisi-100cpsi

Υπαρχει και μεγαλυτερος
https://www.quality-tuning.eu/gr/group-a-n-agonistikos-katalytis-gia-pano-apo-300hp-me-fia-pistopoiisi-100cpsi

Υπαρχουν και πολλοι αλλοι στο ebay απο τον ιδιο πωλητη
https://www.ebay.com/itm/Fia-approved-4-catalytic-converter-100cpsi-for-Group-A-Race-cars-inlet-3-/271818942128?hash=item3f49abe6b0:g:v6wAAOSwEeFVFAvK

https://www.ebay.com/itm/Fia-approved-5-catalytic-converter-100cpsi-for-Group-A-Race-cars-inlet-3-/271818929873?hash=item3f49abb6d1:g:zkcAAOSw7aBVFAgW

https://www.ebay.com/itm/Fia-approved-5-catalytic-converter-100cpsi-for-Group-N-Race-cars-inlet-2-5-/271289586204?hash=item3f2a1e921c:g:DxYAAOSw7aBVFQbZ

https://www.ebay.com/itm/Fia-approved-4-catalytic-converter-100cpsi-for-Group-N-Race-cars-inlet-76mm-/272014091423?epid=775777240&hash=item3f554da49f:g:d~UAAOSwo6lWG7iq

https://www.ebay.com/itm/Fia-approved-4-catalytic-converter-100cpsi-for-Group-N-Race-cars-inlet-2-5-/281676077090?epid=701784454&hash=item419533d822:g:0qcAAOSwBLlVP2eZ

https://www.ebay.com/itm/FIA-approved-5-catalytic-converter-100cpsi-for-Group-N-Race-cars-inlet-76mm-/272014088204?epid=758427710&hash=item3f554d980c:g:7QYAAOSwI-BWG7gC

https://www.ebay.com/itm/FIA-approuve-127mm-convertisseur-catalytique-100cpsi-Group-A-Race-cars-76mm-/281802594407?hash=item419cbe5867:g:F7kAAOSwHjNV-scR

https://www.ebay.com/itm/FIA-approuve-127mm-convertisseur-catalytique-100cpsi-Group-N-Race-cars-63-5mm-/271989033634?hash=item3f53cf4aa2:g:8zgAAOSwEetV-sua

https://www.ebay.com/itm/FIA-approuve-101mm-convertisseur-catalytique-100cpsi-Group-A-Race-cars-76mm-/271989003537?hash=item3f53ced511:g:C~EAAOSw37tV-sl7

https://www.ebay.com/itm/FIA-approuve-101mm-convertisseur-catalytique-100cpsi-Group-N-Race-cars-63-5mm-/281802606755?hash=item419cbe88a3:g:0~wAAOSwEetV-srk

https://www.ebay.com/itm/Fia-approved-5-catalytic-converter-100cpsi-for-Group-N-Race-cars-inlet-2-5-/271853102577?epid=766112942&hash=item3f4bb525f1:g:SGMAAOSwymxVP2nP
Back to top Go down
alexandros 207 Rallye

alexandros 207 Rallye

Αριθμός μηνυμάτων : 3610
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-04-12
Τόπος : Iωάννινα

MX5  - Page 2 Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  - Page 2 EmptyThu 19 Oct 2017 - 23:17

Back to top Go down
alexandros 207 Rallye

alexandros 207 Rallye

Αριθμός μηνυμάτων : 3610
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-04-12
Τόπος : Iωάννινα

MX5  - Page 2 Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  - Page 2 EmptyThu 19 Oct 2017 - 23:38

Οι πιο φθηνοι ειναι ο 1ος και ο τελευταιος που σου εδειξα

Υπαρχουν και οι παρακατω απο τον πρωτο πωλητη
https://www.ebay.com/itm/Katalysator-Rennkat-100-Zellen-mit-FIA-homologiert-fur-Gruppe-N-63-5mm-127mm-/271477994293?epid=738196110&hash=item3f35597335:g:JxoAAOSwEeFVFQ3R

https://www.ebay.com/itm/Katalysator-Rennkat-100-Zellen-mit-FIA-homologiert-fur-Gruppe-N-63-5mm-101mm-/281328233726?epid=736227871&hash=item4180782cfe:g:spUAAOSw7aBVFQ19

https://www.ebay.com/itm/Katalysator-Rennkat-100-Zellen-mit-FIA-homologiert-fur-Gruppe-A-76mm-/281642378562?epid=736419284&hash=item419331a542:g:6v8AAOSwrklVFAlU

https://www.ebay.com/itm/Katalysator-Rennkat-100-Zellen-mit-FIA-homologiert-fur-Gruppe-A-76mm-/271818938185?epid=738165347&hash=item3f49abd749:g:tdoAAOSw34FVFAp0

https://www.ebay.com/itm/Katalysator-Rennkat-100-Zellen-mit-FIA-homologiert-fur-Gruppe-A-76mm-/281642378562?epid=736419284&hash=item419331a542:g:6v8AAOSwrklVFAlU
Back to top Go down
alexandros 207 Rallye

alexandros 207 Rallye

Αριθμός μηνυμάτων : 3610
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-04-12
Τόπος : Iωάννινα

MX5  - Page 2 Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  - Page 2 EmptyThu 19 Oct 2017 - 23:40

Κι απο οτι ειδα μεχρι στιγμης εχουν ολοι δωρεαν μεταφορικα


Αν θες οπωσδηποτε REDBACK ειναι οι παρακατω, αλλά εχουν μεταφορικα αυτοι
https://www.ebay.com/sch/i.html?_odkw=REDBACK&_osacat=99&_from=R40&_trksid=p2045573.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.XREDBACK+FIA.TRS0&_nkw=REDBACK+FIA&_sacat=99


https://www.ebay.com/sch/i.html?_odkw=REDBACK+FIA&_osacat=99&_from=R40&_trksid=p2045573.m570.l1313.TR0.TRC0.H0.XREDBACK++Catalytic+FIA.TRS0&_nkw=REDBACK++Catalytic+FIA&_sacat=99
Back to top Go down
alexandros 207 Rallye

alexandros 207 Rallye

Αριθμός μηνυμάτων : 3610
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-04-12
Τόπος : Iωάννινα

MX5  - Page 2 Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  - Page 2 EmptyThu 19 Oct 2017 - 23:46

Αν δεν καταλαβες ετσι οπως τα γραφω, πες μου να τα γραψω με καλυτερο τροπο
Back to top Go down
mechanic
Admin
mechanic

Αριθμός μηνυμάτων : 8578
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-03-28
Ηλικία : 43
Τόπος : Ελλαδα

MX5  - Page 2 Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  - Page 2 EmptyFri 20 Oct 2017 - 0:01

Σε ευχαριστω I love you
Back to top Go down
http://extreme-engineering.forumgreek.com
mechanic
Admin
mechanic

Αριθμός μηνυμάτων : 8578
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-03-28
Ηλικία : 43
Τόπος : Ελλαδα

MX5  - Page 2 Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  - Page 2 EmptyFri 20 Oct 2017 - 0:18

Σκεφτομαι στο υπαρχον μαμα χταποδι να βγαλω τον (φελο)πρωτοκαταλυτη και να βαλω αυτον
https://www.ebay.com/itm/Performance-Metallic-Catalytic-Converter-200-cpsi-inlet-63-5mm-114mm-4-5-EURO5-/282166807187?hash=item41b273ca93:g:IbYAAOSwFV9X0Sp-&vxp=mtr
ή αυτον
https://www.quality-tuning.eu/gr/group-a-n-agonistikos-katalytis-mexri-kai-300hp-me-fia-pistopoiisi-100cpsi
Μετα τις θερμοασπιδες απο πανω και να ειναι παραπαμεινει καραμαμα το αμαξι Whistling
Back to top Go down
http://extreme-engineering.forumgreek.com
mrkaza



Αριθμός μηνυμάτων : 324
Ημερομηνία εγγραφής : 2017-04-30

MX5  - Page 2 Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  - Page 2 EmptyFri 20 Oct 2017 - 12:18

Κάπου ειχα βρει Redback και ειχαν με εχτρα χρηματα εναν για 1600 βαθμους δε θυμαμε που θα ξαναψαξω νομιζω στο Post για εξατμιση 207
Back to top Go down
Sponsored content




MX5  - Page 2 Empty
PostSubject: Re: MX5    MX5  - Page 2 Empty

Back to top Go down
 
MX5
Back to top 
Page 2 of 6Go to page : Previous  1, 2, 3, 4, 5, 6  Next

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
extreme-engineering.forumgreek.com :: Forum :: English forum :: MX5 ND :: ND 1 2016-2018-
Jump to: