extreme-engineering.forumgreek.com

Car engine development and tuning
 
ΠόρταλΠόρταλ  HomeHome  Log in  RegisterRegister  

Share
 

 ND2 tuning options

Go down 
AuthorMessage
mechanic
Admin
mechanic

Αριθμός μηνυμάτων : 8568
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-03-28
Ηλικία : 43
Τόπος : Ελλαδα

ND2 tuning options Empty
PostSubject: ND2 tuning options   ND2 tuning options EmptyMon 1 Jul 2019 - 13:15

Το μιατα ηταν και ευτυχως ειναι η αγαπημενη επιλογη των απανταχου βελτιωτων.


Επειδη ομως παντα χρειαζεται η απαιτουμενη προσοχη οσον αφορα την επιλογη (για ενα σωρο αυτονοητους λογους),
εδω θα παραθετουμε τις οποιες επιλογες υπαρχουν στην αγορα (και οχι μονο) ωστε να τις αναλυουμε
και να γνωριζουμε τι ακριβως προσφερει η καθε μια εξ'αυτων.



Back to top Go down
http://extreme-engineering.forumgreek.com
mechanic
Admin
mechanic

Αριθμός μηνυμάτων : 8568
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-03-28
Ηλικία : 43
Τόπος : Ελλαδα

ND2 tuning options Empty
PostSubject: Re: ND2 tuning options   ND2 tuning options EmptySat 13 Jul 2019 - 12:25

Νεωτερα απο το μετωπο...
Με αφορμη το ανοιγμα της Μαζντα στην Ελλαδα ειπα να αγορασω απο εκει το ND. Απο τη μια ομως η 6μηνη αναμονη για παραδοση (δεν εχουν ετοιμοπαραδοτα) και απο την αλλη η high vision συμπεριφορα τους με απογοητευσε pale
Μπορει να φταιω και εγω που ειχα υψηλες προσδοκιες καθως φανταστηκα πως η καινουργια αρχη θα βασιζοτανε στην εξαλειψη των συμπεριφορων που συνησφερανε στο κλεισιμο της Ελληνικης Μαζντα πριν απο κατι χρονια.
Δυστηχως ακολουθουν το σκεπτικο πως ανεβαζωντας την τιμολογιση στο μεγιστο δυνατο (αρνουνται πεισματικα bounce να προβουν στις εκπτωσεις που η Μαζντα τους δινει τη δυνατοτητα να κανουν) και εχωντας μια υπεροπτικη συμπεριφορα, θα πετυχουν και ποιοτικη αναβαθμιση.
Μακαρι να ειμαι εγω λαθος γιατι τα αυτοκινητα της αξιζουν πραγματικα και ποιοτικα/τεχνολογικα ανηκουν στις υψηλοτερες θεσεις του ανταγωνισμου αυτη τη στιγμη.
Back to top Go down
http://extreme-engineering.forumgreek.com
mechanic
Admin
mechanic

Αριθμός μηνυμάτων : 8568
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-03-28
Ηλικία : 43
Τόπος : Ελλαδα

ND2 tuning options Empty
PostSubject: Re: ND2 tuning options   ND2 tuning options EmptySat 13 Jul 2019 - 12:30

Απο εκει και επειτα τα δεδομενα ειναι τα εξης:
Ψαχνουμε για Revolution top, soul red crystal, recaro, διαφορικο περιοσμενης ολισθησης, Bilstein (αν το γραφω σωστα) αναρτιση, εννοειται χειροκινητο σασμαν και soft top.
Με τον skyactive στην G184 εκδοση.

Back to top Go down
http://extreme-engineering.forumgreek.com
leonidasswift

leonidasswift

Αριθμός μηνυμάτων : 1392
Ημερομηνία εγγραφής : 2013-06-08
Τόπος : thessaloniki

ND2 tuning options Empty
PostSubject: Re: ND2 tuning options   ND2 tuning options EmptySat 13 Jul 2019 - 13:40

Ρε συ θανο περίμενε μηπως βγαλουν κανενα skyactive G200..

😜😜😜
Back to top Go down
mechanic
Admin
mechanic

Αριθμός μηνυμάτων : 8568
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-03-28
Ηλικία : 43
Τόπος : Ελλαδα

ND2 tuning options Empty
PostSubject: Re: ND2 tuning options   ND2 tuning options EmptySat 13 Jul 2019 - 15:29

Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
Back to top Go down
http://extreme-engineering.forumgreek.com
mechanic
Admin
mechanic

Αριθμός μηνυμάτων : 8568
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-03-28
Ηλικία : 43
Τόπος : Ελλαδα

ND2 tuning options Empty
PostSubject: Re: ND2 tuning options   ND2 tuning options EmptyMon 26 Aug 2019 - 13:10

Κινητηρας μπροστα,
κινηση πισω
κεντρο βαρους στη μεση.

Τι αλλο να ζητησει κανεις σε αυτη τη ζωη Question
Back to top Go down
http://extreme-engineering.forumgreek.com
leonidasswift

leonidasswift

Αριθμός μηνυμάτων : 1392
Ημερομηνία εγγραφής : 2013-06-08
Τόπος : thessaloniki

ND2 tuning options Empty
PostSubject: Re: ND2 tuning options   ND2 tuning options EmptyMon 26 Aug 2019 - 18:44

Λεφτά για βενζίνη ⛽
Back to top Go down
mechanic
Admin
mechanic

Αριθμός μηνυμάτων : 8568
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-03-28
Ηλικία : 43
Τόπος : Ελλαδα

ND2 tuning options Empty
PostSubject: Re: ND2 tuning options   ND2 tuning options EmptyWed 4 Sep 2019 - 10:41

leonidasswift wrote:
Λεφτά για βενζίνη ⛽

Σωστα Exclamation

Και χρονο θα ελεγα Laughing

Καθως ενα ND 2 G184 Revolution top σοφτ τοπ μολις πατησε στην Ελλαδα I love you I love you I love you

Ενω εγω ειμαι παλι πισω στη δουλεια και περιμενω εναγωνιως την αδεια μου Arrow
Back to top Go down
http://extreme-engineering.forumgreek.com
leonidasswift

leonidasswift

Αριθμός μηνυμάτων : 1392
Ημερομηνία εγγραφής : 2013-06-08
Τόπος : thessaloniki

ND2 tuning options Empty
PostSubject: Re: ND2 tuning options   ND2 tuning options EmptyThu 5 Sep 2019 - 13:50

Καλοτάξιδο λοιπον κ με το πλάι... Smile
Back to top Go down
mechanic
Admin
mechanic

Αριθμός μηνυμάτων : 8568
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-03-28
Ηλικία : 43
Τόπος : Ελλαδα

ND2 tuning options Empty
PostSubject: Re: ND2 tuning options   ND2 tuning options EmptyThu 5 Sep 2019 - 14:48

Αμην...
Σε ευχαριστω Very Happy Very Happy Very Happy
Back to top Go down
http://extreme-engineering.forumgreek.com
andrew_tz



Αριθμός μηνυμάτων : 221
Ημερομηνία εγγραφής : 2017-01-24
Τόπος : Θεσσαλονίκη

ND2 tuning options Empty
PostSubject: Re: ND2 tuning options   ND2 tuning options EmptyThu 5 Sep 2019 - 18:44

Το παρηγγειλες Θανάση;;

Sent from Topic'it App
Back to top Go down
mechanic
Admin
mechanic

Αριθμός μηνυμάτων : 8568
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-03-28
Ηλικία : 43
Τόπος : Ελλαδα

ND2 tuning options Empty
PostSubject: Re: ND2 tuning options   ND2 tuning options EmptyThu 5 Sep 2019 - 19:52

Einai ηδη Ελλαδα, το πηρα... What a Face I love you I love you I love you
Back to top Go down
http://extreme-engineering.forumgreek.com
andrew_tz



Αριθμός μηνυμάτων : 221
Ημερομηνία εγγραφής : 2017-01-24
Τόπος : Θεσσαλονίκη

ND2 tuning options Empty
PostSubject: Re: ND2 tuning options   ND2 tuning options EmptyThu 5 Sep 2019 - 20:17

αντε καλοταξιδο!!! Cool Cool Cool
Back to top Go down
mechanic
Admin
mechanic

Αριθμός μηνυμάτων : 8568
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-03-28
Ηλικία : 43
Τόπος : Ελλαδα

ND2 tuning options Empty
PostSubject: Re: ND2 tuning options   ND2 tuning options EmptyFri 6 Sep 2019 - 12:31

Καλησπερα παιδες,
Το μικρο μαζντακι (ή αλλιως οι "δυο καρεκλες" οπως ελεγε η πρωην ND2 tuning options 4154966904  γυναικα μου ND2 tuning options 3125657581 ) επιτελους με τη βοηθεια του Θεου καταφερα να το αποκτησω.
Αυτη τη φορα εχουμε να κανουμε με το ND2 στην ηδια αντιστοιχη εκδοση αλλα και χρωμα με πριν. Το ωραιο κατ'εμε ειναι οτι δεν μπορεις να καταλαβεις καμια διαφορα αν το κοιτας εκτος απο τον πισω προφυλακτηρα οπου τωρα πια υπαρχει η καμερα οπισθοπορειας (νεοι κανονισμοι ασφαλειας).
Απλα για την ιστορια  να αναφερω πως οταν η μαζντα σχεδιασε το ND στην πραγματικοτητα θελανε να αναβιωσουν το θρυλικο NA, για αυτο και καταφερανε να βγαλουνε ενα αμαξωμα μικροτερο του ΝΑ και (αναλογως εκδοσης) ελαφρυτερο του ΝΑ τηρωντας ομως ολους τους συγχρονους κανονισμους ασφαλειας. Ετσι το αποτελεσμα ηταν να φτιαξουνε ενα συγχρονο ΝΑ, ή αλλιως ενα NA on steroids οπως περιγραφικα αναφερουν οι δοκιμαστες.  Καθως το αμαξι αναλογως της εκδοσης ζυγιζει 905 κιλα χωρις οδηγο και με ρεζερβουαρ γεματο με ενα στροφαριστο μοτερ 1500 κυβικα και 130κατι αλογα που μονο με προγραμμα σκαρφαλωνει στα 160 (δυναμομετρημενες βελτιωσεις BBR στο ΝD 1 ). Και ανοθευτη οδηγικη αισθηση Respect  
Βεβαια υπαρχει και ο αντιλογος...
Απο την εποχη του ΝΑ φιλοι και μη των μιατα "γκρηνιαζανε" για παραπανω δυναμη Arrow
Ετσι τελευταια στιγμη ηρθε σαν επιλογη και το ΝD με τον G160 skyactive οπου με περιπου +30 κιλα βαρος εδινε τη ροπη (χαμηλομεσαιες κυριως) που ο 15αρης δεν μπορουσε να δωσει. (Εδω ομως δημιουργηθηκε ενα αλλο θεματακι/προβλημα που θα παραθεσω αργοτερα)    Επισης μια λεπτομερια ειναι πως τουλαχιστο για το ND1 στην Ιαπωνια επωλειτο μονο το 15αρι. Ενδειξη των (αρχικων) προθεσεων της μαζντα...
Στην πορεια ομως και ειδηκα στην αλλη μερια του αντλαντικου ο κοσμος λατρεψε/αγκαλειασε το NA on steroids με το 2λτ μοτερ και αντιστοιχα και στην ευρωπη παρατηρηθηκε ο εξης (λαθος κατα την ταπεινη μου γνωμη) συνδιασμος.
Οσοι θελανε απλα την "καμπριολαδα" επιλεγανε το 15αρι, οπου πχ στην ρουμανια με τιμη εκινησης τα 20κατι χηλιαρικα με το κλειδι στο χερι ειναι οντως μια εξαιρετικη περιπτωση.
Και οσοι αναζητουσαν κατι παραπανω επιλεγανε το 2λτ που με τιμη εκινησης σημαντικα κατω απο τα 30 χηλιαρικα ηταν μια κινηση "must".
Σε αυτο το σημειο ισως να παιζει ρολο και η επιλογη των κεντρικων εισαγωγικων αντιπροσωπειων (οικονομοτεχνικα εχει νοημα) να προσφερουν το 15αρι χωρις την bilstein αναρτιση, μπλοκε διαφορικο, θολομπαρα και λοιπα δυναμικα χαρακτηριστικα. Οποτε αυτοματως το "κατηγοριοποιουνε" πιο πολυ οσον αφορα το "φαινεσθαι" και στην οδικη απολαυση που προσφερει ενα εξαιρετικο 2θεσιο καμπριο αμαξι.
Εγω σαν απλος αγοραστης (δεν με ενδιαφερει το "φαινεσθαι", αγνωστη ποσοτητα για μενα) υπολογισα πως παιρνωντας το 15αρι η πρωτη μου κινηση θα ηταν μερικες περιφεριακες αναβαθμισεις που το 2λτ ηδη τις προσφερει σε εργοστασιακη μορφη, που το κοστος τους σε αφτερ μαρκετ εφαρμογες θα ξεπερνουσε την αρχικη τιμη διαφορας, χωρις να υπολογιζω το χρονο (που οσο και να λατρευω να τις κανω-απλα δεν προλαβαινω στην παρουσα φαση) στο να ασχοληθω με βελτιωσεις.
Ετσι επελεξα το 2λτ που στην προηγουμενη 160αρα εκδοση ηταν πολυ δυνατο (για τα δικα μου ανυπαρκτα "χερια") και σε ελληνικη ασφαλτο δεν μπορουσα να παρω το 100% του κινητηρα στις στροφες, παρα μονο στις ευθειες. Θυμαστε αλλωστε που το συζηταγαμε παλαιοτερα.
Τωρα με το 184αρι το σκηνικο εχει ως εξης:
Μετα απο το πρωτο σταδιο στρωσιματος (υπ'οψιν ο κινητηρας δεν εχει "ανοιξει" ακομα) ειναι παραπανω απο ξεκαθαρα τα εξης συμπερασματα:
Ο κινητηρας εχει λιγο καλυτερη αποκριση στο γκαζι σε σχεση με το προηγουμενο G160 (υπ'οψιν οτι η αποκριση ηδη ηταν αμμεση οποτε τωρα μιλαμε για ακαριαια).
Μεχρι τις 5000 στροφες δεν νιωθω καμια διαφορα, αν υπαρχει θα ειναι μικρη σιγουρα λιγοτερη απο 2 κιλα ροπης ή 10 αλογα, αν μπορω μπακαληστικα να το παραθεσω.
Απο τις 5000 και πανω ομως χωρις να σημαινει οτι το προηγουμενο δεν ανοιγε καλα (ισα-ισα γεμιζε αβιαστα/ακουραστα το στροφομετρο μεχρι κοφτη) τωρα γινεται πανυγηρι cheers  Ο τροπος που ανοιγει και κυριως ο ηχος του, σε προκαλουν να εχεις το στροφομετρο συνεχως πανω απο τις 7000:D Cool
Needles to say οτι τα προγραμματα που εξελισουν οι απανταχου βελτιωτες δινουν +15-20 ιππους και κοφτη στις 8000 σε στοκ μορφη παντα, δηλαδη χωρις αλλαγες σε εξατμιση,καπακι κτλ.
Επισης στη νορμαλ οδηγιση ειναι ακομα πιο οικονομικο Shocked
Αν καποιος το οδηγησει στο φασμα 80-100 θα δει "ντιζελησιες" καταναλωσεις που απλα δεν θα το πιστευει Shocked
Προσωπικα ειχα τετοια απορια που μετρησα (γεμισμα με γεμισμα) το τριπ κομπιουτερ ωστε να σιγουρευτω οτι δουλευει σωστα γιατι οταν εβλεπα 4κατι στο γενικο μεσο ορο απλα δεν το πιστευα.
Οπως επισης στο πρωτο ανοιγμα που εκανα δεν πιστευα το κοντερ οταν εβλεπα με ποση ευκολια (ανοιχτος) περναγε τα 210 και απλα συνεχιζε. Αλλα και εκεινο το (καινουργιο) πορσε καγιεν S  στην εθνικη που αρχικα και επιμονα μου πεταγε φωτα λες και ημουν εμποδιο στη μεσαια λωριδα (ετσι εκανα και το πρωτο μου ανοιγμα) φανταζομαι πως ακομα θα απορει τι στο καλο εχει κατω απο το καπω του αυτο το μικρο μιατα που προσπαθουσε συνεχομενα/ανεπιτυχως να περασει στη συνεχεια.
Κατα τα αλλα το τιμονι του ειναι ακομα καλυτερο σε αισθηση, χωρις να ειμαι σιγουρος εχω την εντυπωση πως η μπροστινη αναρτιση ειναι ακομα ποιο καλα "βιδωμενη" στην ασφαλτο σε τετοιο μαλιστα σημειο που να θελει προσοχη η ουρα γιατι προβλεψιμα μεν αλλα πεταγεται δε πανευκολα και με το παραμικρο.
Η αναρτιση νομιζω πως ειναι λιιιιιιιιιιιιιιιιιιγο πιο σφιχτη.
Τα εξαιρετικα ρεκαρο που σε κανουν "ενα" με το αμαξωμα μου θυμιζουν οτι πρεπει να αδυνατισω γιατι εχω παχυνει/ανοιξει σε διαστασεις Laughing  
Το εξαιρετικο ηχοσυστημα (ηδιο με πριν) με τα μποζε και το σαμπ γουφερ αλλα και ολες οι αλλες ανεσεις που προσφερει η συγχρονη τεχνολογια αλλα και τα απιστευτα φωτα LED φωτα που κανουν τη νυχτα-μερα χωρις να τυφλωνουν/κουραζουν τους αλλους οδηγους, με εξεπληξαν θετικα οταν μετα απο 16 ωρες οδηγιση (στασεις μονο για τουαλετα και ανεφοδιασμο) δεν ειχαμε πιαστει και περα απο τη αναμενομενη κουραση πραγματικα μετατρεψανε το ταξειδι (συνεχομενα ανοιχτος) σε μια αξεχαστη απολαυση.
Ακομα εχω ενα ηλιθιο χαμογελο στην ασχημοφατσα μου ενθυμουμενος τη χαρα και οδηγικη απολαυση που μου προσεφερε αυτο το μικρο αμαξακι.
Back to top Go down
http://extreme-engineering.forumgreek.com
andrew_tz



Αριθμός μηνυμάτων : 221
Ημερομηνία εγγραφής : 2017-01-24
Τόπος : Θεσσαλονίκη

ND2 tuning options Empty
PostSubject: Re: ND2 tuning options   ND2 tuning options EmptyFri 6 Sep 2019 - 16:07

Πότε ειπαμε γυρνας Ελλάδα;;; και τι εγγυηση έχει;; ευχομαι να το χαρεις οσο περισσότερο γίνεται! Ανυπομονω για βολτα εστω και συνοδηγος, λογικα πλέον ειναι καλυτερο πακετο από gt86 (και το nd1 ισως ήταν).

Εγω τις προαλλες ειδα ενα εδω στη Θεσσαλονίκη μπορντο σοφτ τοπ σαν το δικο σου, μαλλον δημοσιοφραφικο ήταν, απο πισω μου εκανε τεράστια θετική εντύπωση.

Sent from Topic'it App
Back to top Go down
mechanic
Admin
mechanic

Αριθμός μηνυμάτων : 8568
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-03-28
Ηλικία : 43
Τόπος : Ελλαδα

ND2 tuning options Empty
PostSubject: Re: ND2 tuning options   ND2 tuning options EmptyFri 6 Sep 2019 - 16:35

5 xronia εγγυηση (3+2) αλλα καλυπτονται τα παντα ολα

Στο εμφανησιακο δεν ξερω να σου πω, καθως τα γουστα ποικηλουν.
Αντικειμενικος δεν μπορω να ειμαι, σιγουρα μου αρεσει αλλα μου αρεσει περισσοτερο απο καποιες συγκεκριμενες οπτικες γωνιες. Καθως αναλογως απο που και πως το κοιτας δειχνει διαφορετικο.
Back to top Go down
http://extreme-engineering.forumgreek.com
mechanic
Admin
mechanic

Αριθμός μηνυμάτων : 8568
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-03-28
Ηλικία : 43
Τόπος : Ελλαδα

ND2 tuning options Empty
PostSubject: Re: ND2 tuning options   ND2 tuning options EmptyFri 6 Sep 2019 - 16:41

Το τογιοτα το ειχα οδηγησει λιγο παλαιοτερα, δεν το εστ(ρ)ιψα αλλα πηρα μια ιδεα για το πως ειναι.
Σιγουρα ειναι πολυ καλο αμαξι αλλα συκρινωντας τα το ND1 (2λτ με την σπορ αναρτιση/μπλοκε/κτλ) ειναι ξεκαθαρα καλυτερο απο οποια οδηγικη πλευρα και αν το δεις. Καθως το μεγαλυτερο μειονεκτημα του τογιοτα (και ομοσταβλου σουμπαρου) ειναι οτι χρειαζονται ροπη Exclamation
Αυτη η ελειψη σε συνδιασμο με το γενικοτερο στησιμο κανει το αμαξι κατα περιπτωσεις υποστροφικο ασε που ξεχναμε την υπερστροφη ισχυος γιατι πολυ απλα δεν υπαρχει η απαιτουμενη ισχυς να σπασει την προσφυση (δεν ειναι τυχαιο οτι εργοστασιακα λαστιχα ειναι υποδιαιστερης προσφυσης).
Στο μονο που υπερτερει των μιατα ειναι το πισω καθισμα και το πορτπαγκαζ, δηλαδη αν θες ενα και μοναδικο αμαξι και καπου να βαζεις τα παιδια σου ή εχεις σκοπο να το κομπρεσσοριασεις τοτε ναι υπαρχει νοημα και μετρο συγκρισης. Αλλιως αστο...
Οσον αφορα το ND2 εκει η ψαλιδα ανοιγει ακομα περισσοτερο...
Οταν με το καλο ανεβω Θεσσαλονικη εννοειται οτι θα βρεθουμε με ολα τα παιδια απο κοντα.
Back to top Go down
http://extreme-engineering.forumgreek.com
mechanic
Admin
mechanic

Αριθμός μηνυμάτων : 8568
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-03-28
Ηλικία : 43
Τόπος : Ελλαδα

ND2 tuning options Empty
PostSubject: Re: ND2 tuning options   ND2 tuning options EmptyThu 12 Sep 2019 - 10:41

Τα καλα νεα ερχονται σιγα-σιγα, cheers αυτη τη φορα απο την αλλη μερια του αντλαντικου και συγκεκριμενα την OFT (Open flush performance).

Παραθετω το κειμενο τους:

So it took some time but we finally got our hands on a bone stock ND2. Prior to this we were testing on a fully modified ND2 track car which was great But it didn't necessarily represent the configuration that most ND2 owners were running. Also, we were (perhaps erroneously assuming) that the headers and exhaust were helping as much as they help on the ND1. It turns out, this may not be the case since a bone stock ND2 put down 175-176whp! Which is a solid 20-25whp more than we see on a bone stock ND1. And after some tuning, we were able to pick up hp/tq gains everywhere while extending the useable rev range considerably. At 184-185whp, this car has some serious guts. It makes 10-15hp more than a stock "200bhp" GT86/BRZ.

So there you have it, with just an ECU flash (and no additional mods), you can have a 200+hp ND2 on 91-93oct. Amazing. And all the gains you see on the dyno graph translate perfectly to what you feel on the street. Mazda knocked it out of the park with this engine. With just a ECU tune, it's making 10hp more than we EVER saw on and ND1 with full bolt ons.

As for additional mods, more testing needs to be done. Because his stock ND2 is only a 3hp shy of what we saw on our previous ND2 that was running header, mid-pipe and exhaust (off road use only of course!). I'm leaning towards the possibility that Mazda employed some clever exhaust pulse tuning strategies to maximize power out. And perhaps aftermarket headers detract from this. We will be conducting some more testing to see if additional mods help more than just a 3hp.

OFT shipment update. We are still waiting on more stock to arrive. Alientech (in Italy) had a production delay due to a shortage in programming cables. That's all sorted now and we have 500 OFTs en route to us know. They should be touching down towards the end of next week and we will ship them out immediately. Sorry for the wait! On the bright side, this gives me a a few more days to do road testing. I'm also working up a free custom tuning/data analysis program for the first ND2 OFT users. This will help us just as much as it will help our customers in that we can get a larger sample pool of data to ensure that everyone is seeing maximum power gains.


Με απλα λογια το ND2 μοναχα με προγραμμα (υπ'οψιν "ηπιο" οπως θα λεγαμε στη χωρα μας) στροφαλο αποδιδει 200κατι "αλογα".
Επισης πως στην αλλη μερια του αντλαντικου συνηθιζουν να αναφερονται και να μετρανε τις ιπποδυναμεις μοναχα στους τροχους. Ταπεινη μου γνωμη καλα κανουν καθως ετσι ειναι ισως ο μοναδικος τροπος να υπαρχει διαφανεια στο χωρο των βελτιωσεων. Τουλαχιστο στα παιδια που δεν ειναι υποχρεωμενοι να εχουν γνωσεις ωστε να καταληξουν σε ασφαλη συμπερασματα γυρω απο το ποσο αποδιδει (ή οχι) μια βελτιωση.

Back to top Go down
http://extreme-engineering.forumgreek.com
andrew_tz



Αριθμός μηνυμάτων : 221
Ημερομηνία εγγραφής : 2017-01-24
Τόπος : Θεσσαλονίκη

ND2 tuning options Empty
PostSubject: Re: ND2 tuning options   ND2 tuning options EmptyThu 12 Sep 2019 - 18:16

πόσο ζυγίζει αληθεια; 1000 κιλα; σημαινει οτι εχει αναλογια κιλων ανα ιππο περιπου στο 5 ;;;!!!

το δικο μου πχ αν πεις οτι εχει 146 ιππους Laughing , ειναι 1120 κιλα με το hardtop οποτε ειναι στα 7.7kg/PS
το 2λιτρο NC κι αυτο βγαζει 1150+- κιλα/170 ιππους=6.8...

στην εποχη του downsizing (15 χρονια περιπου), η Mazda επιμενει στην ατμοσφαιρα και εξελισσει αυτον τον κινητηρα ολα αυτα τα χρονια που ειναι κομμενος και ραμμενος για το ΜΧ-5. συν τοις αλλοις δεν καιει και τιποτα αυτο που το πας;

πραγματικα νιωθω οτι και θελω και δε θελω να το ζησω Laughing

ολοι ξερουν οτι το Μιατα δεν ηταν ποτε δυνατο, πρακτικα ειναι αργο αυτοκινητο, αλλα με τετοια αναλογια νομιζω οτι ειναι ιδανικο
Back to top Go down
mechanic
Admin
mechanic

Αριθμός μηνυμάτων : 8568
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-03-28
Ηλικία : 43
Τόπος : Ελλαδα

ND2 tuning options Empty
PostSubject: Re: ND2 tuning options   ND2 tuning options EmptyThu 12 Sep 2019 - 20:11

Χωρις οδηγο (γιατι η μαζντα εχει μια Masturbate  τα βαρη να τα δινει με το αμαξι με φουλ ρεζερβουαρ και οδηγο 75 κιλα)
και με γεματο ρεζερβουαρ το 15αρι ειναι 905 κιλα και το 2λτ 935 κιλα  Exclamation


Επισης οι ιπποδυναμεις που δινει στην πραγματικοτητα ειναι τροχο Arrow
Ειδηκα το ND2 poy στροφαρει ακομα πιο ψηλα
(ασχετο αλλα θελω να του βαλω το προγραμματακι 95αρας που παει 200κατι και 8000 κοφτης) μονο αργο δεν μπορεις να το πεις...
Και δεν μιλαμε να παιξει κανεις με κοντυτερο ΚΠ Laughing
Back to top Go down
http://extreme-engineering.forumgreek.com
mechanic
Admin
mechanic

Αριθμός μηνυμάτων : 8568
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-03-28
Ηλικία : 43
Τόπος : Ελλαδα

ND2 tuning options Empty
PostSubject: Re: ND2 tuning options   ND2 tuning options EmptyThu 12 Sep 2019 - 20:17

Το δικο σου επειδη εχεις 6αρι, ααανετα κονταινεις λιγο τη μεταδοση.
Επισης αν επανελθει η μαμα ιπποδυναμη εχεις περιπου 120κατι τροχο και ευκολα με κομπρεσσορα πλησιαζεις τα 200 τροχο.
Αλλα δεν χρειαζεται να πας εκει...
Αν παιξεις με 2-3 εξυπνες και χαμηλου κοστους βελτιωσεις (δηλαδη ελευθερωσεις τον κινητηρα ωστε να μην ανεβασεις καταναλωση στη νορμαλ οδηγιση) τοτε το αμαξι ζωντανευει και απλα το χαιρεσαι.
Back to top Go down
http://extreme-engineering.forumgreek.com
mechanic
Admin
mechanic

Αριθμός μηνυμάτων : 8568
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-03-28
Ηλικία : 43
Τόπος : Ελλαδα

ND2 tuning options Empty
PostSubject: Re: ND2 tuning options   ND2 tuning options EmptyThu 12 Sep 2019 - 20:24

Εσυ εχεις το πλεονεκτημα οτι εχεις το 18αρι μοτερ που για την καροτσα σου ειναι καλα τα κυβικα.
Επισης ειναι (γινεται τελος παντων ευκολα χωρις πολλα-πολλα) στροφαριστο που στην πραξη το αμαξι ειναι ακομα γρηγοροτερο.
Ταπεινη μου γνωμη το μονο που θελω απο ενα μιατα ειναι να μπορω να εχω υπερστροφη ισχυος (με 1η 2α) οποτε θελω. Αν το μοτερ εχει τη δυναμη να μου το δωσει αυτο, τοτε ειμαι χαρουμενος.
Αν μαλιστα σηκωνει και στροφες ψηλα τοτε το πακετο απολαυσης ολοκληρωνεται cheers


Απο εκει και επειτα μην τα μπερδευεις με κοντραμαξα, εκει δεν βγαινει ποτε ακρη...
Αν παρελπιδα ψαχνεσαι για κοντρες στην ευθεια και μονο τοτε το τουρμπιζεις. Ενω αν θες να στριβεις κιολας τοτε το κομπρεσσοριαζεις. Καθως η εκδοση που εχεις ειναι η ιδανικη βαση για βελτιωση καθως εχει ολα οσα χρειαζεται, ειναι σχεδον ετοιμο. Ασε που τοτε (και μονο τοτε Laughing ) θα εχει νοημα να κρατησεις τις ασυμετρες ζαντες (κανουν για κοντρες στην ευθεια).

Αλλα πιστευω οτι η οδηγικη απολαυση δεν βρισκεται σε ενα στειρο ανταγωνισμο,
αλλα στο να απολαμβανεις την ουσια της οδηγισης.

Back to top Go down
http://extreme-engineering.forumgreek.com
andrew_tz



Αριθμός μηνυμάτων : 221
Ημερομηνία εγγραφής : 2017-01-24
Τόπος : Θεσσαλονίκη

ND2 tuning options Empty
PostSubject: Re: ND2 tuning options   ND2 tuning options EmptyThu 12 Sep 2019 - 20:32

συμφωνω απολυτα καθως ειτε οταν πηρα το φιεστα ειτε τωρα θα μπορουσα να εχω αυτοκινητο με μεγαλυτερη ισχυ αλλα δεν το επελεξα Wink

αυτο που θελω να πω ειναι οτι και με τα σημερινα στανταρντ το μιατα ειναι ακομα "αργο" ομως στην ουσια ειναι πιστο στην 30χρονη λογικη της μικρης σχετικα ιπποδυναμης που στην πραγματικοτητα ειναι οσο πρεπει.

η αληθεια ειναι οτι τωρα που πρεπει να αλλαξω διαφορικο, θα μπορουσα να κοντυνω λιγο, νομιζω εχω 3.6 τελικη σχεση (100 χλμ/ωρα στις 2900 σ.α.λ.), απο ο,τι εχω δει παιρνει 3.9 ή και 4.1
Back to top Go down
mechanic
Admin
mechanic

Αριθμός μηνυμάτων : 8568
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-03-28
Ηλικία : 43
Τόπος : Ελλαδα

ND2 tuning options Empty
PostSubject: Re: ND2 tuning options   ND2 tuning options EmptySat 21 Sep 2019 - 14:57

Back to top Go down
http://extreme-engineering.forumgreek.com
mechanic
Admin
mechanic

Αριθμός μηνυμάτων : 8568
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-03-28
Ηλικία : 43
Τόπος : Ελλαδα

ND2 tuning options Empty
PostSubject: Re: ND2 tuning options   ND2 tuning options EmptyWed 9 Oct 2019 - 12:17

Miata ND2 Stage Tune Dev’

Miata MX5 ND2 Stage Tune Development is going really well! It was exciting to see the OEM mapping/engine hardware produce baseline power figures near that which the OEM states as crank figures (181hp). Our baselines were ~177HP. The cars are certainly underrated, making this a 200+ crank HP car from the factory. Impressive!

The Mazda engineers certainly put a lot of time and energy into developing a fantastic OEM header/exhaust, head porting, camshaft profile, intake manifold and induction system.



https://www.openflashtablet.com/

Back to top Go down
http://extreme-engineering.forumgreek.com
mechanic
Admin
mechanic

Αριθμός μηνυμάτων : 8568
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-03-28
Ηλικία : 43
Τόπος : Ελλαδα

ND2 tuning options Empty
PostSubject: Re: ND2 tuning options   ND2 tuning options EmptyMon 14 Oct 2019 - 8:41

Back to top Go down
http://extreme-engineering.forumgreek.com
mechanic
Admin
mechanic

Αριθμός μηνυμάτων : 8568
Ημερομηνία εγγραφής : 2011-03-28
Ηλικία : 43
Τόπος : Ελλαδα

ND2 tuning options Empty
PostSubject: Re: ND2 tuning options   ND2 tuning options EmptyWed 16 Oct 2019 - 14:50

https://bbrgti.com/blogs/news/bbr-launches-super-200-super-220-packages-for-2019-184-ps-mazda-mx-5-with-up-to-220-bhp-now-available

Οταν βρω λιγο ελευθερο χρονο θα επανελθω με λεπτομερη σχολιασμο.
Back to top Go down
http://extreme-engineering.forumgreek.com
Sponsored content




ND2 tuning options Empty
PostSubject: Re: ND2 tuning options   ND2 tuning options Empty

Back to top Go down
 
ND2 tuning options
Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
extreme-engineering.forumgreek.com :: Forum :: English forum :: MX5 ND :: ND 2 2019 and lets see for how long...-
Jump to: